Siirry pääsisältöön

8,1

• Vastinetta rahoille

7,6

100-prosenttisesti tarkistettuja arvioita

Todelliset asiakkaat. Todelliset yöpymiset. Todelliset mielipiteet.

Lue lisää- avaa viestiruutu
Kirjoita arvio

Näytetään osumat 1 – 9

• Arvioitu: 13. maaliskuuta 2024

Todella hyvä
    • Lähetetty mobiililaitteesta

Siisti pikku apartementos, joskin ikä näkyy toki hieman, kaikki lähellä

Majoittui maaliskuu 2024

• Arvioitu: 20. tammikuuta 2024

8,0
    Kaunis näkymä Atlantin valtamerelle parvekkeelta.
    • Majoittui 35 yötä

Hotelli sijaitsi kaukana Puerto Rico ostoskeskuksesta, mutta yöllä klo 3-4 asti musiikkia kuului jopa suljettujen ikkunoiden takaa. Hotellissa on lupa huonesiivous 3 kertaa viikossa, asiassa oli vain 2 kertaa viikossa. Internetistä WIFI on maksettava erikseen 4 lisäviikkoa on 42 euroa, tämä on erittäin kallista, Internetin laatu oli erittäin huono, kesti kauan etsiä tiettyä paikkaa huoneessa, missä ? Internet on saatavilla, tämä koko loma otti aikaa ja hermoja. Asunnon hinta on 80 eur/vk on liian kallista, oikea 70eur/vk voisi olla max.

Kaunis näkymä Atlantin valtamerelle parvekkeelta.

Majoittui tammikuu 2024

• Arvioitu: 17. marraskuuta 2023

7,0
    Hyvä
    • Lähetetty mobiililaitteesta

Majoituksen piti olla savuton kuvauksen mukaan, mutta tupakointia oli lähes jokaisella terassilla/parvekkeella.

Majoittui marraskuu 2023

• Arvioitu: 5. maaliskuuta 2023

8,0
    Isla Bonita on hintaansa nähden kaikin puolin mukava majoitusvaihtoehto.
    • Majoittui 8 yötä

Isla Bonita on hinta-laatusuhteeltaan erittäin kelpo majoitus: ei todellakaan mitään luksusta, mutta on sopiva, jos haluaa majoittua edullisesti ja riittävän hyvin. Huoneistot ovat sopivia maksimissaan nelihenkiselle perheelle/seurueelle. Neljä henkeä majoittuessa kaksi joutuu nukkumaan levitettävällä vuodesohvalla, joka ainakin meidän huoneistossamme oli nähnyt parhaat päivänsä ja kitisi ja natisi äänekkäästi nukkuessa, mutta oli muuten oikein kelvollinen nukkumispaikka viikoksi. Sohvan levittämisen jälkeen huoneistoon ei jää yhtään ylimääräistä tilaa, mutta toisaalta: me emme sitä tarvinneetkaan. Huoneisto oli siisti, rauhallinen, ja se siivottiin säännöllisesti. Astioita on vähän ja eriparisesti, mutta silti ainakin meidän käyttöön täysin riittävästi. Plussaa kahvinkeittimestä, mikrosta ja leivänpaahtimesta, joita ei todellakaan ole kaikissa hotellihuoneistoissa. Parvekkeelta on mukava merinäköala yli kattojen, ja aurinko paistoi aamusta iltaan saakka. Jos majoitut maan tasalle, saat näkymän uima-altaalle, mutta samalla yläkerrosten asukkaat kulkevat aivan terassisi edestä. Myös altaat ovat suoraan alimmalla tasolla olevien huoneistojen edessä eli omassa rauhassasi et silloin välttämättä aina ole. Uima-allasalue ja itse altaat ovat pienet, mutta kyllä niihin pulahtaa. Huomaa, että huoneistossa ei ole ilmastointia, mutta ainakaan me emme sitä helmikuussa kaivanneetkaan. Wifi, tv ja tallelokero ovat kaikki lisämaksullisia. Wifi on jopa kohtalaisen hintainen. Huoneiston vastaanotto on naapurissa sijaitsevassa hotellissa, josta noudetaan avaimet. Isla Bonitassa on siis vain pelkästään huoneistoja. Henkilökunta vastaanotossa on ystävällistä ja palvelualtista. Suuri kiitos heille! Hotellin sijainti on hyvä. Se sijaitsee ylempänä rinteessä ja huonojalkaisille kävelemistä kyllä riittää. Sijainti ei ole kuitenkaan liian kaukana keskustasta ja rannasta. Lyhyen kävelymatkan päässä on yksi kauppa. Myös linja-auto- ja taksiasema ovat kohtalaisen lähellä.

Majoittui helmikuu 2023

• Arvioitu: 17. marraskuuta 2022

5,0
    Kohtalainen
    • Yksin matkustava
    • Lähetetty mobiililaitteesta

Huoneessa ei ollut mosquito myrkkyä. Paljon pieniä hyönteisiä huoneistossa. Ei ilmastointia.

Henkilökuntaa en nähnyt . Kävin respassa puerto bellossa oli ystävällinen.

Majoittui marraskuu 2022

• Arvioitu: 13. tammikuuta 2022

9,0
    Puerto Rico on sopiva rento paikka
    • Majoittui 28 yötä

Hotellissa sallii tupakoinnin parvekkeella, mutta kun itse olen tupakoimaton , niin minun pitää koko minun loma 4 viikoa eli 28 päivää kärsiä ja kestää, hengittää tupakansavua , koska minun 3 kerroksella molemmilla puolilla naapurit polttivat parvekkeella jatkuvasti aamulla ,päivällä, yöllä.

Pieni hotelli, ei montaa huonetta, rauhallinen, mukava.

Majoittui tammikuu 2022

Majoittui maaliskuu 2023

Näytetään osumat 1 – 9

Hyvitämme hintaeron
Hyvitämme hintaeron
Edulliset hinnat • Ei varausmaksua • Löysitkö edullisemman? Maksamme erotuksen!

Matkailijat katselivat myös seuraavia majoituspaikkoja: