3. Beoordelingen vakantiewoningen: Andalusië

Horno de Vidrio, 7, Albayzin, 18010 Granada, Spanje

#839 van de 1.322 vakantiewoningen in Granada

Gebaseerd op 10 beoordelingen over dit appartement

• Beoordeeld op: 3 mei 2024

Ideale plek om de stad te bezoeken.
    • Standaard Appartement met 2 Slaapkamers

Auto parkeren op 2 km voor 25 euro per dag.

Centraal in de binnenstad van Granada aan de voet van Alhambra. Die zie je vanaf de kamer en vanaf het dakterras.

• Beoordeeld op: 11 april 2024

Prima appartement; we hebben genoten!
    • Standaard Appartement met 2 Slaapkamers

Geen balkon of zoiets om buiten te zitten.

De plek is ideaal. Winkels voor eten dichtbij en toch was het heerlijk rustig in het appartement.

• Beoordeeld op: 18 november 2022

Prachtige locatie!
    • Standaard Appartement met 2 Slaapkamers

Het matras van het tweepersoonsbed was erg slecht. De keukenfaciliteiten waren erg beperkt, geen peper en zout bijvoorbeeld. En in de avond was het behoorlijk koud.

De locatie was uitstekend! Vanaf het gezamenlijke dakterras uitzicht op de Alhambra. Het appartement was voor 2 personen prima. De douche was heel fijn!

• Beoordeeld op: 19 augustus 2022

GEEN AIRCO
    • Appartement met 2 Slaapkamers en Balkon

GEEN AIRCO!!??!?!? Midden in de zomer wordt het zo'n 40 graden in Granada. Een ventilator is dan niet voldoende!!!!! Het was zweten twee nachten en de bedden werden ook allengs warmer. Het was heel benauwd en ik heb nauwelijks geslapen erdoor. Het dakterras was erg sjofel - plastic stoelen die voor geen meter zaten. Jammer van de mogelijkheid, want het is erg groot. Je kunt er met de auto niet komen: we moesten auto parkeren in algemene garage en van daaruit een taxi nemen. Niet onoverkomelijk maar had wellicht wel (beter) vermeld mogen worden. Iets kleins: geen vriezer. Jammer, we wilden er graag ijsblokjes in gooien voor onze cocktails. Tot slot deden de foto's de werkelijkheid geen recht. Het is echt een prima, schoon en groot appartement, maar het verdient echt geen 9 zoals op dit moment op booking het geval is.

Het contact met de host ging prima. We kregen de code van de voordeur van hem en hij appte allerlei informatie. Het appartement is ruim en schoon. De locatie is top, dakterras met uitzicht op Alhambra en in de buurt van allerlei restaurantjes. De badkamer was erg klein maar met een hele fijne stortdouche.

• Beoordeeld op: 30 maart 2022

Goed met kanttekeningen
    • Standaard Appartement met 2 Slaapkamers

Te weinig handdoeken (1 pp voor 3 dagen, terwijl de handdoeken slecht droogden), geen eerste hulp doos, geen schaar, geen waterkoker. Weinig bestek. En misschien niet verhuren aan jongeren. Zaterdagavond is de hele nacht lawaai geweest van slaande deuren, douchen, gezang, stampen enz.

Er was geen ontbijt. De ligging was prima. Het appartement comfortabel genoeg.

Verbleven in maart 2022

• Beoordeeld op: 9 juni 2023

was heel matig
    • Appartement met 2 Slaapkamers en Balkon

verouderde badkamer. losse wc bril, te weinig handdoeken, kortom te duur !

de locatie was goed. bed ook goed.

• Beoordeeld op: 7 april 2022

• Standaard Appartement met 2 Slaapkamers

Het apartement was niet schoon. Veel vuil servies in kast. Er hing een vreemde muffe lucht .Koffieaapparaat was kapot (er was wel een koffie perculator als alternatief). Een van de 2 pitten van elektrisch kookstel werkte niet. Voor prijs per nacht had dit in orde moeten zijn geweest Bij wasmachine geen instructie (die nodig is). Eigenaar reageerde bij navraag niet adequaat. Dit terwijl eerdere standaard communicatie juist wel goed was. Maar op het moment dat je iemand echt nodig hebt, kwam er geen goede reactie terug. Ik zou de volgende keer een andere accomedatie kiezen. .

Locatie en omvang van apartement was goed

• Beoordeeld op: 24 oktober 2021

• Appartement met 2 Slaapkamers en Balkon

Prima locatie in een zijstraat/ steegje van de drukke looproute naar de Alhambra, 3 minuten lopen van het levendig centrum en een fantastische host die bijzonder goede tips had qua eten & drinken en zeer behulpzaam was.

• Beoordeeld op: 2 juli 2021