3. Hotelbeoordelingen: Canarische Eilanden

7,4

• Beoordeeld op: 25 oktober 2023

Zwem- en wandelvakantie
    • Studio (2 Volwassenen)

De badkamer beschikte slechts over een kleine lavabo zonder bijhorende wastafel. Tijdens ons verblijf was het gedurende twee dagen zeer druk in het restaurant. Hierdoor was er bijzonder veel lawaai ! Ik kon mijn echtgenote nauwelijks verstaan !

Het hotel beschikt over een groot en verwarmd zwembad (zo'n 28 °C). De maaltijden zijn lekker, gezond en gevarieerd. De kamer was ruim. Bovendien was er ook een kitchenette voorzien. Zo te zien waren er in de kamer vernieuwingen verricht (bv nieuwe douche,... ). De kamer beschikte over een kluisje. Het bed was comfortabel. Naast het zwembad is een bar waar je een drankje kan nuttigen na het zwemmen... heerlijk ! Wanneer je all-in geboekt hebt, kan je tussen de maaltijden ook nog een snack gebruiken in het restaurant. 's Avonds zijn er optredens. De prijs-kwaliteit verhouding is zeer goed.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2022

Prima tussenoplossing, niet heel bijzonder.
    • Studio Appartement

Iets bijboeken is zo gepiept maar iets eraf halen doen ze erg moeilijk over… ze sturen je van het kastje naar de muur en niemand wil een beslissing nemen. De eerste ksmer had schimmel op de muur, er werd spoedig een andere kamer geregeld.

Het ontvangst was erg hartelijk. Ik was hier nadat ik all in, in een 4**** had gezeten. Verschil was erg groot. Hotel was opzich prima

• Beoordeeld op: 9 april 2022

we zijn heel tevreden iedere avond entertainement
    • Appartement (2 Volwassenen)

wat weinig animatie veel lawaai om middernacht van pubs op straat

de viendelijkheid van het oersoneel de goede service de behulpzaamheiid aan de receptie de wi fi in de kamer de poets vrouwen zijn top heel goede hygiene in gans het hotel de lekkere maaltijden de ligging heel centraal met pubs winkels en restaurants in de buurt

• Beoordeeld op: 23 februari 2022

Comfortabel verblijf voor een vriendelijke prijs
    • Studio Appartement

Wi-Fi klapperde nogal en was niet betrouwbaar om veel foto's te uploaden of andere zaken met veel data overdracht te doen. Voor beetje appen of YouTube (die cacht) was het prima te doen. Verder zijn er matig afgestelde snoep/drank automaten en er was al een sandwich blijven hangen. Mijn zak chips kwam ook niet en de nacht receptie dame weigerde een poot uit te steken. Ongeïnteresseerd wijf was het ook, die van de dag daarentegen hele lieve behulpzame dame! Ze hebben ook een opslag ruimte voor fietsen met materiaal om je (gehuurde/mee genomen) (race) fiets te onderhouden. Daar is een pasje voor om de deur open te maken en toen mijn huur af liep zei de receptioniste die dagdienst had dat ze toch dat pasje voor mij zou bewaren, mocht ik alsnog een fiets huren. Top service! De kamers/appartementen zijn verder prima en worden dagelijks schoon gemaakt. Verwacht echter geen 5 sterren luxe. Keukentje heeft klein kookplaatje voor als je eens simpel wil koken maar er is geen oven of magnetron. Het aparthotel ligt wel bij een drukke weg, heb je gevoelige oren, boek dan een andere plek!

Goed ontbijt, ik had all-in niet genomen omdat ik dag vullende excursies had gereserveerd. Prima badkamer, balkon had ook uitzicht op zee als je in een hoek keek. Zwembad was prima en zeker de bar. Hele lekkere non alcoholische cocktails hebben ze :)

Verbleven in februari 2022

• Beoordeeld op: 14 januari 2022

Prima hotel als je van drukte houdt.
    • Studio (2 Volwassenen)

All in formule met regels, niet tijdens happy hour, voor goede koffie betalen. Te weinig bedjes in hoogseizoen (kerstvakantie) in de zon. Vanaf half 4 geen zon meer bij zwembad. Eten matig. Restaurant lijkt een schoolkantine.

Schoon hotel, kerstdiner fantastisch. Apart rookersgedeelte. Hotel staat tussen restaurants en horeca. 10 min lopen naar strand en boulevard. Fijn zwembad.

Verbleven in december 2021

• Beoordeeld op: 15 december 2021

• Appartement (2 Volwassenen)

1 van de 2 liften was stuk, duurde veel te lang voor dat het wordt gerepareerd. Moment van vertrek was het nog niet geregeld. Onnodig lang wachten bij de overgebleven lift, dus vaak traplopen.

Kamer met uitzicht op zee en CC Aquila Roja

Verbleven in december 2021

• Beoordeeld op: 2 november 2023

Perfect
    • Studio (2 Volwassenen)

Geluid van de bar tegenover hotel

Locatie

• Beoordeeld op: 18 maart 2023

--------‐‐---------------
    • Studio (2 Volwassenen)

Niet voor herhaling vatbaar.

Het ontbijt ging.in het bed zaten bedwantsen na een week allemaal bulten op de rug.(veel jeuk)..

• Beoordeeld op: 20 september 2021

• Studio Appartement

Animatie was beperkt. Let op; een studio appartement heeft geen aparte slaapkamer. Alleen de appartementen hebben een aparte slaapkamer. Voorzijde van het hotel ligt boven bars met livemuziek. Als je een aparte slaapkamer hebt, heb je hier geen geluidsoverlast van. Dichtstbijzijnde stranden middels trappen en lift bereikbaar. Liggen echt ver beneden de boulevard.

Uitstekende service. Uiterst vriendelijk personeel! Behulpzaam personeel. Dichtbij het strand en in levendige omgeving. Eten was prima. Hotel is gerenoveerd. Receptie personeel spreekt goed Engels.

• Beoordeeld op: 5 januari 2024

• Beoordeeld op: 27 december 2023

• Beoordeeld op: 3 november 2023

• Beoordeeld op: 9 november 2021

• Beoordeeld op: 2 november 2021

Zeer net appartement, goede prijs/kwaliteitsverhouding, aardig personeel

• Beoordeeld op: 6 oktober 2022