3. Hotelbeoordelingen: Castilië-La Mancha

7,3

7,4

7,5

• Beoordeeld op: 12 oktober 2023

Beetje vergaande glorie en een soort van kuuroord waar veel 75 plus Spanjaarden vertoeven. Maar gezien prijs absoluut de
    • Standaard Tweepersoonskamer

Beetje vergaande glorie, Inchecken duurde vrij lang met drie mensen voor mij. Beetje vergaande glorie veel was behoorlijk oud of stuk maar nog werkend. Zonde met meer aandacht zou dit nog prachtig locatie zijn. Besloten om een in het rest te gaan eten ipv 2x fastfood de afgelopen 4 dagen. Helaas Spaanse tijden en eigenlijk te moe…maar goed voor een lekkere hap..Dat viel erg tegen voor €26,- behoorlijk geld voor Spaanse begrippen..Had ik toch beter fastfood kunnen nemen.. maar goed no big deal. Voor honden rekenen ze €15,- ook behoorlijk. En de accommodatie word slecht aangegeven. Google stopte werkelijk in het land van knowhere…dacht nou sta ik dan na 8 uur rijden…plfffff toch in hoop van zegen wat verder gereden en zag daar een imposant groot hek..dacht hier…? Leek wel een een enorm landhuis..binnen gevraagd en gelukkig bleek het betreffende hotel te zijn. Had ook aangegeven bij de balie om begin van de weg een bord te plaatsen…denk niet dat ik de enige zal zijn…

Alles aanwezig, airco woonkamer, slaapkamer ( ideaal met die hoge temp. ) Had meer weg van een studio met ruime woonkamer, badkamer enz Erg afgelegen maar alles te vinden vwb eten. 1 fastfood en restaurant. Speciale afdeling voor mensen met honden. Goede parkeergelegenheid. Mooi afgelegen met immens veel ongerepte omgeving. ( mits je daar van houd..) Een prijs van €38,- ( ex €15,- voor de hond ) inclusief ontbijt is werkelijk een lachertje

• Beoordeeld op: 30 september 2023

• Standaard Tweepersoonskamer

Het eten was matig, kwaliteit aan de magere kant. Zowel diner als ontbijt. Beperkte mogelijkheden en matige kwaliteit.

De ruime kamer en ruime badkamer, mooi ingericht.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2023

Oase in een niemandsland
    • Familiekamer

Ze doen hun best met de capaciteit maar er loopt achterstallig onderhoud , maar de complex is ook groot.meer gericht op 60 plus .zie het ook niet gebeuren dat er op korte tijd mordernisering komt .zal een behoorlijke investering zijn ,mits er investeerders zijn

De charme van de locatie , het geeft je het gevoel dat je terug in de tijd gaat met de mooie architectuur en de grote tuin incl waterfonteinen.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2022

ok, maar zou nooit meer gaan
    • Standaard Tweepersoonskamer

de geluidsoverlast van een zgn afzuigkap van de keuken, die maakte zo’n lawaai alsof je midden in een verbouwing zat. Wat ik ook vervelend vond was dat bijna niemand Engels sprak dus erg moeilijk communiceren.

het zwembad

• Beoordeeld op: 1 augustus 2022

Dit hotel is vergane glorie maar personeel doet zijn/haar uiterste best om er nog wat van te maken.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Toegang tot de Spa

De temperatuur. De airco is niet in staat de temperatuur vd kamer onder de 30c te krijgen.

Wij zijn op doorreis en deze locatie is planningtechnisch voor ons erg goed.

• Beoordeeld op: 4 juli 2022

• Familiekamer

Middle of nowhere Avondeten in cafetaria zeer matig (dr Oetker pizza)

Tof zwembad Leuk historisch gebouw

• Beoordeeld op: 9 mei 2022

• Standaard Tweepersoonskamer

Voor dit geld, wat wij betaald hebben mag je niet klagen. Het eten was eenvoudig, maar prima. De bediening was vriendelijk alleen moest je wel heel snel eten, er is een tijdschema om te eten en daar houden ze zich ook echt aan. Voor ons prima!!

De locatie vonden wij prachtig!! De klaprozen en de vlakte prachtig. Het gebouw is oud maar wij vonden het prachtig! Als je voor rust houdt is dit perfect. We denken dat deze locatie erg door de Corona heeft geleden, de tuin is overwoekerd. Als je daar doorheen kijkt, kan je genieten. Heel eenvoudig dat wel maar prima. Het hotel werd veel gebruikt door mensen die gebruikt maken van de 'Spa' en een programma hadden denk ik. Veel gepensioneerden. Het was best warm op onze kamer, helaas hadden we geen airco, we hebben gelijk een andere kamer gekregen, helemaal prima. Wij hebben genoten. Bedankt

• Beoordeeld op: 7 mei 2022

• Standaard Tweepersoonskamer

Wij waren op zoek waar het zwembad was en werden tegengehouden door een medewerkster die ons niet te vriendelijk zie dat we direct moesten terugkeren.

• Beoordeeld op: 21 april 2022

Betalen voor het zwembad €25 pp voor 50 minuten

De kamer

• Beoordeeld op: 15 november 2021

was voor ons een tussenstop en voldeed aan onze verwachting.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot de Spa

Geen buitenzwembad. Het restaurant waar een beperkte keuze was.

het zwembad was goed, alles werd gemasseerd in het water (waterstroom). Leuk dat er een cafetaria was waar je s middags en s avond iets kan drinken aan democratische prijzen.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2021

• Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Personeel sprak allen Spaans, niet onderhouden tuin, binnen zwembad enkel mits betaling 25€/persoon voor 40 min niet conform website. Steeds falen van elektronisch toegangssysteem kamer. Enkel WiFi in gemeenschappelijke ruimtes. Menu's enkel in het Spaans. Ouderwets werkende receptie.

Ontbijt, diner, charme van het hotel, afwisseling in menu

• Beoordeeld op: 12 november 2023

Niet fijn.
    • Familiekamer

Vreselijke geur in de kamer, vieze douche kabine. Sauna gedeelte gaf heel verwaarloosde indruk. Ze spreken geen woord Engels.

Lekker restaurant, voor n klein hapje ook een cafeteria aanwezig. Omdat het wat afgelegen ligt is dat handig.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2023

Uitstekend
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot de Spa

Atmosfeer. Geweldig mooi complex. De rust is hier overweldigend.

• Beoordeeld op: 24 september 2023

• Standaard Tweepersoonskamer

Het niet doorgeven vooraf wanneer de openingstijd is van het zwembad. Gelukkig hadden wij de laatste dag met het geopende zwembad, zoniet was dit wel een domper op ons verblijf!

De architectuur van de gebouwen en het super lekkere eten.

• Beoordeeld op: 5 augustus 2023

Locatie is mooi helaas de werkzaamheden vroeg in de ochtend en het personeel ben ik zeer ontevreden.
    • Standaard Tweepersoonskamer

Het gedrag van personeel in de cafetaria en de werkzaamheden om 06:00 uur boven mijn kamer.

De locatie

• Beoordeeld op: 3 juli 2023

Omgeving kalmte

• Beoordeeld op: 17 september 2022

madremia, hoe goedkoop dit hotel ook is, blijf gewoon weg tot ze grondig gereformeerd zijn
    • Met huisdier
    • Standaard Tweepersoonskamer

als je met je hondje komt krijg je een verschrikkelijke kamer waarbij je gestraft wordt voor alle onopgevoede honden die hier logeerden voor je, vreselijk ongezellige en echt onaangename geur in de kamer, slecht gepoetst, het hondenhaar van de vorige bezoekers was nog terug te vinden in de zetels én het bed.... de dekens die in de kast lagen hebben we zelfs niet durven gebruiken, onze hond is een nagel verloren door te trappen op een uitstekende richel in de keuken, m

de ligging was geweldig en rustig

• Beoordeeld op: 8 september 2022

Teleurstellend
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het eten. Het diner leek uit een gaarkeuken te komen en gaat precies op tijd, zo ook het ontbijt. Alles in ploegen. Eigenlijk is het een soort herstellingsoord voor, voornamelijk, oudere mensen

De kamer en gebouwen

• Beoordeeld op: 21 augustus 2022

Het was in de jaren 80 misschien een goed 4 sterren hotel!
    • Familiekamer

zeer gedateerd en verouderd hotel. in de badkamer kun je de spinnenwebben vinden!

hotel is zeer ruim van opzet maar ook afgelegen

• Beoordeeld op: 11 juli 2022

niet voor herhaling vatbaar
    • Standaard Tweepersoonskamer

plaatjes op booking stroken niet met de werkelijkheid, kwaliteit eten slecht, kamer niet schoon, achterstallig onderhoud

locatie

• Beoordeeld op: 20 mei 2022

voor een overnachting ok, ontbijt gewoon overgeslagen, was ook ten vroegste om 08.30 hr. personeel spreekt enkel en alle
    • Standaard Tweepersoonskamer

staat op de site van dogsincluded.nl en ons hondje mocht binnen in de kamer maar niet in restaurant of cafetaria. airco werkt amper. de tuin is totaal overwoekerd en verwaarloosd. buitenzwembad afgesloten en overwoekerd. mooie foto’s op site maar deze dateren van …

de lage prijs

• Beoordeeld op: 8 mei 2022

oude vervallen locatie, met weinig tot geen pluspunten. en dat terwijl wij absoluut niet veel eisende reizigers zijn.
    • Familiekamer met Toegang tot de Spa

28,- voor Spa gebruik, 2 zwembaden, 1e buiten gebruik en 2e slechts 1 uur mogen zwemmen. Spa gebruik verder alleen op afspraak… zelfs het bubbelbad was verboden. voor zwembad ook een haarnetje verplicht a 3,2 per stuk. restaurant keuze uit 2 menu’s… wat was onduidelijk maar wel 24,- p.p. al met al een 80plus locatie….. (zie foto)

• Beoordeeld op: 18 april 2022

2,0