3. Hotelbeoordelingen: Balearen

Beoordelingen over Blau Punta Reina 4 sterren

S´Algar, s/n, Cala Mandia - Porto Cristo, 07689 Cala Mendia, Spanje

#2 van de 7 hotels in Cala Mendia

• Beoordeeld op: 26 april 2024

Skecht weer , prachtige locatie. Weinig rustig.
    • Appartement met Uitzicht op Zee

Het weer viel tegen, regen en koud. Het was koud in het appartement, de verwarming werkt er niet. De weinig discrete wc is ronduit vervelend. Het gebrek aan smart tv waardoor je geen streaming via je eigen account kan bekijken. De temperatuur van het warme eten aan het buffet is lauw. De massale hoeveelheid zeer jonge kinderen waar erg veel dan ook afgestemd is. Het kinder- gejoel in de eetzaal, het lijkt wel 1 grote speeltuin. Het gebrek aan rustige plaatsen (overal massa's luidruchtige Duitsers). De luidruchtige bar (door naburige, vreselijk slechte animatie). Veel mieren in de kamer.. Geen voorzieningen voor fietsers (geen fietsgarage of veilige opslagruimte voor fietsen) veelal afgestemd op reizigers met wagens (weinig te beleven in de nabijheid van het hotel). Zeer beperkte aanwezigheid van openbaar vervoer in de buurt.

Het bed. De locatie vlak aan zee met prachtig uitzicht vanuit de appartementen. De keuze aan het buffet. De op aanvraag verstrekte dekens. Het aanwezige tuinmeubilair voor de droge periodes. De talenkennis van het personeel. Het vriendelijke en bekwame personeel. De bagageopslag voor vertrek. Het fantastische uitzicht. De goede wifi ontvangst.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2023

Middelmatig, net een voldoende, waarschijnlijk voor de jongere kinderen wel prima te doen
    • Junior Suite met Balkon

Weinig parkeerplekken, de kamers zijn zeker niet als op de foto’s(bad is zeker niet zo schoon/nieuw), matrassen waren verschrikkelijk(het is heel lang geleden dat ik rugpijn kreeg ten gevolge van een slechte kwaliteit matras). Het ontbijt was divers maar was vaak of te zout of smaakloos. Ik heb dat een keer aangekaart aan de restaurantmanager, zei gaf aan dat ik dat zelf aan de kok moest gaan vertellen. De kinderen vonden het wel heel divers, er was zelfs een kinderbuffet. Ik vond alles net een voldoende waard. Hierdoor gingen wij vaak alleen ontbijten en gingen elders lunchen of dineren. Het hotel heeft een goed concept, maar heeft duidelijk een grote onderhoudsbeurt nodig. Maar met de huidige staat vind ik het te duur voor wat je ervoor terugkrijgt. Het is jammer dat we door de teleurstelling ook geen foto’s maken van de spullen

Leuke entertainment programma, ruime kamers, kleine keuken aanwezig met koelkast, 2 zwembaden en de optie tussen ontbijt, diner of all-inclusive. Redelijk rustige locatie, wel iets verder weg van het centrum Palma de Mallorca maar met een auto goed te doen. Verder zag ik vele bussen/shuttles en ook elektrische scooters zijn aanwezig.

• Beoordeeld op: 3 juni 2023

echt familie hotel en voor de kinderen veel te doen.
    • Junior Suite met Balkon

het is echt een familie hotel. Veel kinderen en massa. Niks mis mee maar daar moet je je wel thuis voelen. We hebben bijvoorbeeld maar een avond in het restaurant gegeten omdat je in de rij moest wachten voor een tafeltje en het erg druk was binnen.

er was voldoende te doen in het hotel en het animatie team was helemaal top en vriendelijk. Het eten was lekker (ondanks dat het een buffet was)

• Beoordeeld op: 1 mei 2023

Genoten
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Avond eten zou nog iets beter kunnen.

Goede animatie en mooie omgeving en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 26 juni 2022

comfortabel, goed hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

als koppel ervaarden wij het hotel wat drukker (aangezien er heel veel gezinnen met kinderen aanwezig zijn). onze kamer was ook vlak gelegen aan één van de kinder zwembaden.

mooi uitzicht op zee en strand. bufferen waren in orde en van alles voorzien.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2022

• Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden (2 Volwassenen + 1 Kind)

• Beoordeeld op: 14 augustus 2022