3. Beoordelingen vakantiewoningen: Valencia (autonome regio)
  4. Beoordelingen vakantiewoningen Dénia
  5. Beoordelingen van Cosy Flat Denia Beach

Beoordelingen over Cosy Flat Denia Beach

Urbanizacion Entreolas, Partida Deveses C, 12, 03779 Dénia, Spanje

#376 van de 927 vakantiewoningen in Dénia

Gebaseerd op 2 beoordelingen over dit appartement

• Beoordeeld op: 12 oktober 2023

Never again. Terrible, arrogant host, despite beautiful apartment
    • Appartement met 2 slaapkamers

De meest arrogante verhuurder die we OOIT hebben meegemaakt. Voor aankomst veel heen en weer gemaild en gebeld wegens aanleveren legitimaties en overmaken borg. Daardoor over het hoofd gezien dat we tussen 14.30-15.00 moesten inchecken. Onderweg naar locatie kregen we een bericht van hem via Booking mbt inchecktijd. We hadden last van files waardoor we verlaat waren. Omdat we zijn telefoonnummer hadden, gelijk gebeld maar meneer weigerde op te nemen. We waren 15 minuten van de locatie verwijderd, maar hij is weggegaan terwijl we hadden aangeboden de sleutel ergens anders op te komen halen. Daarna niet meer te bereiken, maar hij stuurde wel berichten via Booking, terwijl we inmiddels al voor de deur en (gesloten) poort stonden. Dankzij ontzettend vriendelijke buurtbewoners binnengelaten binnen het complex en bij hen van 16.00-20.30u! gezeten om eea te regelen. Verhuurder bleef poot stijf houden, had ons bij Booking aangemeld als No show. Met andere woorden; ons geld kwijt en geen appartement. Van de zotte! Terwijl de bovenbuurvrouw van het gehuurde appartement zijn zus bleek te zijn, die ook nog eens de sleutel in haar beheer had. Uiteindelijk heeft de zus de sleutel overhandigd, omdat zij ook vond dat we in onze recht stonden. De periode dat we er waren was ook nog eens ontzettend heet en konden we de afstandsbediening van de airco niet vinden. Verstopt door verhuurder omdat de airco lekte. Deze werd pas op woensdagmiddag gemaakt, terwijl we er op vrijdag al waren. We hadden een appartement gehuurd met airco en daar dus ook voor betaald, maar we werden niet gecompenseerd. Ik zou zeggen; het is een prachtig appartment, maar zint eer ge begint! Voor ons in ieder geval nooit meer!

Mooi appartement, van alle gemakken voorzien. Alles nieuw. Helaas was tijdens ons verblijf (dagelijks 32plus graden) de airco stuk. Werd pas 2 dagen voor vertrek gemaakt en we kregen geen compensatie.