3. Hotelbeoordelingen: Andalusië
  4. Hotelbeoordelingen Nerja
  5. Beoordelingen van El Capistrano Sur

Beoordelingen over El Capistrano Sur 2 sterren

Urbanización El Capistrano Village, C/ Camino de Ronda s/n, Centro Comercial, Local 5, 29780 Nerja, Spanje

#21 van de 26 hotels in Nerja

7,5

• Beoordeeld op: 14 augustus 2023

• Appartement met 2 slaapkamers

Badkamer was oud en vies. Keuken was smoezelig

Wij hadden helaas een erg oud en gedateerd huisje

• Beoordeeld op: 12 juli 2023

Zeker niet tevreden over het huisje 61a
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Het huisje, ik had aangegeven dat ik slecht ter been was, en moest ik toch denk ik wel 20 treden naar boven en beneden lopen. Had jullie dit al gemeld dat wij daar net aangekomen waren, maar geen reactie terug ontvangen. Zeker de prijskwaliteit niet waard.

Het zwembad met het terras waar je iets kon drinken

• Beoordeeld op: 21 april 2023

Aanrader
    • Villa met 2 Slaapkamers

De huisjes liggen prachtig op een heuvel. Alle voorzieningen in de buurt.

• Beoordeeld op: 28 september 2022

• Villa met 1 Slaapkamer en Eigen Tuin

Het toilet boven spoelde niet door, als gevolg van een mechanisch defect. Men is wel geweest en heeft er iets aan gedaan maar na een keer doorspoelen was het defect er weer.

De aanwezige faciliteiten

• Beoordeeld op: 8 augustus 2022

het voldeed. fijne dagen gehad.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

alles redelijk verouderd (meubels en keuken) en geen lampjes bij t bed, terras tafel wankel.

het uitzicht

• Beoordeeld op: 25 juli 2022

Heerlijke plek om in Nerja te verblijven
    • Appartement met 2 slaapkamers

Rustige plek met veel faciliteiten aan de rand van leuk stadje. Groot en goed uitgerust appartement met ruim (privé) balkon uitkijkend op de zee.

• Beoordeeld op: 24 juli 2022

Gezellig vakantiedorpje, maar niet voor mensen die slecht ter been zijn.
    • Villa met 2 Slaapkamers

We kregen niet de villa die we hadden geboekt, maar een appartement. We hebben netjes een refund hiervoor gekregen, maar moesten hier wel meerdere malen zelf achteraan gaan. Ons appartement lag helemaal bovenin het vakantiedorpje, we moesten behoorlijk wat trappen beklimmen, wat in de warmte niet altijd even prettig was.

Het appartement was prima en comfortabel. Het lag op loopafstand van het mooie zwembad. De airco werkte goed, het uitzicht vanaf het terras was fantastisch.

• Beoordeeld op: 18 juni 2022

Fijn appartement
    • Appartement met 2 slaapkamers

Zwembad was erg vies (heel plakkerige groene rand, gaf zelfs af aan zwemkleding) en de receptie was erg ver weg van ons appartement (was bergop). Taxivervoer in Nerja was echt teleurstellend, dus auto is wel aan te raden.

Heel fijn appartement dat van alle gemakken voorzien was. Zelfs een wasmachine. Fijn dat er een bus is die naar het strand gaat. Hele vriendelijke mensen en leuke restaurantjes bij het zwembad. Meneer van de receptie heeft ons zelfs naar het appartement gebracht met al onze spullen omdat het erg ver was naar ons appartement (bovenaan het complex) en we niet net de auto waren.

• Beoordeeld op: 17 juni 2022

Heerlijk
    • Villa met 2 Slaapkamers

Naar het strand is iets te ver, zeker terug als je heuvel op loopt. Helaas een paar kakkerlakken

Heel ruim, heerlijk dakterras, alle gemakken voorzien, ruime kamers, prima wifi, bbq etc etc. Vlakbij supermarkt

• Beoordeeld op: 13 juni 2022

geweldig, we hebben er echt van genoten.
    • Villa met 1 Slaapkamer en Eigen Tuin

Een rustige ruime woning met een behoorlijk terras. Veel privacy. 2 supermarkten dichtbij en zowel dorp als strand zijn aan te lopen. Er is ook een busverbinding vanaf het park.

• Beoordeeld op: 2 juni 2022

Zeker een aanrader
    • Villa met 2 Slaapkamers

Geen vatwasser, wasmachine of wasserette , heb uiteindelijk mijn was laten wassen...maar die kwam niet.heel fris terug

Het zwembad.en algemeen heerlijk rust...

• Beoordeeld op: 17 mei 2022

Helemaal prima!
    • Appartement met 3 Slaapkamers (6-8 Volwassenen)

Bij een flinke hoosbui lekt de buitendeur. We misten een kapstok voor de jassen en een afwasborstel (klein puntje maar was toch handig geweest). Tot slot, als de bovenburen naar het toilet gingen, kwam er in één van onze slaapkamers een rioollucht voorbij. Dat was jammer, waarschijnlijk ergens een ventilatie/luchtafvoer probleem. (Huisje 26A)

Ideale ligging, rustig en toch dichtbij strand en centrum (beiden zijn te lopen). Wij hadden een eigen tuintje en overkapping om lekker onder te zitten. Was erg fijn voor de kinderen. De ping-pong tafel binnen viel ook in de smaak. Schoon. Fijn zwembad (ook voor kinderen) met stukje gras om te liggen en bar.

• Beoordeeld op: 14 mei 2022

Heerlijk!

Matras was wat hard

Restaurant was geweldig, uitzicht super en strand optimaal in Mei

• Beoordeeld op: 18 april 2022

Leuk verblijf in een verzorgde omgeving
    • Villa met 1 Slaapkamer en Eigen Tuin

Het bed en de geluidsisolatie

De ligging en de uitrusting van het verblijf

• Beoordeeld op: 14 februari 2022

Fantastisch appartement

Alles was top!

Enorm groot balkon en zeer ruim appartement voorzien van alle gemakken!!

Verbleven in februari 2022

• Beoordeeld op: 15 januari 2022

De slaapruimte

De omgeving

Verbleven in januari 2022

• Beoordeeld op: 30 oktober 2021

Uitstekende prijs kwaliteit voor dit witte vakantiedorpje
    • Villa met 2 Slaapkamers

Het winkeltje was dicht, de ligbedden bij de zwebaden verwijderd, het restaurantje sloot ook. Men zei vw Corona en einde seizoen. Dat klopte niet met info website. Het is idd 20 minuten lopen naar centrum en strandje maar dan moet je stevig doorstappen bergopwaarts (terugweg). Ff een koffietje halen vonden wij een te zware opgaaf. Nerja is ontzettend toeristisch. Engelsen en Scandinaviers.

De speelse en zeer mooie opzet van dit vakantiedorpje met kleine straatjes, witte huisjes, trappetjes, prachtige tuin. Er zijn 2 zwembaden en een restaurant barretje, een winkeltje. De bedden waren heerlijk. Groot met fris wit katoenen lakens. Het appartementje had alles, van tv tot kaasschaaf, een fornuis met oven. Uitekende wifii. Je kan er ook voor langere tijd verblijven. Wij waren in oktober en hadden soms buren, vaak niet. Capistrano ligt ad kant van Nerja waar de leukste strandjes liggen die je met de auto binnen 15 minuten bereikt. En dan lopen naar de baaitjes beneden. Het personeel is klantgericht.

• Beoordeeld op: 24 oktober 2021

Heerlijke plek om bij te relaxen

Bedden

Vriendelijke en behulpzame mensen. Mooie omgeving, met uitzicht op zee. Goed geregeld, zonder al te veel papierwerk.

• Beoordeeld op: 6 februari 2023

Geweldig balkon met prachtig uitzicht.
    • Villa met 2 Slaapkamers

Als je conditie niet heel goed is kan je niet zonder auto, want het is n stevige klim naar boven. Naar de stad lopen is naar beneden ongeveer n half uur, terug naar boven afhankelijk van je conditie gauw t dubbele.

Wij verbleven n maand via het boekingskantoortje Capistrano Sur op Hibiscos 37 en het overtrof al onze verwachtingen. Groot huis, knus ingericht, fijne moderne badkamer, heel groot balkon met eettafel, fijne zitstoelen en stookplaats voor bbq..Auto kon voor de deur geparkeerd. Capistrano is n prachtige subtropische tuin met veel bloeiende planten en hoge palmbomen voor het huis. Het onderhoud is geweldig.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2022

Basic, rustig verblijf in een wat gedateerd maar netjes onderhouden vakantiepatk met twee zwembaden.
    • Villa met 1 Slaapkamer en Eigen Tuin

De inrichting was basic en een allegaartje. Er ontbraken echt een aantal zaken in de keuken om te kunnen koken en schoonmaken. Eenvoudig op te lossen door bijvoorbeeld wat theedoeken, een fles olijfolie, peper en zout neer te zetten. Om te kunnen koken moet je alles zelf kopen en dat is voor enkele dagen niet de moeite waard. Slaapkamer stond vol met bedden en boven tweepersoonsbed hingen twee plankjes precies boven het hoofd eind : zeer gevaarlijk bij het opstaan en wij hebben dan ook met ons hoofd aan het voeteneinde gelegen. Het strand en het centrum van Nerja liggen net te ver om dit wandelend te bereiken (half uur lopen).

Wij hadden huisje 101-A. Een klein appartement met tuintje, twee lig bedden en klein terras met tafel en vier stoelen. Geschikt voor maximaal twee personen. Het matras van het tweepersoonsbed was goed en er lag ook nog een topper op. De schoonmaak was in orde. Het was een rustige locatie op loopafstand van de twee zwembaden. De auto konden we doorgaans in de buurt van het appartement gratis parkeren. In Nerja centrum is een grote gratis parkeerplaats en ook langs de boulevard kun je gratis parkeren.

• Beoordeeld op: 30 juli 2022

Mooi!
    • Appartement met 3 Slaapkamers (6-8 Volwassenen)

Hibiscus 37 was perfect voor 2 gezinnen met een boven en beneden verdieping. Van alle gemakken voorzien. Dichtbij het zwembad en winkeltje. Matras van het Tweepersoonsbed kon beter.

• Beoordeeld op: 26 april 2022

helemaal geweldig, zeker aanrader!

nvt

ruim appartement met nieuwe keuken en van alle gemakken voorzien. Mooi uitzicht vanaf de balkons en heerlijk om buiten te eten met zowel zon als schaduw. goede parkeerplaats en strand ook te voet bereikbaar. helemaal top!

• Beoordeeld op: 14 april 2022

Een tegenvaller
    • Appartement met 2 slaapkamers

Wij begrijpen niet zo goed waarom dit verblijf zo goed scoort op booking.com. Wij waren er begin april, en ons huisje was echt verouderd en niet proper (kruimels id kasten, kruimels en zand id zetel, ...). Het was ook heel gehorig; als de bovenburen aan het praten waren of naar het toilet gingen, dan hoorden we dat. De foto's komen niet echt overeen met wat je krijgt en de afstanden zijn wel heel erg groot.

Het prachtige uitzicht vanop het terras. (Gelukkig was dat er om de nadelen te compenseren!)

• Beoordeeld op: 3 april 2022

2,0
    Erg slecht
    • Appartement met 1 Slaapkamer

het appartement was heel anders dan op de foto’s. n was niet

Verbleven in maart 2022