3. Beoordelingen B&B en herberg: Autonome Gemeenschap Madrid

#383 van de 522 B&B's en herbergen in Madrid

7,2

7,6

• Beoordeeld op: 14 september 2022

Goed centraal gelegen met goede eenvoudige kamer en vriendelijk personeel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hadden een kamer gereserveerd in een deel van het hotel waar geen lift is. De dame aan de receptie stelde voor om ons een kamer te geven in het deel waar wel een lift is, omdat mijn vriend met een wandelstok stapt.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2021

Best wel goed
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Matheu was helemaal niet beschikbaar, het pand leek ook wel dicht. We kregen iets anders om de hoek. Hostal.passeo. Niet modern, bloem- en kleurrijk als op deze foto. Vreemd maar verder prima, maar toen we dat wilden vertellen maar dat het ok was, zeker omdat er nu ontbijt bij zat werden werd het ineens bitchi. Jammer. Wij hadden het idee dat ze meerdere hostals aanbieden en daarmee 1 vullen. .

Verder prima. Kamer heeft alles wat je nodig hebt. Ontbijt is in hotel victoria en is prima met aardige bediening. De metro kaart kun je schrappen, bijna alles is (ook sneller) te lopen. Sol ligt om de hoek en heeft bijna alle metrolijnen. S morgens een leeg beetje vuil straatje. S nachts is het een levendig straat en een herie. De kroegen en terrassen liggen echt dichtbij. Airco aan, raam dicht en het is stil. Even rusten en weer door is zo echt een optie.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2023

Goed voor 1 keer.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was zeer klein zonder raam, amper ventilatie. (Duffe geur) Handzeep was was leeg bij aankomst en nooit gevuld. Stof lag milimeters dik in het stopcontact (gevaarlijk) Nachtlamp hing compleet los uit de muur. Parket kwam naar boven door het vocht. Door de locatie kan je in't weekend wel tem 4u s'morgens last hebben vh Spaanse uitgangsleven.

Het ontbijt was redelijk goed En de locatie was dichtbij alle bezienswaardigheden. Optie om bagage te stallen op de dag van aankomst en vertrek.

• Beoordeeld op: 16 maart 2022

Verbleven in maart 2022