3. Hotelbeoordelingen: Balearen

Paseo Illetas, s/n, 07181 Illetas, Spanje

#5 van de 9 hotels in Illetas

6,9

• Beoordeeld op: 19 mei 2024

Heerlijk verblijf in tophotel met riante kamers, heel uitgebreid ontbijt en heerlijke bedden.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, Balkon en Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Helemaal niets, dit is een tophotel.

Uitstekend hotel met zeer ruime kamers inclusief riante badkamer. Uitstekende bedden, enorm uitgebreid warm en koud ontbijtbuffet en aardige en behulpzame medewerkers. Het plaatsje zelf stelt niet zo veel voor, maar je kunt er wel uit eten en voor de deur bevindt zich de bushalte van lijn 4 naar het centrum van Palma de Mallorca (leuke, levendige stad met prachtige kathedraal. Aanrader is om de stad eerst dmv een excursie per fiets met gids te bezichtigen, via google is een dergelijk uitstapje makkelijk vindbaar). Buskaartjes naar Palma kosten 2 euro per persoon per rit en kun je in de bus bij de chauffeur kopen. Let op: alleen met cash geld en niet met briefjes met waarde vanaf 20 euro.

• Beoordeeld op: 11 mei 2024

Geweldig verblijf met prachtig uitzicht
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, Balkon en Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Het ontbijt was heerlijk, veel keuze! Verbinding met Palma erg goed door de bus die voor het hotel stopt. Vriendelijk personeel communicatie kon af en toe beter, het was niet altijd duidelijk hoe laat iets was of hoe lang iets duurde. Fietsen huren was heel makkelijk via het hotel. Fijn verblijf, prachtig uitzicht!

• Beoordeeld op: 9 september 2023

Goede prijs/kwaliteit verhouding en prima ligging.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, Balkon en Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Ligging, ontbijt, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2023

Prima verblijf maar voelt niet als een 4 sterren hotel.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, Balkon en Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Ontbijt , er was van alles te krijgen maar er zat niet veel smaak aan. Ik zou zeggen ga voor kwaliteit ipv kwantiteit. En sober ingerichte kamers. Niet echt 4 sterren meer 3,5 sterren hotel.

Locatie en zwembad en schoonmaken vd kamers. En lekkere luxe handdoeken. Ook bij het zwembad.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2023

alles Ok als die terugbetaling er komt van de dubbelbetaalde toeristenbelasting
    • Bungalow met Balkon

Bij de receptie werd ons nogmaals toeristenbelasting aangerekend, 52 euro. Deze werd nochtans door booking.com aangerekend. We wachten nog op terugbetaling hiervan.

lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 24 juli 2023

Goed 👍🏽
    • Bungalow met Balkon

Ik kreeg een bungalow terwijl ik dacht dat ik in de hotel zou verblijven. De bungalow was beetje ver lopen en als het avond is ziet het een beetje eng uit (niet genoeg verlichting daarom).

Dat het rustig was en dat je van 2 zwembanden kon genieten.

• Beoordeeld op: 28 juni 2023

Super!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, Balkon en Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Weinig vegetarisch opties bij ontbijt.

• Beoordeeld op: 17 juni 2023

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, Balkon en Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Mooi locatie mooie park heb kamer met geweldig uitzicht op zee , de bus nr.4 voor de deur voor €2 naar centrum, kreeg welkom champagne bij inchecken en bij het ontbijt maar vinden we te vroeg, ontbijt veel keuze jammer dat het hotel dicht in winter

• Beoordeeld op: 2 mei 2023

Enorm fijn!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, Balkon en Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Ik pakte mis op een föhn, maar dat is echt alles.....

Fantastisch hotel voor deze prijs. Veel chiquer dan ik had verwacht. Bij binnenkomst een glaasje cava in de lobby met fantastisch uitzicht over zee, en ook vanaf ons balkon en de eetzaal een prachtig uitzicht. Zwembad ligt 'in' de zee dus overal uitzicht op zee met meer dan genoeg en fijne strandbedjes. Ook de 'luxe' van badjassen, badslippers en zware grote handdoeken vond ik genieten. Ontbijt was bizar goed. Alles wat je je kan bedenken, en met dit uitzicht was alleen ontbijten al een beleving. De omgeving vond ik saai, wel erg goed bereikbaar vanaf Palma en het vliegveld. Bushalte voor de deur en binnen 20 minuten stonden we in Palma.

• Beoordeeld op: 27 september 2022

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, Balkon en Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

wifi op de hogere verdieping

info over restaurants

• Beoordeeld op: 23 september 2022

Toplocatie, topbediening, super verse voedingskwaliteit
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, Balkon en Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Mieren in de kamer. Waar het hotel zelf niks kan aandoen dat zijn zaken die gebeuren. Alles was aanwezig wat er moest zijn Dit was voor mij het enige minpunt.

Toplocatie, topbediening, de werknemers zijn een voor een zeer vriendelijk en behulpzaam. ontbijt en avondbuffet was dik inorde, kwalitatieve producten. Alles wat nodig was, was aanwezig in beide van de hotels

• Beoordeeld op: 29 mei 2024

• Beoordeeld op: 19 september 2023