3. Hotelbeoordelingen: Canarische Eilanden

Beoordelingen over Corallium Dunamar by Lopesan Hotels - Adults Only 4 sterren

Helsinki, 8, 35100 Playa del Inglés, Spanje

#196 van de 555 hotels in Playa del Inglés

• Beoordeeld op: 2 mei 2024

Goed en proper hotel met zeer vriendelijk personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer

De temperatuur van de douche is niet te regelen. Het gaat van heet naar koud. Gelukkig dat er geen kinderen in het hotel verblijven want er zouden ongelukken gebeuren door het hete water.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Ruime badkamer en veel kastruimte. Vlakbij het strand.

• Beoordeeld op: 12 april 2024

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht

Geen parking, elke dag lang rondrijden om een parkeerplaats te vinden.

Ontbijt- en avondbuffet zeer gevarieerd en lekker. Vriendelijk personeel en mooi zicht op zee

• Beoordeeld op: 5 maart 2024

Gewoon een heel fijn verblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht

De grote heoveelheid aan verblijf mogelijkhden. Wij waren volledig betalende gasten. Maar de verschillende soorten all inclusief mogelijkheden en kleuren bandjes was gek! Wat jammer was is dat je als gewone volledig betalende gast niet in het “premium” all inclusieve” gedeelte welkom was voor ontbijt.

Prima, uitgebreid en gevarieerd ontbijtbuffet. Met voor oedereen voldoende keuze mogelijkheden.

• Beoordeeld op: 25 februari 2024

• Deluxe Tweepersoonskamer

De kamer mocht wat beter gepoetst worden. Met name het kastje waar de koelkast in staat en onder het bed

De ligging, de gezellige buitenruimtes, heel uitgebreide buffetten

• Beoordeeld op: 3 december 2023

• Deluxe Tweepersoonskamer

Andere mojito voor all inclusive klanten ??? : mojitos in 2 soorten!!!??? Aparte plaatsen op het terras …? Apartheid opnieuw ingevoerd ? Lawaaierige omgeving waardoor inslapen niet evident is . Kan iemand de buren cafés duidelijk maken dat de bassen niet zo zwaar moeten zijn?

Lekker eten maar tafels te dicht naast mekaar Mooi groot zwembad Prachtig buffet Vriendelijk personeel Dicht bij de zee

• Beoordeeld op: 5 november 2023

Matige keuze

Ontbiijt Diner

Tuin

• Beoordeeld op: 15 oktober 2023

• Standaard Tweepersoonskamer

Schoon en netjes. Een mooie ligging vlak bij strand en bij de boulevards.

De ligging. Je gaat via de receptie naar buiten of via de tuin. Ideaal voor mindervalide personen.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2023

Mooi hotel, maar niet meer terug
    • Standaard Tweepersoonskamer

Douche wisselt van warm naar koud, je verbrand je soms bijna, zelfde voor de wastafel, werd niks mee gedaan na melding. Eetzaal erg onrustig je wordt veelal naar tafel begeleid wat lange wachttijden veroorzaakt, hebben unique concept waardoor alleen de meest betalende gasten alle ruimtes mogen bezoeken, de rest mag op sommige plekken niet komen. Eten wisselend, hebben beter gehad, croissants hard/uitgedroogd bij ontbijt, veel brood uitgedroogd, probleem was er op alle dagen, ook als je direct om 7 uur daar was. Lang wachten op bestellen van drinken en betalen als je halfpension of minder hebt.

Zwembaden, tuinen, ligging, kamer prima, airco goed

• Beoordeeld op: 11 mei 2023

Een heerlijke ontspannen vakantie met uitstapjes naar mooie locaties.
    • Standaard Tweepersoonskamer

Ons is niks tegengevallen.

Prachtige locatie, overal dichtbij, ondanks toeristische plek toch heel rustige accommodatie. Ontbijtbuffet heerlijk en gevarieerd. Onze kamer lag direct aan het zwembad dat zijn super plekken. Kamers super schoon.

• Beoordeeld op: 24 april 2023

top

niks

👍

• Beoordeeld op: 20 april 2023

Prima hotel met een heerlijke ligging

Niets !

Alles.Uitstekend hotel !

• Beoordeeld op: 8 april 2023

We hebben erg genoten van ons verblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer

We zaten op de 1ste verdieping in de zijvleugel. (aldaar was dit de 6de verdieping en die snap ik nog steeds niet). Nu ik het hotel ken weet ik evt. bij een volgende x waar ik specifiek om moet denken bij het boeken.

Ruime kamer en badkamer. Goede bedden en schoon. Dicht bij het strand en boulevard. Vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 8 april 2023

Een mooie centraal gelegen hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer

Diner viel tegen. Niet veel keus en drinken moet je apart betalen. We hadden halfpension en in de diner is drinken niet inbegrepen.

Mooie hotel op een mooie locatie. Strand is een paar minuten en met de OV (Bus) kan je bijna heel eiland. Bus halte was niet ver, waar bijna alle bussen kwamen. Heel centraal gelegen.

• Beoordeeld op: 13 maart 2023

Aanrader!
    • Deluxe Tweepersoonskamer

Het waren 2 eenpersoonsbedden en deze verschoven te makkelijk, omdat er wieltjes onder zaten. Dit maakte een best lawaai en wat onhandig. Je hoorde in de kamer ook duidelijk geluiden van je buren, bijvoorbeeld als ze de stoelen op het balkon verschoven en daar zaten. De douche ging steeds van koud naar warm.

De locatie was perfect. Het ontbijt was goed en zeer gevarieerd, top! Badlakens zijn aanwezig. De grootte van de kamer is top! Wij hadden een auto gehuurd, maar bij het hotel zelf is geen parkeergelegenheid, maar wel in de straat er naar toe. Dit is wel beperkt! In de kamer is geen nespresso/koffiemachine aanwezig, wel kan je bij het zwembad tegen betaling koffie halen.

• Beoordeeld op: 8 februari 2023

fris weer - geen zon op kamer = koud

• Beoordeeld op: 5 februari 2023

Prima zwembad in mooie tuin, goed ontbijt en ruime kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht

Douche maakt veel lawaai.

locatie ten opzichte van het strand.

• Beoordeeld op: 12 november 2022

Heel mooi verzorgd hotel op goede licatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht

Tegenvallen is een groot woord, maar 2 punten met opbouwende kritiek. Een thermostaat in de douche zou veel meerwaarde geven. Hij gaat nu van koud naar heel heet. En dinerbuffet viel ons tegen. Het was niet slecht, maar wij zijn beter gewend. Meer variatie, uitgebreider en een paar koks die op aanvraag roerbakken, grillen, bakken. Ontbijt was uitstekend. Geen verse sappen, zoals eerder geschreven, maar dat heb je ook bijna nergens

Heel mooi verzorgd hotel en dat geldt ook voor de kamer. Wij hadden een standaard kamer met zeezicht en zaten in het bijgebouw. Dat was perfect want je had daardoor geen last van nachterlijk overlast van de bars. De locatie is ook heel goed. Fijn aan de boulevard en de rand van de duinen van Maspolomas. Je kunt kilometers wandelen. Playa del Ingles vonden wij niets, maar dat zit in het achterland, dus je hoeft er niet naartoe. Voor de deur dus barretjes / restaurants met live muziek voor vertier. En een stukje naar links de fantastische beachclub La Costa. Wifi is ook top hier! Zelfs bij het zwembad werkt het.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2022

Heerlijk!
    • Standaard Tweepersoonskamer

Het is wel heel erg ouderwets om 2 euro per dag voor gebruik van een kluisje te vragen. Zeker voor een vier sterren hotel.

Fijne locatie, prettige uitvalsbasis voor verschillende bezienswaardigheden en slechts enkele minuten lopen van het strand. Het hotel en de kamer waren ontzettend netjes en schoon. Mooie zwembaden, er worden ook veel activiteiten georganiseerd. Ontbijt zeer uitgebreid. Al met al een hele fijne ervaring voor ons.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2022

ons verblijf was uitstekend
    • Standaard Tweepersoonskamer

De netheid van de kamers mocht iets beter

de locatie was top!Overal dichtbij,het strand,de winkels en het uitgaansleven was dichtbij.

• Beoordeeld op: 25 mei 2022

Hotel met oog voor details
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht

De kwaliteit van het schepijs bij het buffet is bedroevend. Doet afbreuk aan de rest.

Bij Dunamar is over alles goed nagedacht: goede grote bedden, stopcontacten aan beide kanten, grote televisie, ruim balkon met altijd zowel zon als schaduw, klein koelkastje, goede stabiele wifi, prima badkamer, goede douche. De kwaliteit van het ontbijtbuffet en dinerbuffet is goed. Groot aanbod, uitermate gevarieerd, voortdurend aangevuld, elke dag anders en behoorlijke kwaliteit. Het personeel is meertalig, vriendelijke en servicegericht. Als een late check-out wegens drukte niet mogelijk is (indien wel mogelijk €5 p.p. per uur) kun je gebruik maken van een ruimte om je nog even te douchen en om te kleden.

• Beoordeeld op: 6 mei 2022

• Deluxe Tweepersoonskamer

Onze kamer keek uit op het zwembad/de zee. In de avond tot in de late uurtjes (soms wel tot 1/2 uur) veel geluidsoverlast van feestjes in het hotel/nabij het strand.

Fijn hotel, heerlijk dichtbij het strand. Prima ontbijt, lekker elke ochtend buiten gegeten in de zon. Vriendelijk personeel en heerlijke bedden!

• Beoordeeld op: 21 april 2022

Prima !
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht

Dat als je de kamer nog een paar uurtjes wil behouden omdat je laat naar huis vliegt mag dat wel gratis zijn.

Accomodatie/uitzicht

• Beoordeeld op: 27 februari 2022

Heerlijke tijd, lekker in de watten gelegd.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht

Het is moeilijk om hier iets te vinden. We misten informatie over de all-inclusive formule. Wat we erg verwarrend vonden was dat we steeds om ons kamernummer werden gevraagd. Niet door elke medewerker, dan weer wel en dan weer niet. Dan ga je je toch afvragen of je iets verkeerds hebt besteld, of op de verkeerde manier. Na een paar dagen hadden we het wel door, maar dit kan echt wel beter. Het hotel geeft je namelijk een gekleurd bandje wat moet aangeven dat je all-inclusive hebt geboekt. Maar wat is er dan eigenlijk inclusive in dat all? Bij de bar heb je dat redelijk snel door: daar staat aangegeven wat er all inclusive is, en wanneer. Concreet: softdrinks (uit de automaat), thee en koffie (best goede espresso), tapbier (amstel) huiswijnen en diverse gedestilleerde dranken. De bekendere merken zijn niet inclusive. Er waren twee bars, eentje open vanaf 11:00 tot 18:00 bij het zwembad op verdieping 1, en eentje vanaf 13:00 tot 23:00 op verdieping 6 (de receptie zit op 7). Er is ook een bar op verdieping 6, buiten op het terras maar die was gesloten. En dan het moetem betalen voor de kluis op de kamer. Notabene raden ze zelf aan om er gebruik van te maken. Wat kost dat het hotel nou? Één 9volt batterij per jaar en wat afschrijving. Wij betaalden 14 euro voor een week. Komt raar over, vooral als je all-inclusive hebt geboekt. Verder is het onduidelijk of het hotel een shuttle service heeft of niet. Dat heeft het niet, maar het kan wel een betaalde transfer regelen. Voor ons was dat per transfer 43 euro. Onze kamer (1022) was in veel opzichten geweldig, maar had een groot nadeel: hij lag direct boven het rokersgedeelte van de bar enkele verdiepingen lager. Het was nu niet echt zo dat we enorme overlast hadden, maar rooklucht is erg prikkelend, en we hebben toch meerdere keren de deur van het balkon dichtgedaan om te voorkomen dat we ‘in de stank’ kwamen te zitten. Best veel geschreven, maar het zijn maar kleinigheden.

Het hotel heeft een mooie ligging (bijna) direct aan het strand van Maspalomas. Vanaf onze kamer hadden we een prachtig uitzicht over het uitgestrekte strand en duingebied. ‘s Ochtends konden we de zon zien opkomen boven de oceaan. Het beste is de hygiëne: alles is super schoon. We hebben ook van het eten genoten. Het buffer was behoorlijk uitgebreid, en van goede kwaliteit. Ongeveer 3/4 van het buffet is ‘koud’, en 1/4 warm. We vonden het koude gedeelte écht uitstekend, het warme gedeelte iets minder, hoewel we daar ook vaak wel wat lekkers wisten te vinden. Het onderste zwembad is heerlijk verwarmd. Het personeel is hartverwarmend aardig (misschien met uitzondering van de oudere man die onze check-in deed, maar dat was een uitzondering). Iedereen doet zijn uiterste best om het naar je zin te maken, en dat is fantastisch. Het is merkbaar dat de ligging aan zee, met het zout, wind, zand en water behoorlijk wat vergt van de gebouwen. Maar over het algemeen heeft het hotel het onderhoud goed voor elkaar.

Verbleven in februari 2022

• Beoordeeld op: 23 februari 2022

Vijf golfers topdagen.
    • Standaard Tweepersoonskamer

Uitzicht van sommige kamers niet zo goed.

Ontbijt- en dinerbuffet waren zeer goed met ruime keuze en verse sappen. Lunch niet geweest. Ligging zeer goed. Meerdere zwembaden met ook één goed verwarmde. Korting op meerdere golfbanen bij betaling in hotel.

Verbleven in februari 2022