3. Beoordelingen vakantiewoningen: Balearen

Beoordelingen over Inturotel Esmeralda Park 3 sterren

Urbanización Cala Esmeralda, 07660 Cala d´Or, Spanje

#13 van de 75 vakantiewoningen in Cala d´Or

• Beoordeeld op: 22 mei 2024

Prima hotel, prachtig uitzicht over de baai
    • Select Appartement met 1 Slaapkamers

Parkeren is een ramp, wij waren in het voorseizoen, in het hoogseizoen is het denk ik vrijwel onmogelijk. Keukentje mist zaken als flessen-/blikopener, zelf meenemen of kopen.. Supermarkten in de buurt (allen SPAR) zijn belachelijk duur, ga liever wat verder weg. Minigolf en poolbiljart op het terrein zijn niet gratis, entertainment voor kinderen dan weer wel gratis.

Mooie locatie, kindvriendelijk met entertainment. Prima zwembad en mooi strand aan een rustige baai. Mogelijkheid tot excursies met een boot vanuit de baai. Fijn appartement eenvoudig maar van de belangrijkste zaken voorzien.

• Beoordeeld op: 22 mei 2024

• Select Appartement met 1 Slaapkamers

Dat de zwembaden en de beachbars vroeg sluiten. Om 18u. was de sluitingstijd. Wat vroeg is als je op vakantie bent.

De kamer was super, met aparte slaapkamer, kutchenette, ruime badkamer en terras. Als heel netjes, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 19 mei 2024

Geweldig
    • Studio Premium (2 Volwassenen)

De ligging, Knusse sfeer

• Beoordeeld op: 17 mei 2024

Groot modern appartement in Cala d'Or
    • Select Appartement met 1 Slaapkamers

Het binnen zwembad en wellness

De ligging, het buiten zwembad, het strand was fantastisch.. ook groot appartement!

• Beoordeeld op: 16 mei 2024

Fantastisch!
    • Select Appartement met 1 Slaapkamers

Als we ‘s avond terugkwamen met de auto was parkeren vlak bij het hotel lastig. Is was wel een extra parkeerplaats alleen was dat een stukje verder lopen.

Ontzettend mooi park aan een prachtige baai gelegen. Het park was heel goed onderhouden en heel schoon. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Een echte aanrader.

• Beoordeeld op: 16 mei 2024

Super plek voor jonge gezinnen
    • Select Appartement met 1 Slaapkamers

supermarkten hebben een beperkt aanbod. Zwembad was niet verwarmd waardoor het voor de kleintjes nog wel koud was. De airco ging pas laatste dag aan waardoor het vrij warm was in de slaapkamer. Dit kwam doordat er die week ervoor een koude week was geweest begrepen wij.

Super locatie , dichtbij strand en zwembad. Op loopafstand restaurants en veel speelhallen en springkussens ect voor de kids.De voordelen van een hotel, maar dan een appartement waardoor je zelf kan kiezen om te koken. Dit is echt een aanrader voor jonge gezinnen. Verder alles keurig schoongemaakt en overal goed onderhouden. Eten van het buffet was goed en voldoende aanbod. Wij hebben een top tijd gehad!

• Beoordeeld op: 14 mei 2024

Top locatie!
    • Appartement met Uitzicht op Zee

Mensen reserveren bedjes bij het zwembad. Badmeesters ruimen spullen wel op als je om een bedje vraagt. Maar ze zouden daar proactiveren op kunnen inzetten.

Fantastische locatie. Appartementen zijn goed uitgerust.

• Beoordeeld op: 12 mei 2024

Zwembad water koud :) Bedden waar twee losse bedden ipv een 2 persoonsbed

Mooi complex. Mooie plek met voldoende zwemfaciliteiten. Fijne kamers. Wordt goed schoongemaakt. Leuke barretjes en eetgelegenheden op het terrein en in de buurt.

• Beoordeeld op: 11 mei 2024

Leuk voor de kinderen, schoon, maar wel supertoeristisch plaatsje
    • Select Appartement met 1 Slaapkamers

Nogal gehorige ontbijttafel en het hele complex is vrij massaal. Animatie na de kinderdisco vinden wij verschrikkelijk en het is ook een onwijze takkeherrie. Gelukkig zaten we in gebouw J, het verst van alle drukte. Daarentegen ging die ellendige fontein pas rond 12 uur in de avond uit en was er ook herrie van het verkeer op de rotonde. In mei was het zwembad nog redelijk koud, maar soms was het warm genoeg in de zon voor wat verkoeling. De receptie ziet er wel echt verouderd uit. Ik vond het merendeel van het personeel nou niet heel vriendelijk. Handdoeken kun je huren, maar het is 1,50 per handdoek per gast. Daar krijg je dan wel elke dag nieuwe handdoeken voor. Gebruik wasmachine is 7 euro. Er is geen airco op de kamer. Wel een ventilatie waarvan je de temperatuur van 18 tot 24 graden kan instellen. Op een of andere manier gaat dat ding automatisch soms op 24 graden.

De gym is uitstekend: nieuw en uitgebreid. Er is een multifunctioneel veld voor tennis, volleybal en voetbal. Ligt aan een baaitje, waar het wel onwijs druk is overigens. Animatie voor de kids is fantastisch. Onvermoeibaar zijn de dames en heren en onze kinderen hebben zich heel lang daar vermaakt en dat gaf ons ook wat rust. Kinderdisco begint pas om 20:00. Ontbijt is redelijk goed, van alles wat. Glutenvrije opties zijn er, maar niet al te veel: broodje en cornflakes. Je kunt natuurlijk ook salade, groente en ei eten. Er is lactosevrije melk en soyamelk. Personeel ruimt netjes af en maakt goed schoon. Schoonmaak van de kamer is perfect.

• Beoordeeld op: 8 mei 2024

Fantastische plek om heerlijk te genieten
    • Studio Premium (2 Volwassenen)

Een klein minpuntje is dat de parkeerplaatsen erg krap zijn en ook wat te weinig in aantal. Als je later thuis komt was ik soms wel een half uur naar een parkeerplek aan het zoeken

Mooi moderne inrichting, prachtige locatie, rustig gelegen, schoon

• Beoordeeld op: 6 mei 2024

• Appartement met 1 Slaapkamer

Super locatie, zeer schoon, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 3 mei 2024

Heerlijk verblijf op een magnifieke plek
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Lastig te zeggen of dit door de klimaatverandering komt, maar we hebben de eerste 2 dagen 5x een kakkerlak gevangen op de kamer (en dit ook verteld aan de schoonmaakster). Het eten mag iets gevarieerder. Er is best veel maar in het andere inturotel in Cala d’or was er meer variatie in het eten.

- De ligging is geweldig. Als je uit bent komt kijk je dagelijks over de zwembadje de zee in. - De service van schoonmaakster tot het horecapersoneel is heel hartelijk en goed. - Animatieteam is geweldig en gevarieerd.

• Beoordeeld op: 27 april 2024

Locatie

• Beoordeeld op: 26 april 2024

Zeer fijn verblijf in een fijn (familie) resort.
    • Select Appartement met 1 Slaapkamers

We hadden een appartement/kamer. De spulletjes in de keuken kan iets meer zijn. Wellicht ook een box met handige keukenspulletjes zou fijn zijn zoals spons, zout/peper, vaatdoek. En wellicht een paar welkomstcapsules voor koffie en wat thee.

Mooie omgeving, goed zwembad voor kinderen en fijn dat het strand dichtbij is.

• Beoordeeld op: 24 april 2024

Ontspannen
    • Premium Appartement met 1 Slaapkamer

Te weinig parkeerplaatsen en het is nog niet eens hoogseizoen. Daarnaast parkeren veel mensen regelmatig in twee parkeervakken. Het zou goed zijn om meer plekken te creëren en ook om duidelijke lijnen aan te geven en toezicht te houden op foutparkeren.

Goed onderhouden, vriendelijk personeel, mooie ligging aan een baai en op loopafstand van restaurants.

• Beoordeeld op: 23 april 2024

Fijn hotel op een goede locatie met genoeg amusement activiteiten.

Parkeerplekken en de televisiezenders

Schoon, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 23 april 2024

Ideaal voor families met kinderen
    • Select Appartement met 1 Slaapkamers

Je moet een aantal traptredes af om het zwembad te kunnen bereiken. Hele complex is rolstoel/kinderwagen-vriendelijk, behalve het gedeelte naar het zwembad en de poolbar.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie ruime kamers, schoon en een ideale locatie.

• Beoordeeld op: 20 april 2024

• Premium Appartement met 1 Slaapkamer

Graag meer parkeerplaatsen

• Beoordeeld op: 11 april 2024

Uitstekend verblijf
    • Select Appartement met 1 Slaapkamers

Weinig parkeerplaatsen en we waren nog in laagseizoen. Bij aankomst dienden we de bedden voor de kinderen zelf nog op te maken. Er is een kleine kitchenette, maar we hadden graag een afdrooghanddoek/druiprekje gehad.

Het was een prachtige locatie en het personeel was heel vriendelijk. Zeker aan te bevelen voor gezinnen met kinderen.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2023

• Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen);

Keuze bij het ontbijt.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2023

• Appartement met 1 Slaapkamer

Bij aankomst laat in het hotel was er geen parkeerplek te vinden. Hulp van nachtreceptie was karig.

Locatie was zeer goed, dicht bij het centrum / restaurants. Strand en zwembad om de hoek. Vriendelijk personeel. Kamers waren schoon. Bedden sliepen heerlijk.

• Beoordeeld op: 28 september 2023

• Budget Appartement

Mooie liggen en uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 25 september 2023

Geen hoge waardering waardig
    • Studio (2 Volwassenen)

De kamers vonden wij echt oubollig en hard aan vernieuwing toe! Niet meer van deze tijd... Ook het ontbijt vonden we behoorlijk prijzig ( 15,50 pp). Het aanbod was nou niet echt overweldigend. Absoluut geen hotel voor stellen. De hele dag door hoor je kinderen schreeuwen/huilen. Daarnaast was de gang ontzettend gehorig én werden we elke ochtend wakker van een hoop lawaai en kabaal op de gang. Ook de kamers waren erg gehorig. We konden de buren dagelijks horen hoesten...

Het hotel en zwembad zien er aan de buitenkant zeer goed onderhouden uit. Het zwembad was fijn met de gratis ligbedden.

• Beoordeeld op: 25 september 2023

Heerlijk genoten van een prachtige locatie aan zee

Locatie en hygiëne