3. Hotelbeoordelingen: Andalusië
  4. Hotelbeoordelingen Cómpeta
  5. Beoordelingen van Malaga Hills Double Comfort Boutique & Wellness Hotel -Adults Only-

Beoordelingen over Malaga Hills Double Comfort Boutique & Wellness Hotel -Adults Only-

Diseminado Diseminados, 118, 29754 Cómpeta, Spanje

#7 van de 88 hotels in Cómpeta

• Beoordeeld op: 25 mei 2024

Geweldig rustig zalig
    • Kamer met Kingsize Bed en Balkon

Ontbijt was heerlijk De locatie adembenemend Zeer vriendelijk personeel en uitbaters zeer attent niets was er te veel gevraagd Ze geven je veel uit leg en tips Leuke restaurantjes

• Beoordeeld op: 29 maart 2024

EEN OASE OP EEN BERG !!!!

NVT

HET HOTEL IS EEN HEERLIJKE PLEK OM TE ZIJN, HET IS ER MOOI, RUIM, TOT IN DE PUNTJES VERZORGD, OP EEN PRETTIGE ONNADRUKKELIJKE MANIER IS OVER ALLES NAGEDACHT. HET IS EEN KLEIN HOTEL, JE KRIJGT EEN LEKKER ONTBIJT EN ALS JE HET DAL INKIJKT RICHTING DE KUST, OVERKOMT HET JE ZOMAAR DAT JE WEET DAT JE HET NIET BETER HAD KUNNEN TREFFEN. FIJNE GAMMA MUZIEK OOK EN LIEVE GASTVROUW :))) EN :))))-HEER !

• Beoordeeld op: 29 februari 2024

Verborgen parel
    • Kamer met Kingsize Bed en Balkon

Persoonlijke aandacht, prachtig uitzicht, mooi terras bij de kamer

• Beoordeeld op: 30 november 2023

Wij hebben enorm genoten en beleven dit resort van harte aan!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Een prachtige locatie met een geweldig uitzicht en zeer vriendelijke en behulpzame hosts! Het ontbijt was iedere ochtend een feestje.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2023

Afdalen om tot grote hoogtes te stijgen, dat is Malaga Hills.
    • Kamer met Kingsize Bed en Balkon

Halverwege de berg ligt dit pareltje waar je pure rust vindt. De eigenaren Ruud en Vréneli zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt. Uitgebreid en heerlijk ontbijt om 9.30 uur, voor ons uitslapers een perfecte tijd. Vanuit Malaga Hills ligt Zuid Spanje letterlijk aan je voeten. Malaga, Nerja, Grenada, Alhambra allemaal binnen rij-afstand. Over voeten gesproken, neem je wandelschoenen mee want er liggen prachtige wandelroutes in de omgeving op je te wachten. Het is heerlijk slapen in Malaga Hills, goede bedden, stilte in de nacht, rolluiken om je slaap te verlengen. Dank Ruud en Vréneli voor tien dagen rust en verwennerij!

• Beoordeeld op: 21 augustus 2023

Heerlijk adres waar je in alle rust kan ontspannen. Hele aardige mensen die er alles aan doen om het aangenaam te hebben
    • Kamer met Kingsize Bed en Balkon

Comfort, ligging en goede sfeer

• Beoordeeld op: 5 juli 2023

We hebben genoten van alles, mooie omgeving, uitgebreid ontbijt en zijn lekker tot rust gekomen
    • Kamer met Kingsize Bed en Balkon

Het zwembad, zonneterras, ligbedden, mooi kamer

• Beoordeeld op: 4 juli 2023

Aangenaam verblijf. Op korte afstand tot het dorp Competa waar veel faciliteiten zijn
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Ontbijtruimte : tafeltjes te dicht op elkaar (geen privacy), geen aparte ruimte maar ontbijttafeltjes bij honesty bar en zwembad geplaatst Zwembad is tevens fitness ruimte, oogt rommelig Hotel ligt weliswaar op 1 km van het dorp maar een flinke wandeling bergop.

Sfeervol ingerichte kamer, heel ruim met groot dakterras. Badkamer is erg klein maar goed uitgerust. Er is een honesty bar waar je tegen heel schappelijke prijzen gekoelde drankjes kunt kopen. Voor de leesfanaten: er is een immens grote bibliotheek waaruit je boeken mag lenen

• Beoordeeld op: 29 juni 2023

Genoten van ons verblijf op een prachtige plek!
    • Kamer met Kingsize Bed en Balkon

Weinig tot niets viel tegen. Wellicht enkele kleine verbeterpuntjes: - in de badkamer een gordijn of jaloezie o.i.d. ophangen. Als je naar het toilet ging of ging douchen moest je al de rolluikken die er hingen dicht doen. Er komen amper mensen voorbij maar toch lijkt ons dit een prima plan. - We misten een koelkastje op onze kamer.

- Kamer: we hadden een hele mooie (grote) kamer met fijn balkon. De kamer was schoon (en werd iedere dag schoongemaakt) - Eten/drinken: we kregen iedere ochtend een vers bereid ontbijtje waar aandacht aan werd besteed. Ook werd er rekening gehouden met glutenvrij. Ruud heeft enkele keren voor ons een restaurant gereserveerd, heel fijn. - Gastvrijheid: super aardige hosts! Bij vertrek kregen we zelfs nog een cadeautje mee voor onze toekomstige baby. Ontzettend leuk en gewaardeerd! - Zwembad: lekker zwembad en ligbedden. Voor ons had het zwembad ook best in de zon mogen liggen (ipv overdekt), maar hier zouden we zeker niet niet weer voor terug komen. - Locatie: afgelegen in een klein maar leuk en gezellig dorpje. Het is even een rit om er te komen vanwege de hoogte maar juist dat maakte de locatie ook zo bijzonder. We hadden een prachtig uitzicht, hielden van de rust en ook het dorpje Competa verraste ons positief.

• Beoordeeld op: 26 mei 2023

El pequeño paraíso, het was met recht een klein paradijs! Wat hebben genoten van de rust, de prachtige uitzichten, de he

Helemaal niets!

Heerlijk bed, superschoon en met smaak ingericht! Het ontbijt is een feestje op zich! Het prachtige Cómpeta op loop afstand met tal van heerlijke restaurantjes. Gastheer Ruud regelt altijd een mooi tafeltje voor je 😉

• Beoordeeld op: 13 april 2023

Hele fijne plek om te verblijven
    • Kamer met Kingsize Bed en Balkon

Ruud en Vreneli zijn hartelijk, leuk en behulpzaam. Het door hen gekozen concept geeft een fijn ritme aan de vakantiedag. De omgeving is meer dan prachtig. Ruud weet de beste restaurants en Vreneli geeft fijne tips over wandeltochten in de omgeving. Het ontbijt wordt elke ochtend om half tien geserveerd door 2 vriendelijke Spaanse vrouwen. Wij verbleven een week bij Malaga Hils en hadden best langer willen blijven.

• Beoordeeld op: 24 maart 2023

De eigenaren waren heel vriendelijk en heel gastvrij.

Geen minpunt te noemen.

Heel fijn ontvangst, prachtige ligging en super goed bed!

• Beoordeeld op: 7 maart 2023

• Kamer met Kingsize Bed en Balkon

Je voelt je echt welkom, heerlijk ontbijt, mooie kamers met een fantastisch uitzicht. Er is in de omgeving veel te doen. Mooie wandelingen in de bergen, steden bezocht en heerlijk gegeten in de restaurants in het dorp. Een half uur rijden ben je aan de kust en in 2 uur rijden ben je boven op de Sierra Nevada.

• Beoordeeld op: 4 maart 2023

Geweldig mooi verblijf gehad.

Helemaal niets.

Alles was voortreffelijk. De ontvangst, het ontbijt, de kamers, het uitzicht. Ruud en Vréneli kwamen dagelijks bij het ontbijt en gaven tips, boekten een restaurant voor de avond. Estrella en Estelle zorgden voor een meer dan prima ontbijt en de kamers zijn brandschoon. Een geweldige vakantie gehad, mede dankzij de gastvrijheid. Nogmaals dank.

• Beoordeeld op: 10 januari 2023

Fantastisch hotel met bijzonder fijne eigenaren en personeel
    • Kamer met Kingsize Bed en Balkon

We hebben een uitzonderlijk goede ervaring gehad bij Malaga Hills. De eigenaren hebben persoonlijk aandacht voor hun gasten en doen er alles aan om die in de watten te leggen. We hebben genoten van de boxlessen op het heerlijke balkon met uitzicht op de bergen en zee, van alle restaurants die voor ons werden geboekt, het zwembad en de sauna en de openhaard die voor ons was aangestoken bij terugkomst uit het nabijgelegen dorp en zo is er nog veel meer te noemen. De eigenaren en het personeel zijn daarnaast bijzonder vriendelijke, attente en gezellige mensen wat een bijzonder fijne sfeer als resultaat heeft. We zijn ze erg dankbaar!

• Beoordeeld op: 23 december 2022

geweldig! zeer goede plek en fantastisch gerund

nvt

perfecte locatie ten opzichte van Competa! Steile weg prima te doen, ruime parkeerplaats en prachtige kamers!

• Beoordeeld op: 9 oktober 2022

Een oase van rust
    • Kleine Tweepersoonskamer

Onze gastheer is een fantastische gids voor ons bezoek in de Andalusische bergen. Hij wijst ons op allerlei activiteiten in de omgeving, waaronder mooie wandeltochten. Op ons verzoek reserveert hij elke avond een restaurant in Cómpeta. Met één whatsapp hebben we antwoord op al onze vragen. Bij een B&B hoort een lekker ontbijt. Om negen uur staan de croissants, Griekse yoghurt, vers fruit en een eitje voor je klaar. Met zorg houden de lieve gastvrouwen rekening met voedselintoleranties. De Wellness faciliteiten halen je vast over de streep. Rust uit op de houten ligbedden met witte ligkussens, geniet van de warme avondzon. Probeer de infrarood sauna, blaas nieuw leven in de vermoeide spieren. Trek baantjes in het verwarmde binnenzwembad en ontspan op het rustgevende ritme van klankschalen. Als laatste: het bed. Hoe belangrijk is een bed met een goede matras en kussen? Het matras is stevig en biedt een goede ondersteuning voor mijn rug. Wat een oase van rust!

• Beoordeeld op: 12 juni 2022

stilte op een prachtige plek met veel mogelijkheden in de buurt
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

geen opm

rust. stilte

• Beoordeeld op: 12 juni 2022

Ontspannen & genieten
    • Kamer met Kingsize Bed en Balkon

Prachtige locatie & veel rust en comfort

• Beoordeeld op: 22 mei 2022

• Kamer met Kingsize Bed en Balkon

de rust en mooie uitzicht

• Beoordeeld op: 20 april 2022

Genoten van mijn dagen bij Malaga
    • Kamer met Kingsize Bed en Balkon

De locatie was super, een gezellig dorpje, weg van de drukte maar wel centraal gelegen. De kamer was schoon en de eigenaren heel attent!

• Beoordeeld op: 24 maart 2022

Paradijsje!

Niets!

Een paradijsje vlakbij Competa met hele vriendelijke en behulpzame eigenaren en staff. Mooie kamer, heerlijk ontbijt, prachtig terras met uitzicht. We hebben er genoten en hopen er gauw weer eens naartoe te kunnen gaan! Dank Vreneli en Ruud voor jullie gastvrijheid!

Verbleven in maart 2022

• Beoordeeld op: 26 februari 2022

Perfect verblijf
    • Kamer met Kingsize Bed en Balkon

Fantastisch! Hoop liefde en aandacht gestoken in deze plek. Dat merk je. Eigenaren en personeel vond ik buitengewoon vriendelijk en gastvrij. Hoop nog een keer terug te komen.

Verbleven in februari 2022

• Beoordeeld op: 20 december 2021

Heerlijke plek in de bergen
    • Kamer met Kingsize Bed en Balkon

Superfijn verblijf gehad bij Malaga Hills. Heerlijk rustige plek met prachtig uitzicht. Genoten van het lekkere ontbijt, het verwarmde zwembad en de uitdagende wandelingen. Vréneli en Ruud: super bedankt, heel veel succes en hopelijk tot ziens!

Verbleven in december 2021