3. Hotelbeoordelingen: Catalonië

Beoordelingen over Mas D'en Roqueta 3 sterren

Mas D'en Roqueta, 25712 Aravell, Spanje

#1 van de 1 hotels in Aravell

• Beoordeeld op: 2 juni 2024

Prachtige kamer in een authentiek hotel - maar check wel of zwembad en restaurant open zijn
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In tegenstelling tot de reclame was er géén restaurant en moesten we het dorp uit om te gaan eten. En het zwembad was écht vuil en onbruikbaar.

Prachtig authentiek hotel! We hadden een magnifiek uitzicht vanop het balkon (we hadden een upgrade gekregen) en een ruime kamer mét frigo,

Verbleven in juni 2024

• Beoordeeld op: 10 augustus 2023

Geweldig genoten van de prachtige accomodatie.Heel rustige ligging en ideaal om te ontspannen in een ongedwongen sfeer m
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Enkele kleine aandachtspuntjes nodig zoals lekkende lavabokraan,loszittend muggengaas in de badkamer,ventilator boven bed werkte niet(was wel een apparte bijgeplaatst).

Rustig,mooie natuur en prachtige ligging met zwembad,adembenemend zicht vanop het balkon. Ongedwongen sfeer,sympathieke uitbaters,goed ontbijt,goed bed en ijskast op de kamer.

• Beoordeeld op: 22 april 2022

prachtig gelegen
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het was stil en vrij donker bij de receptie, behalve toen ik aankwam, gastheer stond al klaar. 2 e dag restaurant gesloten, ik denk ivm te weinig gasten, in het laagseizoen moeilijk ander eet adres te vinden in de buurt. problemen met kamer en balkondeur

middenin de natuur!! de ligging en omgeving, prachtig gebied en bijzondere dorpjes en fijne wandelmogelijkheden hotel ligt rustig maar wel met paddle hal ernaast dus je hoort soms het slaan van de ballen maar ik had daar helemaal geen last van. 1 e dag heerlijke asperges gegeten bij het avondeten gastheer deed zijn best , ietwat ongemakkelijk door taalbarriere waarschijnlijk in combinatie omdat er zo weinig gasten waren

• Beoordeeld op: 16 augustus 2021

Charmant hotel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De bedden zijn aan de harde kant.

Mooi met smaak gerenoveerd hotel. Het uitzicht is prachtig, een mooie tuin en mooi zwembad. Alles keurig onderhouden. Heerlijk diner en ontbijt.

• Beoordeeld op: 25 september 2022

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zwembad, veel te koud om te gebruiken Restaurant, geen bezoekers, misschien al iets te laat op seizoen voor deze bestemming

• Beoordeeld op: 19 augustus 2022