2. anmeldelser av hoteller i Spania

9,1

• WiFi (gratis)

8,4

100 % verifiserte omtaler

Ekte gjester. Ekte opphold. Ekte meninger.

Les mer- åpner en dialogboks
Skriv en omtale

Viser 1 – 2

• Vurdert: 26. juli 2023

8,0
    «Flott hotell med kort avstand til strand, butikker og restauranter»
    • Ferietur
    • Småbarnsfamilie
    • Tomannsrom med terrasse
    • Bodde 7 netter

Det er ikke mye å klage på, hotellet er veldig flott. Syns det er normal høflighet å finne ut hvor folk kommer fra og ikke bare gå ut i fra at man er tysk. Alt på hotellet foregår på tysk og jeg måtte hver eneste dag presisere at jeg ikke kan tysk. De ansatte på hotellet gikk da over på en blanding av spansk og engelsk, og det gikk greit. Ellers likte vi ikke at det var veldig lytt ut mot gangen utenfor rommet og det var bråkete når vaskepersonell flyttet på møbler i rommene rundt oss. De begynte å vaske klokken 7 hver morgen. Likte heller ikke solstolene utenfor rommet, de ser bra ut, men de var vonde å sitte i, kunne med fordel vært byttet ut med normale solstoler. De ansatte i bassengbaren på dagtid hadde det veldig travelt og virket noen ganger litt sur. Men; det var varmt og de skulle helt klart vært flere folk på jobb midt på dagen. Vannet i bassenget var veldig varmt, men det var midt i juli. Heisene er veldig små, så vidt plass til to personer og to kofferter.

På Booking sine sider kommer det frem at dette hotellet kun er for voksne. Det stemmer ikke, mange barn på hotellet og de har et lite barnebasseng. Frokosten er nydelig, veldig godt utvalg av brød, pålegg og alt man måtte ønske. Middagen var også bra, mye å velge mellom, men kvalitet og variasjon på kjøtt var kanskje ikke den beste. Uansett, vi fant noe vi likte hver kveld. Vi likte de avkjølte felles arealene og det gode klima anlegget på rommet. Rommet var kjempefint, kanskje litt lite, men helt ok til to personer. Badet hadde ok størrelse og dusjen var fantastisk. Sengene var store, men litt harde. Det var rent og pent over alt. Vi hadde rom i første etasje med solstoler og parasoll i tillegg til balkong. Det var fint, litt mer plass å bevege seg utenfor og man kunne se underholdningen på kvelden fra hagen hvis man ikke ville gå ned i baren. Vi solte oss også på kunstgresset utenfor rommet (solstolene var ikke behagelig). Bassenget var fint, men det kunne godt vært litt større. Totalt sett er dette et kjempefint hotell med god service og stort sett smilende og blide ansatte. Det kunne godt vært klassifisert som et 4-stjerners hotell.

Gjennomførte opphold i juli 2023

Viser 1 – 2