2. Hotellrecensioner ESP

7,0
    Bra
    • Soloresenär
    • Studio (2 vuxna)

Vid tre tillfällen bråk på natten av fulla gäster. . Inget man kan klandra hotellet för men förhoppningsvis portas vissa gäster! Önskar att det hade serverats tidig frukost

Absolut ett prisvärt boende; rent och snyggt. Nära till ett fint bad. Passade utmärkt för mitt behov av ett enkelt boende då jag har anhöriga i området. Trevligt hotell för barnfamiljer.

Bodde här juni 2023

• Recenserades: 30 juli 2022

8,0
    Boendet var jätte bra. Faktum är att allt var bra förutom att personalen borde gå på en charm-kurs. Den manliga personal
    • Grupp
    • Lägenhet (4 vuxna)

boendet var stort & fräscht.

Bodde här juli 2022

• Recenserades: 16 juli 2022

8,0
    Mycket bra
    • Familj med yngre barn
    • Studio (3 vuxna + 1 barn)

1, Det står vid poolen att man inte får reservera solstolarna genom att lägga handukar. Men trots det var alla platser upptagna långt innan poolen öppnade och det var ofta solstolar där personerna som lagt sina handukar inte ens var där. Jätteirriterande att folk struntar i reglerna och att det inte beivras av personalen. 2, Städningen var inte jättebra. Det saknades kuddar när vi kom till extrasängen, de bäddade två täcken på en säng och ingen på den andra, de fyllde på för få duschhandukar och i olika storlekar av någon anledning och det kändes som att de inte riktigt städade när man bad om det, de bytte handukar och bäddade om sängen typ. 3, Det var typ stop i handfatet, toaletten spolade dåligt och det gick knappt att trycka ut handtvålen. Detta kan ha varit ett problem som bara gällde vårt rum. 4, Sängen var hård, lite för hård för oss iaf. Trots det negativa så rekommenderar vi detta hotell. Överlag var det ett bra hotell och läget var perfekt.

Läget var väldigt bra. De i receptionen var väldigt trevliga och tillmötesgående. Rummet var bra planerat och balkongen stor, vi hade dessutom utsikt mot havet vilket var ett plus. När man väl fick plats var poolen skön och är man en familj med småbarn så är det ett väldigt bra hotell.

Bodde här juli 2022

• Recenserades: 27 september 2021

9,0
    Fantastiskt
    • Familj med yngre barn
    • Lägenhet med 1 sovrum (2 vuxna + 2 barn)

Denna gäst har inte lämnat några kommentarer.

Bodde här september 2021

Gäster har även recenserat dessa boenden: