3. Hotelbeoordelingen: Balearen

6,3

7,3

6,9

• Beoordeeld op: 30 september 2023

Voor de prijs niet teveel verwachten dus al met al redelijk verblijf gehad.

Veel herrie door de dichtslaande deuren. Die vielen met een harde klap dicht. Veel jeugd dat laat herrie maakt. Kluisje moet je nog extra voor betalen. Toilet hing heel scheef waardoor je niet goed kon zitten. Badkamer was niet zo schoon maar was te doen. De schuifdeur stond regelmatig open nadat er was schoongemaakt. Alleen overgordijnen wat de kamer erg donker maakt overdag . Als je ze open deed keek de overkant recht in je kamer. Receptie kon je bellen op de kamer met een nummer maar daar nam nooit iemand op.

Vriendelijk personeel en manager en security loste wel eea op na problemen. Bedden waren fijn. Elke dag schone handdoeken. Grote kledingkast.

• Beoordeeld op: 26 juli 2023

Was prima te doen

Service aan de receptie was niet heel goed en kwam erg chaotisch over

Locatie was eigenlijk het beste en jammer dat er zoveel verschil is in wel gebouw je komt te zitten.

• Beoordeeld op: 18 juli 2023

Matig...

Kleine kamers Geen all in... terwijl dat wel vernoemd word.. Bier moet je voor betalen, ook 2 euro borg voor een plastic bierglas Ik zou er geen 2e keer heen gaan... Ook onbeschoft personeel , wij waren er 3 nachtjes , dus dat was wel vol te houden, maar als ik er 8 dagen heen morst hing ik naar een ander resort....

Zwembad was redelijk...

• Beoordeeld op: 26 april 2023

Vooor het doel (fietsen) is het een prima hotel
    • Eenpersoonskamer

Mijn éénpersoonskamer had zelf geen klein balkon.

Eten was prima.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2022

Redelijk voor een verblijf voor 3 dagen maar 2 weken no way

Inchecken ging niet zo goed, jongen was niet te verstaan. Geen ruimte om te verkleden waren er al om 09:30 maar kamer pas 14:00 klaar. We werden weg gestopt in een bijgebouw 2 straten verder. Ze hebben dus allerlei gebouwen en in deze gebouwen is niemand, voordeur wordt in de nacht niet afgesloten en dat terwijl bij het hoofdgebouw bewaking staat.

Ontbijt was heerlijk

• Beoordeeld op: 30 september 2022

• Eenpersoonskamer

Geen dekens op bed. Erg heuvelachtig om hotel en kamer te bereiken

Locatie

• Beoordeeld op: 29 september 2022

even kort bijkomen
    • Eenpersoonskamer

te weinig koffie machines in ontbijtzaal

schone kamer

• Beoordeeld op: 20 augustus 2022

Ik was er maar 5 dagen dat was lang zat
    • Eenpersoonskamer

Mijn kamer zat in een dependance. De airco blies warme lucht na 3 keer klagen werd het op dag 3 gemaakt en toen kwam er koude lucht maar zo weinig dat je het geen airco kunt noemen. De overlast van de jongeren is ook zeker geen pretje. Er was ook geen stoel in mijn kamer of op het balkon ook daar ben ik 3 keer voor wezen klagen maar niet gekregen.

Het inchecken ging vlot. Ik was alleen, maar had een kamer met 3 bedden. Het personeel was vriendelijk. Het ontbijt was echt super er was zoveel keus, de eitjes en de pannenkoekjes werden steeds vers gebakken. Alles werd vlot aangevuld en opgeruimd.

• Beoordeeld op: 20 juli 2022

ik was blij dat ik vaak dronken was anders was het niet uit te houden daar HEEL SLECHT!

de kamers en service en het personeel

de locatie

• Beoordeeld op: 17 juli 2022

Leuk voor jongelui

De kamer was heel basic, geen gezelligheid. Kwam over als een fabriek. Doorlopend herrie.

Airco op de kamer

• Beoordeeld op: 29 mei 2022

eten viel erg tegen

schoon

• Beoordeeld op: 16 oktober 2021

Ontspannende vakantie!

Op de dag van vertrek was er geen ontbijt, ook niet om mee te nemen.. Jammer.

Prijs / kwaliteit is goed. Het hotel is netjes, aardige hard werkende personeelsleden. Het eten is goed, maar niet bijzonder.

• Beoordeeld op: 13 september 2021

met uitzondering van het niet all inclusive gedeelte was het een goed verblijf

We hadden all inclusive geboekt maar dat was niet zo. We moesten betalen voor de biertjes die we op het terras dronken. Er werd ons verteld dat op last van de overheid niet onbeperkt alcoholische dranken geschonken mochten worden. Alleen bij het diner mochten 3 gratis alcoholische dranken genuttigd worden. Is dat geen reden om een deel van onze betaling terug te betalen, het was immers niet all inclusive?

het was netjes en schoon

• Beoordeeld op: 14 november 2023

Prettige ervaring

Er viel niets echt tegen. Het avondeten is niet van hoogstaande kwaliteit maar goed te doen qua prijs/kwaliteitverhouding.

De kamer en de zwembaden. Ligging vlak bij de boulevard. Animatie was ook regelmatig aanwezig met activiteiten.

• Beoordeeld op: 24 augustus 2023

VRESELIJK
    • Eenpersoonskamer

Eerste dag na incheck werd ik in een compleet ander gebouw geplaatst dan mijn gezin en dan was afgesproken, 2 dagen heen en weer gestuurd door personeel om alsnog in het juiste gebouw te komen, kreeg ook nog eens verkeerde kamer sleutels mee waardoor ik ineens in een kamer stond waar een vrouw zich stond om te kleden. Word erg laconiek en ongeïnteresseerd over gedaan door het personeel, na aantal pogingen hadden ze toch een keer het pasje goed geprogrammeerd maar wel al 2 dagen van onze vakantie verspild. Eindstand anderhalf dag kunnen relaxen even gechecked of de kamer van onze kleine man al schoongemaakt was doe de deur open wat achteraf al raar is, staat er een schoonmaakster die zich kapot schrikt (maken altijd schoon met deuren open)dacht er eigenlijk nog niets raars van aangezien kamer schoon was gemaakt ,totdat ik ons kind naar zijn kamer bracht in de avond en we erachter kwamen dat zijn sierraden uit zijn kamer gestolen waren. Dus ik weer naar de receptie, werd ik dom aangekeken dat ik ons kind om 10 uur naar bed bracht...... En werd er wederom lacherig over gedaan, werd geweigerd om politie te bellen want hun beveiliging kon dit wel "oplossen" dus die liep mee naar de kamer keek even wat rond vroeg wat er gestolen was en hoe de werkster er uit zag. Met belofte dat ze de ochtend erna met een uitslag kwamen van het uitlezen van de kaartlezer. Bleek volgende dag na opnieuw een aantal keren her en der heen gestuurd te worden dat er uiteindelijk niks gedaan was. Dus nu moest ik toch dan maar met de manager praten, dus weer uur zitten wachten tot er een assistent manager kwam die was erg kalm en netjes tegen me en we kwamen er aardig uit, tot de echte manager binnen kwam lopen en mij uit ging schelden dat haar schoonmaakpersoneel niet zou stelen en dat er door mij alles bij elkaar gelogen word.

Het eiland zelf, en het strand

• Beoordeeld op: 8 augustus 2023

Blij niet langer te moeten blijven
    • Eenpersoonskamer

Al de rest, heel blij dat ik hier slechts 1 nacht verbleef. Chaotische check in met lange wachttijd, onvriendelijk personeel, mijn kamer bleek in Rio te zijn wat niet op het domein zelf ligt. Daar moet je ook zelf achter komen. S ochtends werd ik nog voor 7 uur wakker gemaakt omdat het personeel wat administratie vergat bij de check in, nooit kom ik hier terug!

De ligging

• Beoordeeld op: 7 augustus 2023

Hotel niks waard behalve de locatie.

Mankementen aan kamers. Deze werden na melding niet verholpen. All inclusief moest je alsnog extra betalen voor bepaalde drank. Geen frisse,schone handoeken gehad in 3 dagen. Geen vriendelijk personeel. Te weinig bedjes bij zwembad. Ook geen grasveld ofzo om te zonnen.

Locatie

• Beoordeeld op: 25 juli 2023

Teleurstellend

Eigenlijk alles, ontbijt was misschien nog net het beste maar na in Rio, dependance geplaatst te zijn, security badkamer in moest trappen omdat die niet open ging, we uiteindelijk n andere kamer kregen waarvan de airco het met 45gr niet deed waren we er klaar mee.

• Beoordeeld op: 20 juli 2023

Verschrikkelijk

Alles! Het personeel en de hygiëne is ronduit verschrikkelijk.

Wij hebben eerst een vieze en opgeruimde kamer toegewezen gekregen, toen wij terug naar de receptie zijn gegaan reageerden zij ronduit chagrijnig en voelde het meer onze schuld dan die van hen. Wij zijn totaal niet gecompenseerd en kregen een nieuwe kamer toegewezen. Wij zaten in het bijgebouw en het rook er letterlijk alleen maar naar pis en de kakkerlakken liepen door de lobby heen. Nadat wij een tweede kamer hebben gekregen, openden wij de deur en schrokken wij weer hoe karig en vies het is. De haren van de vorige gast lagen nog in de wasbak en de airco deed het niet. Wij zijn totaal niet tevreden met ons bezoek aan Palma Bay. Ik zou zeggen: GA ER NOOIT HEEN!

• Beoordeeld op: 11 juli 2023

Super slecht

Alles

De zwarte apen die toeristen beroven

• Beoordeeld op: 13 mei 2023

2,0
    Weinig variatie in eten, niet smakelijk en dure all in formule met statiegeld.
    • Eenpersoonskamer

Eten erg matig. Ben ziek geworden met ernstige diarree,...

• Beoordeeld op: 6 mei 2023

Teleurstellend

Vies, gehorig, enorm veel lawaai op de gang; er wordt niet gehandhaafd, slechte bedden en muf beddengoed. Achterstallig onderhouden kamers; stukken van de muur en deurpost. verschrikkelijk publiek komt er op af

De locatie

• Beoordeeld op: 16 september 2022

Matig

Hygiëne, ..

Het personeel.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2022

matig
    • Eenpersoonskamer

- geen minikoelkast; sommige kamers hebben geen balkon; slechte airco; geen leuke sfeer - kleine kamer

- badkamer was redelijk modern