3. Beoordelingen B&B en herberg: Andalusië

Beoordelingen over Roca Verde, Boutique Bed & Breakfast

Paredon alto 472, 29130 Alhaurín de la Torre, Spanje

Gebaseerd op 33 beoordelingen over deze B&B

• Beoordeeld op: 11 april 2024

Geweldig en wd komen hier zeker terug.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Alles. Prachtige kamer met zeer comfortabele bedden, geweldige tuin met mooi zwembad zeer vriendelijk en behulpzaam stel die de B&B runt en bovenal het meer dan fantastische ontbijt!

• Beoordeeld op: 20 maart 2024

Super !!
    • Deluxe Tweepersoonskamer

Alles, wat een fantastische B&B en Juan en Sandra zijn een heel leuk stel en dat ontbijt, een dikke 10 !!

• Beoordeeld op: 13 maart 2024

Heerlijk, een oase van comfort en rust
    • Tweepersoonskamer met Terras

Het weer...het was helaas regenachtig toen we er waren maar we willen zeker nog een keer terugkomen om van het zonnetje en de prachtige tuin te genieten

prachtige woning en kamer, zeer comfortabel en smaakvol ingericht met aandacht voor de kleinste details, heerlijke bedden, voortreffelijk ontbijt, prachtige tuin met zwembad en sfeervolle zitjes. Uiterst vriendelijke gastheer en gastvrouw die hun best deden het ons naar ons zin te maken.

• Beoordeeld op: 11 maart 2024

Een mooie locatie om naar terug te gaan en dan voor een langere tijd.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Onze slaapkamer was aan de kleine kant, maar er waren ook grotere kamers met een zithoek. Wij konden wel gebruik maken van een grote comfortabele gezamenlijke ruimte.

Toplocatie, schoon, aardige beheerders.

• Beoordeeld op: 4 november 2023

Alles was top.

Prachtige locatie en uitstekend ontbijt.

• Beoordeeld op: 1 november 2023

Aanrader op alle vlak!
    • Tweepersoonskamer met Terras

Het bed lag hemels goed en we zijn dus iedere ochtend uitgerust opgestaan. Na het ontwaken en het opentrekken van de gordijnen was het zicht op de fantastische en mooi onderhouden tuin echt genieten. We hadden ons eigen privé terras. Het ontbijt was super lekker en 'home made'. Iedere dag waren er nieuwe lekkernijen. Dit ontbijt werd extra aangenaam gemaakt door het fantastisch zicht op de tuin en de zonsopgang boven Malaga. De locatie van deze B&B is rustig, maar toch overal dichtbij. Tip: boek een massage! We hebben genoten van alles en hopen nog eens terug te gaan!

• Beoordeeld op: 23 september 2023

• Tweepersoonskamer met Terras

Adembenemende omgeving en uitzicht . Het ontvangst voelt als een warm bad. Bijzondere ligging, mooie zeer smaakvolle appartementen. Fantastisch ontbijt, gezond maar ook zeer smaakvol , alles zelf vers bereid. Door Sandra en Juan voelt men zich meer dan welkom. Hadden graag langer willen verblijven. Nogmaals dank.

• Beoordeeld op: 12 september 2023

Geweldige ervaring bij roca verde
    • Tweepersoonskamer met Terras

Helemaal niks, als ik 1 ding zou moeten noemen, een koelkastje op de kamer was handig geweest

Heerlijk zwembad, perfect ontbijt en rustige ligging. We gaan niet vaak terug naar dezelfde plek op vakantie omdat we nieuwe plekken willen ontdekken, maar hier hoop ik zeker nog ooit terug te komen. Mocht je twijfelen om dit verblijf te boeken, gewoon doen! Je zult geen spijt krijfen

• Beoordeeld op: 5 juni 2023

Prachtig
    • Deluxe Tweepersoonskamer

De eetgelegenheden in de buurt. Goed eten maar weinig stijlvol.

Accomodatie, de gastvrijheid en het ontbijt.

• Beoordeeld op: 30 mei 2023

Fantastisch!
    • Tweepersoonskamer met Terras

De prachtige accommodatie omgeven door een prachtige tuin met ontzettend gastvrije eigenaren. Het ontbijt is heerlijk, alleen daarvoor wil je al terugkomen. Onvergetelijk verblijf!

• Beoordeeld op: 5 mei 2023

Een echte aanrader !!
    • Tweepersoonskamer met Terras

Zalige B&B met een prachtige tuin en mooi uitzicht op Malaga en de Sierra Nevada. Alles goed onderhouden, mooie kamer ook met prima bed. Het ontbijt was genieten met een grote G ! Wel maar pas om 9u30 maar het was het wachten waard ;) Een aanrader voor wie houdt van rust.

• Beoordeeld op: 23 maart 2023

Even helemaal eruit.
    • Tweepersoonskamer met Terras

De tuin is prachtig. De eigenaren stonden echt voor ons klaar. Alle ingrediënten voor een korte vakantie waarin we even helemaal niets hoefden. Helemaal tot rust gekomen. Nogmaals enorm bedankt

• Beoordeeld op: 20 november 2022

Totaal ontspannen vakantie bij vriendelijke gastgevers!
    • Tweepersoonskamer met Terras

Een detail, we vonden 09,30u om te ontbijten een beetje laat .

Een oase van rust in een mooie tuin! Exelent ontbijt ( eerder een brunch)elke dag alles vers klaargemaakt! Heel goed bed en de complete rust !

• Beoordeeld op: 9 oktober 2022

in Roca Verde moet je geweest zijn.

helemaal niks

Het was een compleet plaatje, wat een mooi plekje om te mogen verblijven. Is geen 10 maar verdient een 11 mede dankzij gastvrouw Sandra en gastheer Juan. Juan is ook nog een topkok, hij bereide ons een heerlijke paella. Samen zorgden Sandra en Juan morgens voor een geweldig ontbijt.

• Beoordeeld op: 27 september 2022

Fantastisch verblijf met super aardige eigenaren. Een paradijsje!
    • Tweepersoonskamer met Terras

Fantastische verblijf, super aardige gastheer/gastvrouw. Heerlijk ontbijt, mooie locatie, goed bereikbaar en rustig gelegeven. Echt een paradijsje! Wij komen hier zeker nog een keer terug.

• Beoordeeld op: 26 september 2022

Perfecte locatie om te ontspannen en tot rust te komen.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Niets, niets en helemaal niets.

Sandra, Juan en hun lieve huisdieren ontvangen je als goede vrienden, je komt er als het ware thuis. Schitterend domein, tot in de puntjes onderhouden tuin. Excellent ontbijt, dagelijks vers bereid, ruime keuze en superlekker! Kan niet beter. Perfecte locatie om te ontspannen en tot rust te komen. Een half uurtje rijden van Malaga en de kust.

• Beoordeeld op: 13 september 2022

Top adresje en rust in de nabijheid van Malaga, Marbella....
    • Tweepersoonskamer met Terras

Niets viel tegen!!! 0,2 van een perfecte 10, omdat we een comfortabel zeteltje misten in de kamer en het zwembad een extra trapje nodig heeft, voor mensen van onze leeftijd 😉 Tip: laat de tuinman wat planten snoeien of verplaatsen om optimaal van jullie prachtige vergezichten te laten genieten 🌲🌴🌿

Roca Verde is een zalig rustig domein, je wordt er begroet door het vriendelijke host koppel en 2 lieve honden 😀 en poesje. We hadden een mooie ruime kamer met privé terrasje en het ontbijt was top 10+++ Wij hebben alvast genoten van ons verblijf en vinden het een welverdiende 9,8

• Beoordeeld op: 28 augustus 2022

zo genoten en super vriendelijke gastheer en gastvrouw. helemaal tot rust gekomen

idyllisch, privé, rustig

• Beoordeeld op: 2 juli 2022

droom

alles perfect

alles rust ontbijt locatie uitbaters

• Beoordeeld op: 11 mei 2022

Een fantastische en ronduit bijzondere beleving
    • Tweepersoonskamer met Terras

Kan werkelijk niets bedenken….

Teveel om op te noemen. De locatie en ligging zijn adembenemend mooi, het ontbijt is uitzonderlijk goed, rijk gesorteerd, vers, heerlijk ! Sandra en Juan zijn zeer gastvrij, attent, vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 8 april 2022

Een geweldig verblijf!!!

Alles was top!!!

Wat een mooi locatie met de meest gastvrije mensen die je kunt voorstellen. Het ontbijt is fantastisch met elke dag zelfgemaakt guacamole en nog vele andere gerechten. De plek is echt geweldig. Een aanrader en mss wel de mooiste b en b waar wij ooit zijn geweest.

• Beoordeeld op: 3 januari 2022

ROCA VERDE is een paradijs om te verblijven. Prachtige omgeving, mooi uitzicht, super grote tuin !
    • Tweepersoonskamer met Terras

Het ontbijt was iedere dag top en zeer gevarieerd en veel lekkere zelfgemaakte zaken. Alles wordt met liefde bereid. De gastheer en vrouw doen steeds hun uiterste best om aan alle behoeften te voldoen. Ook wordt aan ieder klein detail gedacht. Zowel in de kamer als bij het ontbijt. Mooie serviezen, dekens op de stoelen bij het ontbijt buiten, ..... een ongelofelijk goede service

Verbleven in januari 2022

• Beoordeeld op: 25 november 2021

Fantastisch!

Niks!

Zeer vriendelijk, prachtige plek en heerlijk ontbijt. Beste plek waar we gezeten hebben tijdens de vakantie! Kamers met badkamer zeer schoon, prachtig uitzicht en mooie tuin/omgeving

Verbleven in november 2021

• Beoordeeld op: 3 november 2021

Heerlijk! Een paradijsje … echte aanrader!
    • Tweepersoonskamer met Terras

Ik kan het niet bedenken!

Wat een paradijsje! Zeer mooi gelegen met een schitterende aangelegde tuin die voorzien is van vele zitjes met uitzicht op het dal (Malaga) …en wat een rust! Sandra en Juan runnen hun B@B met veel liefde en proberen het je helemaal naar je zin te maken wat ook nog eens goed lukt. Mooi ingerichte kamer met veel privacy en comfort en heerlijke bedden. Het ontbijt is ook nog eens een feestje want alles is vers gemaakt en iedere ochtend iets anders. Kortom niet over nadenken BOEKEN! Wij komen zeker nog eens terug!