5. Beoordelingen van Hotel Rural las Cinco Ranas

Beoordelingen over Hotel Rural las Cinco Ranas 3 sterren

Calle del Carmen, 28, 13450 Brazatortas, Spanje

• Beoordeeld op: 23 september 2022

zwembad niet comfortabel veel vliegen etc. in het water.
    • Superior Tweepersoonskamer

ontbijt

Spaans ingericht

• Beoordeeld op: 20 september 2022

Geen waar voor je geld.
    • Superior Tweepersoonskamer

Van de accomodatie zou je iets leuks kunnen maken als het aangepakt zou worden. De keuken was smerig. Stond veel afval en afwas. In de koelkast stonden een paar aangebroken artikelen oa een half glas melk. Ontbijttafeltjes stonden al gedekt klaar met 3 kleine potjes paté, tomatenspul en jam. Brood was niet aanwezig. In de badkamers waren dingen afgebroken, hingen scheef of ontbraken. Zonde daar het huis wel heel leuk is. Marokkaanse stijl. Zwembad is klein maar wel lekker om op te frissen. Lagen vele wespen en andere ongedierte in. Hebben deze zelf zoveel mogelijk schoongemaakt om er gebruik van te kunnen maken. Als studentenwoning/hostel zou het prima zijn als het schoon zou zijn. Wij reizen nu 2 weken door Spanje. Dit is het minste hotel wat we gehad hebben. De prijs kwaliteitverhouding was echt niet goed.. Er was niet iemand vast aanwezig ook niet voor het ontbijt. Je moet het kennelijk zelf uit de koelkast pakken als het er zou liggen. De eigenaar was telefonisch wel bereikbaar en regelde alsnog snel brood. Onze motoren konden we overdekt parkeren echter stond er 2 dagen lang een auto voor deze toegangsdeur. De bedden waren slecht.

Eigenaar was goed bereikbaar en de ontvangst van de schoonmaakster