3. Hotelbeoordelingen: Canarische Eilanden

Bentejui, 8, 35625 Morro Jable, Spanje

#107 van de 205 hotels in Morro Jable

• Beoordeeld op: 27 april 2024

Niets eigenlijk.

Suite was erg fijn en niet al te gehorig. Slaap en zitgedeelte was apart. Aardig en vriendelijke medewerkers, Eten was echt prima, mensen die hier over klagen moeten zich schamen. Echt bizar veel keus en afwisseling, zowel in ontbijt als avondeten. Fijn zwembad met toezicht.

• Beoordeeld op: 27 maart 2024

Heerlijk!
    • Junior Suite met Terras

Na check in was het even zoeken waar onze kamers waren maar dat was geen probleem

Fijne sfeer, ruime kamers, vlakbij zee, mooi zwembad, het eten was erg lekker en afwisselend

• Beoordeeld op: 16 maart 2024

Top locatie, accomodatie was mooi en erg goed onderhouden.
    • Junior Suite met Terras

Het avond eten kon beter. Vlees en vis werden veelste lang doorgebakken. Echt zonde want ze hadden wel veel keuze aan vlees en vis. We hebben 2x wat genomen, maar de vis smaakte naar ruber omdat het te lang was gebakken en de biefstuk was helemaal droog, maar ze hadden wel veel salades dus we hebben dat maar iedere avond gegeten ;)

Wij hebben een super verblijf gehad. De accomodatie was erg schoon en werd goed onderhouden. Wij hadden een kamer bij het zwembad en met een baby was dat echt ideaal. Je stapt zo het verwarmde zwembad in. Ontbijt was echt super. Avondeten kon beter. Daarnaast vond ik de locatie ook top. Het is op loop afstand van het strand en gezellige boulevard. Zeker een aanrader!

• Beoordeeld op: 20 februari 2024

Aangenaam verblijf in een leuk hotel.
    • Junior Suite met Terras

Bij aankomst vond ik het personeel nogal nalatend. Na een lange dag reizen met kinderen mochten ze gerust de kamer aanwijzen in plaats van ons in het donker te laten zoeken naar onze kamer. Bij aankomst bleek dat er iets was misgegaan in de boeking waardoor ik niet meteen naar onze kamer kon. Op zich geen groot probleem maar hier werd heel stuntelig en onduidelijk over gecommuniceerd.

De ligging, het ontbijt en de grootte van de kamer. Vriendelijk en enthousiast animatieteam.

• Beoordeeld op: 17 februari 2024

Deugddoende en relaxte vakantie gehad.
    • Junior Suite met Uitzicht op Zee

Jammer van de bouwwerkzaamheden vlak naast mijn kamer. Maar hier is het hotel niet voor verantwoordelijk.

Alles was echt prima. De mensen van het animatieteam waren aanstekelijk enthousiast en deden hun job echt goed. Leuke sfeer aan het zwembad met poolbar. Het eten is best goed, rekening houdend met de hoeveelheid mensen die eten. Ontbijt heel goed.

• Beoordeeld op: 8 februari 2024

• Junior Suite met Terras

Het eten mag van iets betere kwaliteit zijn. Was niet in verhouding met de rest van het hotel.

Netheid, personeel en de grootte van de kamers.

• Beoordeeld op: 12 januari 2024

Alles aanwezig voor zorgeloze vakantie
    • Junior Suite met Terras

Het avondeten was wel uitgebreid maar aan de smaken kan wel wat gedaan worden. Er waren veel te weinig babystoelen bij het restaurant waardoor we de baby soms op de schoot moesten nemen om eten te geven. Bij het zwembad waren er geen babystoelen ter beschikking maar op vraag gingen ze er wel halen in het restaurant.

De kamers waren zeer ruim en niet ver gelegen van het restaurant en het zwembad. Ze werden elke dag schoongemaakt. De bedden en kussens waren super! Het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker. Het zwembad was warm en de omgeving was altijd proper. De zee was dichtbij.

• Beoordeeld op: 27 november 2023

Uitstekend verblijf
    • Junior Suite met Uitzicht op Zee

Dat we weer naar huis moesten... Eigenlijk helemaal niets.

Combinatie van schone, goed ingerichte kamer, prima bed, fijne ligbedden bij zwembad leuke muziek aldaar, buffet ontbijt en diner zeer uitgebreid en smaakvol, zelfs de wijn die inclusief is.

• Beoordeeld op: 24 november 2023

Mooie accommodatie, verzorging en eten was minder dan vorig jaar
    • Junior Suite met Toegang tot het Zwembad

De schoonmaak was minder dan vorig jaar. Moesten vragen om schone lakens. Werd amper gepoetst. We waren er 2.5 week, dus dan zou dat wel fijn zijn

De kamers en de ligging

• Beoordeeld op: 17 november 2023

Fijne vakantie
    • Junior Suite met Balkon

Het avondeten was ronduit slecht!

Mooie kamers, zwembad, vriendelijk personeel, zelfs iemand die Nederlands sprak (bedankt Fenne!). Prachtig, luxueus verblijf!

• Beoordeeld op: 20 september 2023

Schoon, mooi, fijne kamer met heerlijke bedden.
    • Junior Suite met Terras

Baal dat je nooit plek hebt bij het zwembad of strand als je niet een handdoek legger bent.

Mooi, schoon, erg netjes. Vriendelijk personeel. Goed eten. HEERLIJKE BEDDEN. Goede airco.

• Beoordeeld op: 26 maart 2023

• Xtra Junior Suite Vista Mar

Het ontbijt is prima maar het avond eten ( buffet) was minder in vergelijking met andere 4 sterren hotel hotels. De kwaliteit was gemiddeld en veel gerechten waren niet warm.

Het hotel ligt erg gunstig vlakbij het strand en dichtbij het oude centrum. Leuk om naar toe te wandelen via de mooie promenade langs de oceaan. De kamers zijn mooi, ruim en worden iedere dag schoongemaakt. Het personeel is super vriendelijk

• Beoordeeld op: 26 februari 2023

top vakantie in een mooi complex met goed eten en alle voorzieningen
    • Junior Suite met Balkon

ontbreken waterkoker in de suite.

ruimtelijk, clean, design

• Beoordeeld op: 26 januari 2023

• Junior Suite met Balkon (2+1)

Zwembad zou verwarmd zijn, maar was ijskoud

Net en fijn hotel met ruime kamers. Eten was goed en uitgebreid iedere dag. Fijne locatie en goede uitvalsbasis, dichtbij het strand.

• Beoordeeld op: 6 januari 2023

• Xtra Junior Suite Vista Mar

Beetje chaotisch aan het buffet, maar het eten was lekker. Wel goed gezouten waardoor je in de nacht wel eens wat water moet drinken. Waterdruk van de regendouche is niet zo sterk.

Het personeel is zeer vriendelijk. Ruime kamer, verdieping 4 met lift en mooi uitzicht op de zee en het zwembad. Ruim terras met ligstoelen en stoelen. Ruime badkamer, alles voorhanden. All in formule is handig. Koffiemachine en koelkast op de kamer. Gratis parkeergelegenheid in de buurt. Strand op 150m.

• Beoordeeld op: 16 december 2022

Appartement was uitstekend. Alleen het avondeten een dikke onvoldoende
    • Xtra Junior Suite Vista Mar

Het avondeten was super slecht. Dat was erg jammer, anders had ik volgend jaar weer voor dit appartement gekozen

Het appartement was super. Groot balkon, slaapkamer, aparte ruimte en ruime badkamer met regendouche

• Beoordeeld op: 8 december 2022

Fijn om lekker te ontspannen , dicht bij de zee
    • Junior Suite met Balkon

Lange wachttijden bij receptie, het avondeten was vaak hetzelfde en niet echt warm. Betalen om strandlaken te wisselen.

Ruime kamer, vriendelijk personeel. Lekker zwembad en fijne ligstoelen. Loopafstand van mooi strand en gezellig om te wandelen langs de boulevard langs het strand.

• Beoordeeld op: 30 november 2022

fijne vakantie gehad
    • Junior Suite met Uitzicht op Zee

doolhof om je kamer te vinden, onduidelijke plattegrond. waardoor je heel wat heen en weer sjouwt met je koffers. veel hellingen. (onvriendelijke en niet behulpzame receptie dame) Het zou fijn zijn als iemand de eerste heer even meeloopt.

prachtige zeer praktische kamers. alles fris, wit en schoon.

• Beoordeeld op: 2 mei 2022

Fantastisch verblijf in een schitterend complex dat ook nog eens mooi is gelegen.

Diner was iets minder

Geweldige inrichting op een prachtige plek.

• Beoordeeld op: 2 mei 2022

• Junior Suite met Uitzicht op Zee (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

10 nachten verbleven in deze mooie en schone accommodatie. De kamergrootte, ligging en het gevarieerd eten waren top. De mensen van de mini Club (Juan, aka peter pan, nazareth, Victor & Dani), met veel enthousiasme en plezier entertainen ze de kids

• Beoordeeld op: 3 april 2022

• Junior Suite met Uitzicht op Zee

- het inchecken ; uitleg coronaregels , het ondertekenen van een document dat we de corona regels begrepen ( covidpas tonen, mondmasker op overal, bestellen aan de poolbar,...) + daarna nog eens ondertekenen van een GDPR document en vervolgens moesten we ook het uur doorgeven wanneer we gingen ontbijten en dineren. Na 20 minuten inchecken met al die regels waren we vergeten dat we op vakantie waren. - we hadden een halfpension geboekt voor 3 nachten maar nooit in hotel gebleven voor avonddiner ; geen gezellige eetruimte

- zeer mooie kamer - lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 9 maart 2022

• Junior Suite met Balkon

Het eten was elke dag hetzelfde

Ligging tov het strand

Verbleven in maart 2022

• Beoordeeld op: 4 maart 2022

prima
    • Junior Suite met Balkon

katten bij terras, die rijkelijk door buren gevoerd werden (zie foto’s) , uitzicht, lastig te vinden/bereiken met koffers

ligging, ruime slaapkamer, fijne bedden

Verbleven in maart 2022

• Beoordeeld op: 16 februari 2022

geweldig goed
    • Junior Suite met Balkon

uitstekend hotel loop afstand naar het gezellige morro jable ontbijt was uitstekend

Verbleven in januari 2022