3. Hotelbeoordelingen: Balearen

7,6

• Beoordeeld op: 17 april 2024

goede prijskwaliteitverhouding
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

locatie weg van het strand en een stijgende straat met koffer niet zo handig te voet luidruchtige kamer aan de straatkant en ook geen geluidsisolatie tussen de kamers

uitgebreid ontbijtbuffet zeer behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 21 oktober 2023

• Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het dinerbuffet was van iets mindere kwaliteit en het zwembad was vrij klein.

Ruime kamer en balkon, locatie op een paar minuten lopen van het strand, en een goed ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 25 juni 2023

aan te raden, voor een rustige vakantie met mooie wandelingen in omgeving
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Balkon

het zwembad is nogal klein , en helemaal niet geschikt voor kleine kinderen

prima locatie, rustig gelegen, lekker eten, heel gevarieerd met oog voor lokale specialiteiten, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 8 april 2023

Geweldig hotel op een prachtige locatie!
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de temperatuur van de douche was niet gemakkelijk te reguleren

Geweldige locatie, mooi vernieuwde lobby en eetruimtes, nette kamers

• Beoordeeld op: 27 september 2022

• Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij hadden een upgrade naar het zuster hotel Eden aan de boulevard.

• Beoordeeld op: 24 juni 2022

Prima niet geweldig
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer erg gedateerd en balkon zonder uitzicht

• Beoordeeld op: 24 juni 2022

Een heel fijn hotel met een mooie inrichting en zwembad. Het hotel ligt op de prima locatie.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De koffiemachine geeft geen lekkere koffie. Het is wel fijn om lekkere koffie te drinken tijdens het ontbijt.

De inrichting van hotel is heel mooi, echt stijlvol ingericht. Het ontbijt is goed, er is veel keuze. De kamer en badkamer is schoon en netjes. Het personeel achter de balie was heel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 2 mei 2022

Prima verblijf in deels gerenoveerd hotel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Balkon

Het viel niet tegen omdat de prijs kwaliteit in orde was en we wisten van te voren dit dit geen top hotel was. 5 hoog en groot. De kamers en badkamers zijn verouderd met flinke plekken roest en kalk. Wij zouden hier niet meer heen gaan omdat wij het geheel niet sfeervol vonden maar dit is persoonlijk. Ik had het idee dat er gasten waren die al jaren lang terug kwamen. Er was flink lawaai op de gang s nachts van bezoekers die “ thuis” kwamen. Geen parkeerplaats. Auto in de straat, waar weinig plek is.

Het hotel is deels opgeknapt. Het bed sliep prima. Personeel vriendelijk bescheiden en hardwerkend. Ontbijt en diner buffet prima prijs/ kwaliteit verhouding . Zwembad netjes maar klein , zeker in hoogseizoen . Genoeg stoelen. Ligging iets achteraf daardoor rustig maar toch dicht bij haven strand en centrum. Kamers met mooi uitzicht maar ook met minder of geen uitzicht.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2021

Prima hotel
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt is te massaal in grote zaal waar iedereen zoekt naar een plek om te zitten en reserveren net zo lijkt te werken als een handdoek leggen op een bedje bij het zwembad. Dit gedrag heeft overigens niets met het hotel te maken maar meer met de gasten.

Mooi hotel met goede faciliteiten

• Beoordeeld op: 6 oktober 2021

Mooi hotel, lekker eten en lief personeel. Alleen onze kamer die was echt niks er gezellig.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hadden een hele donkere kamer met een mini terras

Lekker ontbijt, zeer vriendelijk personeel, mooi zwembad

• Beoordeeld op: 27 september 2021

• Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Jammer dat je niet buiten kunt eten. De verlichting in het restaurant is erg ongezellig.

ruime keus bij ontbijt en diner. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 23 september 2021

Airconditioning werkte matig

Benedenverdieping erg mooi strak en vernieuwd mooi zwembad met moderne faciliteiten

• Beoordeeld op: 22 september 2021

• Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers zijn verouderd, airco werkte niet goed

Locatie is goed, loopt zo de boulevard op. Zwembad gedeelte was mooi

• Beoordeeld op: 20 september 2021

Degelijk en ruim hotel met prima ontbijt incluis
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer op de eerste verdieping had wel een terrasje maar niet echt een uitzicht (we keken tegen een talud aan), maar voor deze prijs en één nachtje was dat niet echt een bezwaar. De inrichting van de kamers is niet meer zo recent, maar toch comfortabel.

Uitstekend ontbijt, goede faciliteiten met zwembad en prettige lounge, ruime kamer met terrasje. De locatie was op wandelafstand van de jachthaven en het centrum, in een rustige wijk.

• Beoordeeld op: 19 september 2021

Beautiful & Lovely Staff

Prachtig design.. geweldig ontbijt .. mooie kamers Sympathieke staff

• Beoordeeld op: 1 september 2021

• Eenpersoonskamer

Douche duurde zeker zo’n 5 minuten voordat t warm werd en je doucht in een soort miniatuur bad. Kamer is ouderwets.

Heerlijk bed, mooi moderne entree en lobby, lekker ontbijt!

• Beoordeeld op: 31 augustus 2021

• Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ons balkon was donker. Doordat het in een rots lag. Op het eerste verdiep had je dus geen uitzicht aan de achterkant.

Het hotel was mooi ingericht in de openbare plaatsen..

• Beoordeeld op: 29 augustus 2021

Fijn hotel voor ontspannen verblijf in Port de Soller.
    • Eenpersoonskamer

Hygiëne in de badkamer was niet helemaal top getuige een oud prijskaartje van een voorganger dat nog achter de wc pot lag, maar verder was het prima.

Het hotel ademt een ontspannen en luxe sfeer. De kamer had een balkon wat erg fijn was, maar tussenschotjes tussen de balkons zou wel prettig zijn. Je bent zo op de boulevard en op het strand. Het ontbijtbuffet was goed.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2021

mooi hotel, fijne sfeer, kamers sober maar functioneel.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Extra Bed

wifi werkt niet echt fijn, water in de douche vaak koud

sfeer is fijn, prima ontbijt en diner met hardwerkend en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2021

• Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het meubilair en de bedden zijn wel wat ouderwets, er is een renovatie gaande waardoor de lounge en het terras/zwembad heel mooi en hip is, maar de kamers moeten volgens mij nog. Alsnog wel gewoon een goede kamer en groot balkon.

Mooi groot balkon met super uitzicht op de bergen. Het zwembad en het terras buiten is heel mooi en veel keuze in de bar. De ligging is super, je bent binnen 3 minuten aan de boulevard.

• Beoordeeld op: 30 juli 2021

Mooi (grotendeels) gerenoveerd hotel met een fijn zwembad, op een top locatie in Port de Soller!
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers zijn nog niet gerenoveerd en daardoor wat outdated en vrij gehorig. Het ontbijt had veel keuzes, maar voor vegetariërs / vegans beperkte opties.

De gerenoveerde delen van het hotel zijn erg leuk gedaan (zwembad, receptie). De locatie was super, op loopafstand van de boulevard met veel restaurantjes, de haven en winkeltjes. Het personeel was ook erg behulpzaam.

• Beoordeeld op: 29 juli 2021

Spijtig genoeg teleurstellend verblijf…
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Maar op de foto’s lijkt het hotel veel nieuwer dan het eigenlijk is. Onze kamer was veel kleiner, dan te zien was op de foto’s. Toen we dit zeiden tegen de receptionist, heeft hij ons wel zonder probleem verzet naar een grotere kamer. Maar eens in de “nieuwe” kamer hadden we problemen met de douche, de matras was helemaal gescheurd, de deur naar het balkon was kapot… Op de foto’s zou je denken dat dit een heel vernieuwd hotel was, maar dit was niet zo in real live. Qua prijs-kwaliteit, raad ik dit hotel zeker niet aan. Wij hebben last minute geboekt, waardoor er niet veel keuze meer was. Maar als je de kans hebt, zeker andere hotels bekijken!

Het uitzicht (als je aan de kant van de baai verblijft), het personeel en de locatie zijn echt top!

• Beoordeeld op: 17 juli 2021

Eigenlijk kunnen we alleen een oordeel van de 1e indruk geven want ze vroegen of wij naar Hotel Eden aan het strand wild
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotel Eden aan het strand: De bedjes bij het zwembad waren snel bezet (niet heel veel bedden voor zo’n groot hotel) gelukkig konden we bij het strand terecht voor het huren van bedjes en een parasol met kluisje! Hotel Eden Nord weten we niet.

Hotel Eden aan het strand was allemaal heel mooi en een super ligging! Eden Nord is een klein stukje lopen vanaf het strand maar prima te doen! Het zag er heel netjes en modern uit.

• Beoordeeld op: 7 juli 2021

Prijs kwaliteit oke
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We kwamen toe ( hadden eerst het ‘nord’ hotel geboekt, blijkbaar was dit gesloten ondanks toch een bevestigingsmail gekregen te hebben ) dan naar de ‘upgrade’ gereden aan de haven. Weinig parkeergelegenheid in de buurt/ betalende parking iets verderop. Vroeg naar het ontbijt gaan is de boodschap want toen we buitengingen stond er al een rij aan te schuiven om binnen te mogen. Aan de receptie gevraagd voor handdoeken voor aan het zwembad, geen meer beschikbaar. De ligzetels ( die er veel te weinig zijn) werden al gereserveerd door een handdoek te leggen, voor ons dus geen zetel.

Het mooie uitzicht op de haven, lekker ontbijt.