3. Hotelbeoordelingen: Corsica
  4. Hotelbeoordelingen Santa-Reparata-di-Balagna
Frankrijk Santa-Reparata-di-Balagna Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• L'Aghjalle Beoordelingsscore: 9,2

“Ruime kamer met airco, zeer mooie ligging met zicht op het gebergte, grote tuin, private parking & veel roofvogels te spotten. Uitstekend restaurant en ontbijt, zeer vriendelijke host!”

• Hotel La Santa Beoordelingsscore: 9

“Eetzaal voor ontbijt en avondmaal met fantastisch uitzicht Mooi zwembad en bijhorende terras Goede inloopdouche Uitgebreid ontbijt met veel keuze Lekker restaurant met eerlijke prijzen”

• Domaine Bagia Donne Beoordelingsscore: 8,9

“Prachtige locatie! Ruime studio met zeer comfortabele slaapbank.”

• Domaine du Reginu Beoordelingsscore: 9,4

“Prachtig gebouw en domein. Luxe kamer (suite), zwembad, erg vriendelijke service.”

• Domaine du Reginu Beoordelingsscore: 9,4

“Stille kamer, prachtige regendouche, alles nieuw en modern gerestaureerd, waaronder stopcontacten met USB-aansluiting. Wij kregen een upgrade qua kamer vanwege een annulering, dus we hadden een extra grote kamer met een fantastische ligstoel en chaige longue. Het verblijf heeft een heerlijk zwembad, ontbijt en leuke zithoekjes. Het is rustig gelegen tussen de prachtige olijfbomen. In de omgeving zijn binnen een halfuur heel veel goede restaurants te vinden. Prachtige dorpjes zoals Pigna en Sant Antonio zijn ook binnen een halfuur te bereiken en zeker de moeite waard om te bezoeken. Ook heeft dit deel van Corsica als je het mij vraagt de mooiste wandelroutes vanuit Pigna en Lumio, bijvoorbeeld langs het verlaten dorpje Occi.”