3. Hotelbeoordelingen: Corsica

7,3

7,5

• Beoordeeld op: 2 augustus 2023

• Vierpersoonskamer met Eigen Badkamer

Onze familiekamer lag op het zuiden. Zonder de airco bleef het er de hele nacht erg warm... (het waren die dagen ook wel erg warm) Toilet was privé maar in een andere kamer.

Prachtig dorpje om in te verblijven. Voortreffelijk ontbijt en restaurant. Historisch pand.

• Beoordeeld op: 14 september 2022

• Tweepersoonskamer met Douche - Zolderkamer

Eigenlijk niets. Er valt altijd wel te klagen. Geen t.v geen wifi kamer, maar wat je heb je nodig op vakantie...de omgeving is genoeg.

De bijzondere ligging. Het ligt geweldig mooi in de heuvels. En het is er heel stil savonds. We waren laat omdat de ferry vertraging had, maar na een berichtje zou de sleutel klaar liggen. Helaas was er een ander stel met een kind die de sleutel niet konden vinden en onze kamer maar in gebruik hadden genomen Dit werd erg snel opgelost met de nodige excuses en onze kamer was weer snel in gereedheid gebracht. We moesten er wel om lachen, maar de eigenaar bleef zich maar excuseren. Zeer vriendelijke man en we werden gelijk getrakteerd op een drankje. Een aanrader voor een par dagen. rondwandeling bij ostroni strand is erg mooi, je kunt gelijk een duik nemen na de wandeling.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2022

fijn verblijf op goede locatie
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Vallei

Het ontvangst was apart en afstandelijk. Maar het bleek uiteindelijk wel vriendelijke uitbater te zijn. Het ontbijt (9) is duur voor wat je krijgt, zeker qua beleg

Sfeervol gebouw in een leuk klein dorpje met 3 levendige terrasjes direct om de hoek. kamer klein maar prima, schoon en een goed bed. geen airco

• Beoordeeld op: 10 juli 2022

We komen graag terug
    • Grote Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Vallei

Het diner was elke avond gewoonweg super!

• Beoordeeld op: 17 juni 2022

• Tweepersoonskamer met Douche - Zolderkamer

De zolderkamer is minder geschikt voor lange mensen vanwege het schuin aflopende plafond.

Vriendeljke gastheer. Prachtig mooi oud gebouw vlakbij het centrale plein. Heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2021

Locatie prima, restaurant een afrader.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Vallei

De ontvangst was onvriendelijk, afstandelijk, niet geïnteresseerd tot onbeleefd. Er gebeurde de 2de dag geen opfrissing van de kamer en dus geen reserve doucheset, WCpapier… Het diner was ondermaats en in verhouding veel te duur, geen Gaul-Millaut waardig zoals vermeld in het restaurant.

Het is een mooi historisch gebouw gelegen in het centrum van een prachtig authentiek dorp

• Beoordeeld op: 16 september 2023

2,0
    locatie top; accomodatie laat te wensen over

- Oude stoffige, vieze bende - Onvriendelijk personeel - Personeel niet op komen dagen voor ontbijt - Kamers erg slecht, er was wind; geen van ons allen hebben kunnen slapen ivm losse luiken etc. Achterstallig onderhoud.

Super locatie

• Beoordeeld op: 2 oktober 2021

• Tweepersoonskamer met Douche - Zolderkamer

Zolderkamer viel lager uit dan we hadden ingeschat. Gelijk host gevraagd om te ruilen naar andere kamer. Gaf het gevoel dat we lastig waren. En we moesten extra geld bijbetalen terwijl bij booming waren de kamers gelijk geprijst. Het eten was erg prijzig.

Gebouw is op unieke plek. Dorpje is mooi

• Beoordeeld op: 14 oktober 2021

• Driepersoonskamer met uitzicht op vallei