3. Beoordelingen vakantiewoningen: Provence-Alpen-Côte d'Azur

10 Rue du 4ème Rtm, 05100 Briançon, Frankrijk

#1 van de 128 vakantiewoningen in Briançon

Gebaseerd op 2 beoordelingen over dit appartement

• Beoordeeld op: 11 januari 2023

Een goed ingericht, comfortabel appartement met hele leuke hosts.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Stephane is een fantastische gastheer. Hij nam de tijd om ons van alles over de omgeving en leuke activiteiten te vertellen. We kregen zelfs een tour door de stad waarbij hij ons de skilift en de belangrijkste winkels wees. Le Michel Ange is prima gesitueerd in de lage stad van Briancon. In een paar minuutjes ben je bij Prorel 1 die je naar het Serre Chevalier skigebied brengt. Restaurants, en winkels zijn op loopafstand en er is een grote Leclerc supermarkt direct naast het gebouw. De auto kan in de kelder in een eigen garage en een verdieping hoger is een afsluitbare privé kelderbox waar je je ski's kan stallen. Allemaal heel goed geregeld. Tijdens ons verblijf informeerde Stephane regelmatig of we het naar onze zin hadden. Op nieuwjaarsdag hebben we met hem en Nathalie geskied en op de vertrekdag kwamen we elkaar toevallig tegen op de piste en hebben ze ons nog op een drankje getrakteerd. Super gezellig!