3. Hotelbeoordelingen: Picardie

7,6

7,5

6,9

• Beoordeeld op: 2 juli 2023

prachtig kasteel in de Champagne streek

alles was super!

prachtige omgeving. zeer mooi kasteel! rust!

• Beoordeeld op: 16 november 2022

• Standaard Tweepersoonskamer

Indeling kamer (mn toilet)

De ligging, met vlakbij de ruine van het oude kasteel.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2022

• Standaard Tweepersoonskamer

Het restaurant en de sauna.

Mooie lokatie, prima kamers al zoemt de meterkast (in de slaapkamer kast) snachts wel flink. De sauna is niet warm te krijgen.. de stoomcabine is prima. De lokatie is zeer mooi. Het eten is redelijk, de kwaliteit is nog wel aardig, maar de hoeveelheid viel flink tegen. De 2e macht hebben we dan ook niet nog een keer daar gegeten. En dat verwacht je niet van een 5 sterren lokatie. Het ontbijt is daarintegen weer super!

• Beoordeeld op: 29 augustus 2022

Excellent adres.
    • Standaard Tweepersoonskamer

Enige minpunten: - zeer beperkte WIFI - weinig keuze op de menukaart maar voor een kort verblijf was het ruim voldoende.

Het verblijven in een Chateau, stijlvol en comfortabel. Het uitzicht op de ruïnes en de typische sfeer van het Franse platteland. In de omgeving is er weinig te zien behalve glooiende landschappen en weiden en hier en daar een kudde schapen. Heel rustig en romantisch.

• Beoordeeld op: 3 juli 2022

• Standaard Tweepersoonskamer

erg verouderde huisvesting, van kamers tot sanitair chateau geeft her en der een vervallen indruk. Badkamers moeten echt vernieuwd worden. Midden in champagne gebied vraag je niet de hoofdprijs voor een “huis” champagne. Did deden ze wel!! 80 euro voor een gemiddeld flesje champagne; TE VEEL!

locatie : top ontbijt : matig

• Beoordeeld op: 28 november 2021

fantastisch

kamers te oud

het personeel e de lokalisatie

Verbleven in november 2021

• Beoordeeld op: 26 oktober 2021

We hebben genoten van de locatie maar er waren toch een paar aandachtspunten
    • Standaard Tweepersoonskamer

De sauna en de jacuzzi in het wellness gedeelte waren niet beschikbaar door een technisch defect. De douche op de kamer werkte ook niet zoals het hoort. Nadat we dit gemeld hadden bij de receptie hebben we wel een andere kamer gekregen voor de tweede overnachting.

De locatie van het hotel is top. Ook het gebouw heeft een kasteelsfeer. Verder waren wij ook zeer tevreden van de kwaliteit van het diner dat werd aangeboden.

• Beoordeeld op: 20 september 2021

• Superior Tweepersoonskamer

de kwaliteit achteruit gegaan prijzen zijn erg hoog gebleven . Wellicht Corona gerelateerde personeels problemen

Locatie

• Beoordeeld op: 6 september 2021

Uitstekend hotel in een prachtige omgeving, je waant je in een scene van Poirot
    • Standaard Tweepersoonskamer

Als er dan toch iets is dan zou het zwembad verwarmd mogen zijn. Die was echt ijskoud. Voor de rest was alles uitstekend. Stel je wel in op waar je heen gaat , het is duidelijk geen hip trendy hotel !

We werden ontvangen door een super vriendelijke gastheer in een setting die iets weg had van een scene in Poirot. De kamer in kasteel was prima , je moet je verwachtingen wel instellen op een plek die in de 13e eeuw is gebouwd dus de kamers kunnen een wat vreemde layout hebben. Restaurant was prima voor zowel ontbijt als diner. Het personeel probeert echt alles voor je te regelen. Maar echt fantastisch is dat je 13e eeuws kasteel slaapt en binnen 20 stappen een kasteel ruine inloopt. En daarnaast de geweldige omgeving waar het kasteel in ligt maakt voor super wandelingen. en 50 min met de auto naar Epernay.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2021

• Standaard Tweepersoonskamer

Prijs is aan de hoge kant, ondanks dat het een schitterende lokatie is!

Vriendelijke mensen, sfeer, grote kamer, gehele entourage is top.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2021

prima

menukaart en het eten

de gerenoveerde kamers, het uitzicht

• Beoordeeld op: 13 augustus 2021

Prachtige locatie

De sauna werkt niet.

De kamer, uitzicht is prachtig.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2021

prachtig hotel, fijne kamers, maar het restaurant zou ik vermijden
    • Standaard Tweepersoonskamer

We hebben 's avonds in het restaurant gegeten en dat vonden we tegenvallen. Ik vond de gerechten op zich redelijk, maar zeker niet bijzonder, en ik vond het niet in verhouding staan tot de prijs. Het kaasplankje vond ik erg tegenvallen, er lag een erg taaie kaaskrakeling op, dus ik vraag me af of het niet een kaasplankje van gisteren was. De volgende ochtend vond ik het ontbijt nog meer tegenvallen. Er was brood, er waren mini-croissantjes en mini-chocoladebroodjes met jam, twee soorten kaas, salami en ham. En dat was het wel zo'n beetje. De koffie kwam uit een thermoskan. Ik had wel een cappucino gelust, of een eitje. Ik vond het een van de matigste ontbijten die ik ooit in een hotel heb gehad.

De locatie is geweldig. Het is een prachtig gebouw in een heerlijk weidse omgeving. Het ziet er allemaal heel mooi uit. De kamer was ruim en het bed sliep erg goed.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2021

De moeite

De badkamer

De omgeving en het eten

• Beoordeeld op: 19 juli 2021

Prima plek om uit te rusten.
    • Superior Tweepersoonskamer

Kamer was niet schoon en waarschijnlijk lang niet gebruikt want muf. Vies tapijt.

De kamer was groot met een prettig zitje. Badkamer ook groot. Uitzicht is prachtig en mooi, groot, zwembad. Er is geen service bij het zwembad.

• Beoordeeld op: 28 juni 2021

Uitzicht op ruine
    • Suite

Er mist iemand die alles in de gaten houdt. Buiten op het terras peuken in de plantenbakken en s morgen bij het ontbijt sap uit een pak. Zo zijn er meer voorbeelden te noemen die niet passend zijn bij een 5 * hotel

Schitterende kamer . Met uitzicht op de ruïne . Echt fantastisch

Verbleven in juni 2021

• Beoordeeld op: 15 september 2023

geen 5 sterren waard
    • Superior Tweepersoonskamer

Meer bekwaam personeel. Restaurant was op maandag en dinsdag gesloten. Dus ook was er op die dagen geen uitgebreid ontbijt (geen spek , geen eieren). Op die dagen was de dienstverlening ronduit slecht. De ober / receptionist was toen voor alles verantwoordelijk (bar , receptie , roomservice ,...) , maar kon geen fles wijn open doen (hebben we dan maar in zijn plaats gedaan ) , kon niets van de kleine menukaart klaar maken , er werd toen niet opgeruimd (de vuile glazen en borden van de lunch van maandag , stonden er dinsdag nog ) , de vuilbakken puilden uit en werden niet geleegd. (We hebben regelmatig aan " Fawlty towers " gedacht ) We hebben een aantal jaren geleden ook in dat hotel verbleven , en toen was alles perfect.

Locatie is prachtig.

• Beoordeeld op: 1 augustus 2023

1,0
    Het was een deceptie! Wat een geweldig einde van onze weken in Frankrijk had moeten zijn eindigden in een teleurstelling
    • Superior Tweepersoonskamer

Zeer slecht eten en totaal geen kwaliteit prijs verhouding en in relatie tot dergelijke locatie. Spa die verouderd was, deur van sauna die niet openkon, hammam die koud bleef, jacuzzi knippen die geen van allen werkten. Dit bleek eerder ook al maar je mag verwachten dat ze dit al hadden opgelost. Vies en slecht onderhouden zwembad. We kregen update, bleek invalidekamer te zijn. Gordijnen die veel haken misten waardoor we weer moesten klagen. Geen manager aanwezig tijdens ons verblijf!

Het kasteel beloofd veel maar kan het door slecht of geen onderhoud en te weinig en geen goed gekwalificeerd personeel (studenten in opleiding) zijn belofte niet nakomen. Het zal ooit geweldig zijn geweest alleen hebben wij dat niet gemerkt!

• Beoordeeld op: 23 december 2022

Voldoende
    • Standaard Tweepersoonskamer

Ijskoud binnen . Geen deur tussen badkamer en kamer. Geen voorgerechten mogelijk doordat frigo kapot was. Het gevraagde ontbijt kon ook niet want de kok is niet komen opdagen. Geen kerstboom binnen. Nachtreceptionist lag te slapen in de barzetels met deken en petroleumkacheltje naast hem.

Open haard restaurant

• Beoordeeld op: 17 augustus 2022

• Deluxe Kamer

niets belangrijk

super personeel en locatie

• Beoordeeld op: 25 juli 2022

Prima uitvalbasis om de streek te bezoeken maar geen 5 sterren.
    • Premium Tweepersoonskamer

Het is een kasteel met veel verschillende kamers met verschillende kwaliteit van afwerking. Badkamers soms erg gedateerd. Zwembad kan een opknapbeurt gebruiken. Personeel: veel leerlingen. Aankleding en bediening buiten biedt kansen om beter te worden.

Ontbijt was goed verzorgd. Prachtig uitzicht vanuit het terras. Parkeerfaciliteiten waren prima. Beperkte kaart maar lekker (buiten) kunnen dineren.

• Beoordeeld op: 11 mei 2022

dringend renovatie nodig
    • Superior Tweepersoonskamer

vergane glorie: oud en versleten restaurant: ontgoochelend

prachtige ligging en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 23 april 2022

de directie zal moeten investeren in de kamers en sanitair.
    • Standaard Tweepersoonskamer

dit is zeker geen 5 sterren locatie, de prijs was lager ten opzichte van de andere 5 sterren locaties, maar ook beduidend minder. kamers onvoldoende gelucht het ruikt muf, vloerbedekking niet echt schoon, zeer gedateerd.

de locatie is prima, kan niet beter

• Beoordeeld op: 18 augustus 2021

1,0
    Niet doen!
    • Standaard Tweepersoonskamer

Bij aankomst al gelijk een bedrukt gevoel in het chateau. Er is veel achterstallig onderhoud en het is niet fris! Op de kamer aangekomen werd dit nog erger. Behang, gordijnen en vloer zijn niet schoon en zitten onder de vlekken. Op het bed en behang kleine beestjes!! Wij zijn er gelijk weer vandoor gegaan. De meneer van de receptie heeft ons nog een andere kamer aangeboden maar dit hebben wij niet gedaan. Helaas wel van te voren voor twee nachten betaald maar dit woog niet op tegen alle minpunten.

Eigenlijk helemaal niets. Buiten het chateau is het mooi, maar daar is dan ook alles mee gezegd.