3. Beoordelingen vakantiewoningen: Normandië

6,8

7,1

• Beoordeeld op: 9 juni 2024

• Appartement met 1 Slaapkamer

WiFi liet soms te wensen over.

Locatie en parkeren uitstekend, leuk appartement met goed ingerichte keuken. Ruime fijne badkamer en prima bed. Bakker om de hoek voor het dagelijkse ontbijt.

Verbleven in juni 2024

• Beoordeeld op: 16 september 2023

Top uitvalsbasis voor het verkennen van Caen
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Er was WiFi aanwezig in het appartement maar deze werkte eigenlijk zelden. En het bed was voor mijn vriend en voor mij net wat te kort

De locatie is super! Het is dichtbij het centrum maar je zit niet in de drukte. Het appartement zag er netjes en schoon uit. Het contactloos in/uitchecken werkte prima en het halen van het ontbijt ging ook vlekkeloos. We spreken beide geen Frans maar dat was geen probleem

• Beoordeeld op: 5 augustus 2023

• Appartement met 2 slaapkamers

Geen airco. Ontbijt war zeer beperkt. Geen ramen op de slaapkamers.

• Beoordeeld op: 12 juli 2023

Leuk voor een paar nachten.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De mierenplaag. Dat zou de schoonmaakploeg ook hebben moeten zien.

Compleet appartement op goede locatie.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2022

• Appartement met 2 slaapkamers

niet veel vrije parkeerplaatsen in de omgeving.

zo goed als nieuw, midden in de stad.

• Beoordeeld op: 28 september 2022

Uitstekende ligging en degelijk appartement, ontbijt is matig.
    • Appartement met 2 slaapkamers

Het ontbijt zou in de brievenbus gedropt worden, maar uiteindelijk bleek dat we er zelf om moesten gaan bij de bakker (wel vlakbij). Het beloofde vierde van een baguette bleek amper een achtste te zijn. Bovendien is er op maandag geen ontbijt (bakker gesloten). Op vraag verkreeg ik op zondag dan wel een dubbele portie. Er slechts 1 raam in het hele appartement. Verluchten is niet eenvoudig. Geen enkel contact met personeel, niemand om je te verwelkomen, geen direct aanspreekpunt.

De locatie is uitstekend, vlak bij de abdij en bij winkels en restaurants. Appartement is zeer proper. TV en apparaten werken goed.

• Beoordeeld op: 18 september 2022

Wi-f- ondermaats !

Ontbijt te halen bij de bakker. er staat op een blad 1/4 baguette per persoon/dag. Bij de bakker rekenen ze 1/8...

• Beoordeeld op: 22 augustus 2022

Mooi appartement in het hart van het centrum!
    • Appartement met 2 slaapkamers

Het ontbijt was op maandag niet beschikbaar.

De locatie en de schoonheid van het appartement.

• Beoordeeld op: 29 juli 2022

Er is maar 1 raam, warmte gaat lastig het appartement uit

Locatie dichtbij het centrum en appartement was schoon

• Beoordeeld op: 14 juli 2022

• Appartement met 1 Slaapkamer

Communicatie rond de borg was vooraf niet zo duidelijk. Bepaalde personen aan de lijn gekregen hieromtrent, geen duidelijk antwoord gekregen. Maar gelukkig wel alle nodige info gekregen via e-mail zodat we toch in het appartement konden. Spijtig genoeg hierdoor wel enkele bezoeken van stadjes moeten uitstellen, omdat we niet zeker waren binnen te kunnen in ons appartement.

Appartement voorzien van alle comfort, zeer proper. Locatie was goed gelegen, dicht bij het centrum en winkels. Afspraken rond het ontbijt waren correct.

• Beoordeeld op: 29 mei 2022

• Appartement met 1 Slaapkamer

Het inchecken verliep moeilijk !

• Beoordeeld op: 6 mei 2022

Super locatie.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Bedden, voelde de veren. Ontbijt, was niet zosls wij in hotels gewend zijn . Geen keus. Gevraagd om contact. Lukte niet

Super mooie centrale locatie. Veel te zien. Dichtbij supermarkt.

• Beoordeeld op: 25 april 2022

Gehorige buren

Ontbijt basic maar fijn. Fijn dat je een heel appartement hebt midden in de stad.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2021

Mooi appartement midden in Caen.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De toegang tot het gebouw bij eerste aankomst gaat via een website. Hiervoor heb je een creditcard nodig. Inloggen lukte ons niet en het bedrijf was telefonisch niet bereikbaar, waardoor we een tijd voor de deur hebben moeten wachten tot we ze aan de telefoon kregen. TV deed het niet. Dit is helaas niet gerepareerd tijdens het verblijf.

Ruim appartement met mooie badkamer en slaapkamer. 's Ochtends ontbijt via de brievenbus was ideaal. Centraal gelegen in Caen, met de voet naar de bezienswaardigheden en goede uitvalsbasis voor de invasiestranden.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2021

Fijne plek maar host kan beter.
    • Appartement met 2 slaapkamers

Veel parkeergelegenheid voor laag tarief maar bijna altijd vol dus soms even wachten op een plek. Communicatie met host is lastig, wordt niet snel gereageerd als er iets is, bij geen warm water bijvoorbeeld zoals wij hadden.

Caen leuke stad en appartement fijn gelegen.

• Beoordeeld op: 11 september 2021

super appartement goede uitval basis voor de D-Day stranden
    • Appartement met 2 slaapkamers

Jammer dat er geen ramen open kan zetten op de slaapkamers. Een vliegenhor in het raam van de keuken zou heel fijn zijn dan kan je dat tenminste open zetten voor verluchting.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2021

Fijne uitvalsbasis, weinig service
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Het bed is erg smal (twijfelaar) terwijl er prima ruimte is om er een groter bed neer te zetten. De check-in en check-out gaat volledig contactloos. Ontbijt wordt iedere ochtend in de brievenbus geleverd. Ik snap dat er in corona-tijden gekozen wordt om de contacten te beperken maar dit is wel erg onpersoonlijk. Bovendien was het erg lastig contact te krijgen indien er wel vragen waren. Het nummer dat gegeven werd in de instructies klopte niet. Ook worden handdoeken/toiletpapier niet aangevuld/vervangen. Van service was dus eigenlijk geen sprake.

Fijne uitvalsbasis voor een trip Normandië. Er zijn goede parkeermogelijkheden in de buurt. Als je geluk hebt, is er zelfs plek op het gratis parkeerterrein op 1 minuut lopen. De studio was schoon en had goede en ruime opbergmogelijkheden. De Wifi werkte bij vlagen prima.

• Beoordeeld op: 22 juli 2021

Praktisch: er werd goed nagedacht over de voorzieningen
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De kwaliteit van de matras was niet super. Geen muggengaas in het raam.

De keuken met benodigdheden was super, ook het ontbijt was leuk! Wordt geleverd in de brievenbus door de bakker. Broodrooster en koffiezet is ter plaatse!, botertjes, confituurtjes, melk, flesje fruitsap, bestek,... Badkamer zeker ok, de douche proper en fijn.

• Beoordeeld op: 21 juli 2021

Mooie stad, zeker de moeite waard
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Geen code om de sleutels te krijgen, fout telefoonnummer van de uitbater. We zijn dankzij buren binnen geraakt, zonder hen moesten we op straat slapen. (Net zo voor de 2 andere koppels die de volgende dagen toekwam en niet binnen konden) Veel lawaai s'nachts en door de stank van de afvoer moesten we wel met de ramen open slapen. Bed 1m80 op 1m40.. voor dwergen dus... Parkeren overal betalend... Borg 250€ systeem is niet feilloos, je moet zelf foto's trekken en doorsturen bij aankomst en vertrek maar dit geeft geen zekerheid voor correcte vrijgave..(niemand fysiek aanwezig om sleutels te geven)

Ligging, ontbijt, uitrusting studio

• Beoordeeld op: 6 juni 2024

een perfecte accommodatie op een bijzondere plek !
    • Appartement met 2 slaapkamers

uitstekende ligging in historische kern van Caen; accommodatie is voortreffelijk voorzien van alles wat nodig is voor een fijn verblijf; het appartement is zéér schoon en comfortabel.

Verbleven in juni 2024

• Beoordeeld op: 11 augustus 2023

Geen aanrader! Slechte service en muf hok!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Inchecken: wij hadden aangegeven tussen 5en 6 aan te komen, maar kregen pas om 6uur onze code voor het sleutelkluisje(nadat we contact hadden gehad met Booking.com) We hadden geprobeerd te bellen naar het hotel, meerdere keren, maar geen gehoor! Ronduit slecht! We hadden schimmel op ons kussen en het rook er erg muf. Het ontbijt komt via de brievenbus, maar hebben wij op zondag niet gekregen! Heel slecht! En op zondag maakte de Kerktoren heel veel lawaai. Matras van het bed was hard en zaten kuilen in!

Over het algemeen schoon. Ruime badkamer. Appartment met keuken.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2023

• Appartement met 1 Slaapkamer

het ontbijt konden we zelf ophalen bij een bakker, deze was gesloten, de 1ste ochtend werden ze voor onze deur gelegd, de 2de ochtend hebben we geen ontbijt gekregen

het appartement was netjes, de bedden en badkamer goed

• Beoordeeld op: 18 juli 2022

zeer fijne locatie in het leuke centrum van studentenstad Caen
    • Appartement met 1 Slaapkamer

de deur ging niet op slot, waardoor we het niet konden afsluiten. een dag na aankomst is er een personeelslid langs geweest om de deur op slot te draaien en ons een video met uitleg te sturen. door de warmte was het slot wat verdraait, kan gebeuren. ze heeft het goed opgelost. maar contact krijgen was wat moeilijk. bed was erg hard en de tweede dag was het ontbijt niet compleet. we zijn ivm het bed een dag eerder vertrokken.

de locatie was erg leuk! super veel te doen. strand is ook een aanrader en in de avond kun je in het gezellige centrum van de studentenstad eindeloos op terrasjes zitten. accomodatie was schoon en zag er verzorgd uit.

• Beoordeeld op: 20 juli 2021

Slechte communicatie
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De check-in was dramatisch. We moesten doorgeven wanneer we aan zouden komen via een website, maar vervolgens werd hier niet op gereageerd. Het telefoonnummer dat op booking.com stond was onbereikbaar, een ander telefoonnummer werd niet opgenomen en ook de telefoon van de eigenaar (gekregen via een andere huurder) werd niet opgenomen. Na een uur kregen we een sms met toegangscodes voor het verkeerde appartement. Weer een uur later nam de eigenaar eindelijk op. We hebben in totaal dus twee uur voor het appartement gewacht voordat we naar binnen konden... De communicatie en service was heel slecht. Het ontbijt zat inbegrepen in de prijs, maar was wel een dag oud (en dus erg taai). De verlichting in de kamer was extreem fel en ongezellig. Het was alles of niets.

Het appartement is erg mooi en modern. Het heeft een aparte slaapkamer en een ruime badkamer. De keuken bevat alle apparatuur die je nodig hebt (magnetron, koffiezetapparaat, waterkoker, broodrooster, bestek, snijplanken, servies). Je kunt gratis parkeren als er plek is en het is op loopafstand van het centrum.