3. Hotelbeoordelingen: Ile de France

De locatie

• Beoordeeld op: 11 januari 2024

Top appartement een aanrader
    • Appartement met 1 Slaapkamer

niets was perfect voor ons

Was even zoeken om binnen te geraken met de app maar de eigenaar was 's avonds laat nog steeds bereikbaar en zeer behulpzaam om ons in te checken. Pracht kamer met alles op en aan. Zelfs 2 kleine terrasjes aanwezig.

• Beoordeeld op: 3 februari 2024

Verborgen extra kosten ivm late aankomst
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Appartement is niet geschikt voor 4 personen om te slapen. De slaapbank was zelfs voor de kinderen erg slecht, je voelt elke spiraal en er was niet goed op te slapen. Daarnaast werden we 2 uur voor aankomst geconfronteerd met 15 euro extra kosten die we via een Revolut betaling over moesten maken gezien de aankomst om 23.00. Daar was vooraf niks over gezegd of iets over vermeld. Ons werd telefonisch verteld dat alls we het niet zouden betalen zouden we geen toegangscode ontvangen. Niet zo netjes dus. Wel boeken met deze aankomsttijd en daar bevestiging van ontvangen....en dan terwijl je onderweg bent en de toegangscode nodig hebt, nog extra kosten in rekening brengen.

Ligging en ruimte in het appartement

• Beoordeeld op: 24 september 2023

Mag je overwegen hier te verblijven, doe het niet!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Op de ochtend van aankomst de host een bericht gestuurd met de vraag hoe het inchecken ging. We kregen een reactie dat hij dit vlak voor aankomst zou laten weten. We konden vanaf 16:00 uur inchecken. Toen we na 16:00 uur nog niets hadden gehoord en inmiddels waren gearriveerd, nogmaals een bericht gestuurd, helaas zonder reactie. Vervolgens telefonisch contact opgenomen, waarbij we te horen kregen dat we nog een uur moesten wachten buiten, aangezien er nog schoongemaakt moest worden. Waarna er zonder pardon werd opgehangen. Terwijl we stonden te wachten kwamen de schoonmakers aan. Daarna werd het heel onduidelijk hoe het ging. We zouden later pas instructies krijgen (als de schoonmakers weg waren) hoe we toegang tot het appartement zouden krijgen. Op de vraag waar de privé parkeerplaats was, kregen we in eerste instantie te horen dat deze er niet was en je moest parkeren op straat. Later bleek dat er wel degelijk een privé parkeerplaats was, maar hier was een sleutel voor nodig. Deze zou door de host worden gebracht, maar deze hebben we niet meer gezien. Bovendien kregen we te horen dat we hier €15 extra voor moesten betalen, terwijl dit volgens de advertentie erbij zou horen. Toegang tot het appartement ging middels een elektronische code, alleen dit werkte niet, waardoor we geen code hebben ontvangen en het appartement niet konden verlaten, want dan konden we de deur niet meer openen. We hebben “geluk” gehad dat de schoonmakers de deur hebben opengelaten, anders hadden we überhaupt het appartement niet in gekund . Naast alle praktische problemen was de host zeer onvriendelijk. Als we belden werd er opgehangen of simpelweg gezegd dat we dan maar moesten annuleren, terwijl we dus voor de deur stonden. En dit alles zonder een excuus of enige blijk van begrip voor het ongemak. Mocht je overwegen hier te willen verblijven, doe het niet!!