2. anmeldelser av hoteller i Frankrike

7,5

• WiFi (gratis)

8,2

100 % verifiserte omtaler

Ekte gjester. Ekte opphold. Ekte meninger.

Les mer- åpner en dialogboks
Skriv en omtale

Viser 1 – 3

• Vurdert: 5. september 2022

8,0
    «Fantastisk utsikt, flott beliggenhet, fint hotell. Dyrt - men du betaler for beliggenheten.»
    • Ferietur
    • Par
    • Classic Room with Sea View and Balcony
    • Bodde 2 netter

Aircondition fungerte ikke optimalt - sannsynligvis var det overbelastet om natta. Fungerte godt om dagen. En minibar/lite kjøleskap hadde vært fint. Prisene i baren er høye - vær obs på høyt prisnivå - men igjen - det gjenspeiler beliggenheten.

Vi spiste ikke frokost på hotellet. Flott beliggenhet, nydelig utsikt - men vi betalte ekstra for havutsikt. Det anbefales. Personale var varierende, kvinnen vi møtte var svært serviceinnstilt mens mannen var helt ok. For å komme deg fra toget i Cassis til sentrum eller hotellet anbefales å bestille taxi på forhånd. Bussen er full, varm og stopper over alt men det går forsåvidt greit. Fra busstopp til hotellet er det ca 1 km. Anbefales ikke med bagasje i 35 C. Strand 20 meter fra hotellet (Det er ikke privat strand, men en bar på stranden tilknyttet hotellet. Denne var ikke åpen) Fint "rekreasjonsområde" bak hotellet, men det var for varmt å bruke mens vi var der. På ettermiddagen for mye mygg - det gjelder forsåvidt generelt i området (ta gjerne med myggspray) - det er ikke et stort problem.

Gjennomførte opphold i august 2022

• Vurdert: 18. april 2022

9,0
    Fantastisk
    • Ferietur
    • Småbarnsfamilie
    • Balcony Suite with Sea View
    • Bodde 2 netter
    • Innsendt fra mobil

Denne anmeldelsen inneholder ingen kommentarer.

Gjennomførte opphold i april 2022

Viser 1 – 3

Disse overnattingsstedene har også fått gjesteomtaler: