3. Hotelbeoordelingen: Languedoc-Roussillon

Beoordelingen over Domaine de Palats

D111 Route De Villeneuve Laure Minervois, 11800 Laure-Minervois, Frankrijk

#2 van de 8 hotels in Laure-Minervois

• Beoordeeld op: 24 mei 2024

Heerlijk uitgerust, lekker gegeten mooie plek! Prachtig zwembad en heerlijke zonnestoelen. Auto gratis parkeren bij het
    • Luxe Driepersoonskamer

Het personeel was erg aardig, het ontbijt was super en het diner was heerlijk

• Beoordeeld op: 11 september 2023

Heerlijk verblijf
    • Luxe Driepersoonskamer

Alles was er super, ontvangst , ontbijt , lieve mensen en een heerlijk zwembad.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2023

Een verblijf die ik iedereen aanraad en zelf graag nog eens naar terug zou willen!
    • Studio met Terras

Er viel niks tegen, we vonden het fantastisch!:) Wij hadden zelf alleen niet op Bookings website gezien dat onze studio die wij hebben geboekt voor langere mensen wat ongemakkelijk kan zijn. Dus een paar keer het hoofd gestoten, maar het belemmert mij niet om dezelfde studio nog een keer te boeken!

- Vanaf het moment van inchecken gaf mevrouw Drinkwater ons gelijk het gevoel dat we in Domaine de Palatz lekker kunnen ontspannen. - Het ontbijt was heerlijk. En we hebben ook een keer heerlijk in de avond gegeten! Ook lag er een mooi welkomspakketje in onze studio :-) - Onze studio was precies zoals beschreven en je kijkt dus mooi uit op de wijnvelden. Wij hadden zowel een balkon als een plekje voor ons huis. De locatie bevat ook gemeenschappelijke ruimtes waar je goed kunt zitten. - Het zwembad was erg ruim en fijne stoelen. Ook de ‘honestly bar’ vonden wij erg relaxt, zo kan je toch wat langer blijven en van het gemak genieten dat er een koud drankje voor je staat. - De familie Drinkwater is erg vriendelijk en hartelijk!! In de week dat wij er waren was het dagelijks 45 graden (een hittegolf) en de familie dacht goed mee en bracht ons extra ventilator.

• Beoordeeld op: 16 juli 2023

Ontzettend genoten op een bijzondere locatie waarbij genoeg te doen is in de omgeving.
    • Vakantiehuis

‘S-nachts erg warm in de gite. Geen airco, wel ventilatoren aanwezig maar geven niet genoeg verkoeling. Ramen open zetten is een optie, maar dan hebben de muggen vrij spel 😉

Bijzondere locatie, prachtig gebouw met veel oog voor detail opgeknapt. Bijzonder vriendelijke en behulpzame eigenaren.

• Beoordeeld op: 15 juli 2023

Helemaal niks

Het mooie, uitgestrekte domein, de ruime kamers en de ontzettend hartelijke en warme ontvangst door Jody en James bevielen ons het meest. Schitterende suggesties om te dineren en leuke activiteiten in de buurt. Het prachtige zwembad met ligzetels en aangrenzende bar zijn zeker een plus. Dikke merci om onze reis onvergetelijk te maken! We komen zeker terug...

• Beoordeeld op: 13 oktober 2022

Leuke plek om te verblijven voor een week!
    • Vakantiehuis

We hebben een airco gemist. Het was erg warm en de warmte bleef ook lang hangen, we hebben daardoor niet goed geslapen. een toilet nabij het zwembad zou ook fijn zijn.

Fijn ruim huis, met grote patio die we deelden met een ander huis, waar familie van ons in verbleef. ideaal omdat we zo makkelijk samen konden eten. Het huisje bij het zwembad heeft alles wat je nodig hebt, handdoeken maar ook veel opblaas-speelgoed, heel fijn! De wasmachine in het huisje is ook fijn! De familie is erg attent en behulpzaam

• Beoordeeld op: 8 september 2022

Geweldig verblijf op prachtige locatie

Alles

• Beoordeeld op: 27 augustus 2022

Rustig en prachtige accommodatie in het midden van wijngaardenleuke gadheren we voelden ons thuis

Fantastische omgeving

• Beoordeeld op: 1 augustus 2022

• Vakantiehuis

Geen airco aanwezig in het huisje

Zwembad en de gastvrijheid van de eigenaren

• Beoordeeld op: 28 juli 2022

geen airco maar erg gastvrij
    • Luxe Driepersoonskamer

Er is geen echte airconditioning (ook al stond op Booking van wel). het is een soort ventilator. Met 40 graden celsius is dat -voor ons- ontoereikend.

de locatie... heerlijk rustig en toch op ongeveer een half uur tot 1 uur rijden van de meeste bezienswaardigheden in de buurt. zwembad met ligstoelen, gratis handdoeken aan het zwembad. Jody en James zijn sympathiek en gastvrij. Ze doen wat ze kunnen om het de gasten naar de zin te maken. Er is een ‘poolhouse’. Je kunt er iets te drinken nemen en dat noteren. Ze verrekenen dat dan bij uitchecken. Er is een waterkoker,kookplaat, bestek, servies en zelfs een ijsblokjesmachine. Er waren eerst veel wespen maar James pakte het probleem aan.

• Beoordeeld op: 4 juli 2022

lekker afgelegen met een heerlijk zwembad
    • Studio met Terras

de eigenaren hebben er al veel werk ingestoken, maar het kan nog wel een opknapbeurt gebruiken, tikkeltje verouderd en onverzorgd her en der. onze studio en met name de keuken waren niet heel schoon. de airco mistte en is wel een must in de zomer. de eigenaren waren niet heel gastvrij. ze hebben ons de sleutel gegeven en ons verder weinig aandacht in de vorm van tips of iets dergelijks gegeven. we waren een paar dagen de enige gasten, dus dat was nog leuk geweest.

groot landgoed, zeer afgelegen dus lekker rustig. mooi en ruime zwembad area. authentiek huis.

• Beoordeeld op: 17 juni 2022

Heerlijk verblijf
    • Vakantiehuis

In onze huisje waren niet alle bedden even goed.

Mooie plek tussen de wijnvelden. Wordt gerund door zeer vriendelijk Brits stel met hun (schoon)ouders. Ze zijn erg gastvrij en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 29 september 2021

• Vakantiehuis

Mooie plek, fijn appartement en zeer warme ontvangst door enthousiaste en hartelijke eigenaars.

• Beoordeeld op: 31 juli 2021

• Vakantiehuis

Enkele kleine praktische zaken (vb haakjes in de badkamer) zouden handig geweest zijn.

Zeer vriendelijk en gastvrij. Aangenaam zwembad en ruim huisje. Heel lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 12 juli 2021

Top locatie :)
    • Luxe Driepersoonskamer

Prachtig verzorgd landhuis. Zeer verzorgde kamers, mooi en knus en liefdevol ingericht. Zalig zwembad met goede ligbedden. Tuin prachtig. Zeer professionele, zeer vriendelijke uitbaters. Ontbijt ook zeer uitgebreid en prettig verzorgd. We komen zeker terug! Een echte aanrader!

• Beoordeeld op: 4 juli 2021

Fantastisch verblijf, zeer aan te raden
    • Luxe Driepersoonskamer

Er waren geen negatieve dingen aan dit verblijf

Wij hebben 4 nachten hier geslapen in één van de kleinere kamers. Het was een mooi ingerichte kamer met een kleine schone badkamer. Alles wat je nodig hebt in een hotelkamer is aanwezig. Er hangt een chille sfeer in en rond het oude landhuis. Ook het zwembad is heerlijk om aan te liggen. De familie Drinkwater is super vriendelijk en gastvrij. Tijdens ons verblijf hebben we fietsen kunnen gebruiken en toen we hier helaas onderweg pech mee hadden, heeft James ons opgehaald. Ze zorgen ervoor dat iedere gast een goed verblijf heeft.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2022

Geweldige plek, die helaas op zijn retour is, er is zoveel meer van te maken op die plek in dit gebied!
    • Vakantiehuis

Alles is een beetje in verval aan het raken, stoelen zijn kapot, keukeninrichting is aan het verslijten, kranen zijn verkalkt, zwembadverlichting is defect, de lokale katten gebruiken de binnentuin als kattenbak, werd er veel gerookt om ons heen, etc. De eettafel voor het appartement van 4-6 personen heeft slechts 4 stoelen, meer past niet.. kleine dingen, maar wel veel kleine dingen. Er wordt na een vraag wel wat gezegd over beschikbare fietsen maar die moeten ‘nog wat onderhoud hebben’: de eigenaar komt er ook niet meer op terug, eigenaren die zich nauwelijks laten zien of even vragen of alles OK is. Sommige vragen worden opgevolgd, anderen niet. Er gebeurt in ieder geval niets proactiefs vanuit de eigenaren zelf. De aangeprezen ‘first class service and food’ hebben wij niet kunnen ontdekken.. De oprechte interesse in de gasten lijkt te ontbreken, het lijkt allemaal ook vrij veel voor een gezin om het geheel te onderhouden én gastvrij draaiend te houden. Gelukkig is de plek en de omgeving fantastisch en was ons verblijf absoluut een succes.

De ligging en oude details van het gebouw zijn erg mooi, het zwembad is ook erg goed. Poolhouse met bar en spelletjes is voor de kinderen echt heel leuk. Een geweldige plek om de mooie omgeving te verkennen. Het is een aantal jaren terug absoluut met grote zorg en aandacht ingericht, maar de tijd haalt deze locatie inmiddels in zo lijkt het.

• Beoordeeld op: 16 juli 2022

De eigenaren hebben geen voeling met het runnen van een b&b en het verblijf is in verval. De rust heeft veel goedge
    • Luxe Driepersoonskamer

Bij aankomst ging de eigenaar info geven over de streek maar hebben hem gedurende het verblijf niet meer gezien (pas bij opmaak afrekening was hij terug). het zwembad was niet verwarmd en de ligbedden en parasols waren versleten. Op de kamer hoor je duidelijk de geluiden van de aangrenzende kamer. De airconditioning werkte niet. De helft van de verlichting in het badkamermeubel was defect. De luiken aan het raam sloten niet en er was tijdens het verblijf door de wind een luik afgebroken en werd niet hersteld of weggenomen. Er waren geen gordijnen om te verduisteren. De frigo was in een kleerkast geplaatst. De sleutel van de inkom deur ontbrak en er was geen reserve. De oprit naar het verblijf was ontoegankelijk met de auto en het alternatief was een smalle weg vol met putten en stenen. Het ontbijt was goed (niet beter dan bij andere b&b’s) maar daarvoor moest wel veel bijbetaald worden.

Het zwembad en de kamer waren proper.

• Beoordeeld op: 4 juli 2021

• Luxe Driepersoonskamer

Helaas was in tegenstelling zoals vermeld het restaurant helemaal niet open!!

Verbleven in juni 2021

• Beoordeeld op: 7 mei 2024