2. Hotellrecensioner FRA
  3. Hotellrecensioner Île-de-France
  4. Hotellrecensioner Paris
  5. Recensioner av B Montmartre

Recensioner av B Montmartre 4 stjärnor

6 Rue Lecluse, 17:e arr. - Palais des Congrès–Batignolles, 75017 Paris, Frankrike

#103 av 1 617 hotell i Paris

8,5

9,1

• Recenserades: 23 juli 2023

• Juniorsvit med balkong

Detta hotell förgyllde vår vecka i Paris. Hotellet är en pärla och läget perfekt. Personalen är helt fantastisk, alltid trevliga och otroligt hjälpsamma. Här kommer vi alltid att bo när vi besöker Paris

Bodde här juli 2023

• Recenserades: 3 juli 2023

• Dubbelrum Superior

Lite liten toalett, men det funkade.

Allt var super bra. Personalen, rummen, frukosten, städningen och läget var allt fantastiskt!

Bodde här juli 2023

• Recenserades: 28 juni 2023

8,0
    Härlig och välkomnande atmosfär.
    • Dubbelrum Privilege

Innergården var fantastisk och där åt vi frukost varje morgon. Vi bodde i den nya delen och det var väldigt tyst på natten. Det hördes ingenting från Paris gator.

Bodde här juni 2023

• Recenserades: 17 december 2021

Helhet riktigt bra hotell
    • Dubbelrum Classic

det enda negativa är läget men samtidigt är det positivt det handlar lite om vad ni är ute efter, de är inget elegant område mer åt hållet festgata med många supermarket nära dig så enkelt och billigt att köpa viner till rummet eller till en picknick. hotellet ser inte bra ut utifrån pågrund utav att ingången ligger i en gränd men enligt mig är inte de det viktigaste. och de hemska insyn gardinerna som sitter med ett kardborreband enkelt att ta bort för att göra rummet fräscht men skulle rekommendera att ta bort dom helt blir en negativ första ögonkast över rummet när de är så mörkt.

positiva med detta boendet var att de var otroligt mysigt hotell och riktigt bra service från personalen. stora fönster och riktigt ljusa rum, det var nån typ av insyn gardin som hängde för fönsterna som såg riktigt hemska ut och gjorde rummet mörkt men de var inga konstigheter de var bara att plocka ned dom så fick man ett fint och ljust rum. toaletterna var små men otroligt fräscha har varit på ett antal 5 stjärniga hotell men dessa toaletter överträffade dom alla. frukosten var inget märkvärdigt men tror att de beroende mycket på Corona och denna frukosten var särskilt anpassad just för Corona. läget var både bra och dåligt väldigt centralt ligger nära ett bra nattliv och mysiga barer men inte riktigt ett elegant område mera en festgata för yngre åldrar. annars var det lätt att promenera runt och även nära till kommunaltrafik. måste lägga ett stort plus på servicen som fick hotellet att kännas som ett riktigt lyxigt hotell deras personal står i kostym alltid och sträcker på sig med ett leende pratar väldigt bra engelska och hälsar alltid en välkommen och hejdå när man kommer och går. fixade även 2 vinglas och skedar till oss direkt till rummet som kom till bra användning när man köpt vin och efterrätt till rummet för att mysa till det.

Bodde här december 2021

• Recenserades: 23 april 2023

7,0
    Inte riktigt prisvärt
    • Enkelrum

Väldigt litet rum med väldigt trångt badrum. Fanns egentligen bara plats för en väska. För få galgar (tre st för två personer under tre nätter). Inget strykjärn på rummet. Inget av de två säkerhetsskåpen lyckades vi få att fungera (ja, det brukar vara superenkelt). Sofforna i frukostrummet felkonstruerade, superobekväma! Kanske låter petigt men det kändes bara som en klantig grej som man irriterade sig på varje morgon. Ac:n började brumma rätt ljudligt när man satte den på lägsta fart på natten.

Mycket vänlig och hjälpsam personal. Rent och fräscht. Bra läge på lugn gata med promenadavstånd till mycket. Ok frukost.

Bodde här april 2023

Bodde här januari 2024

• Recenserades: 24 februari 2023

• Dubbelrum med balkong

Bodde här februari 2023

Gäster har även recenserat dessa boenden: