3. Hotelbeoordelingen: Provence-Alpen-Côte d'Azur

Beoordelingen over Lou Paradou 3 sterren

Route de Valensole, 04800 Gréoux-les-Bains, Frankrijk

#2 van de 9 hotels in Gréoux-les-Bains

• Beoordeeld op: 14 april 2024

Aardig hotel zonder poeha.
    • Comfort Studio (2 Volwassenen)

Rustige plek met uitloop naar tuin.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2023

Fijn verblijf met alle faciliteiten voorzien.
    • Comfort Studio (2 Volwassenen)

Op de site word aangegeven dat er engels gesproken word, dit wordt echter alleen gesproken door 1 van de receptionisten. Dus als deze er niet is gaat het communiceren wat lastiger. Wel allemaal vriendelijk.

Fijne studio met alle benodigde accessoires. Leuk zwembad met lekkere ligstoeltjes in een mooi aangelegde groene tuin.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2023

We verbleven hier 1 week en zijn over het algemeen tevreden over ons verblijf.
    • Superior Studio met Uitzicht op het Park (2 Volwassenen)

Wij keken gelukkig uit op de tuin en niet op de parking maar ons terrasje was onverzorgd met een wankel tafeltje en 2 metalen stoelen. Wij hebben er geen enkele keer gebruik van gemaakt. De buitenkant van het hotel komt teleurstellend over terwijl het binnen toch verzorgd is en overal voorzien van airco. Het water in het zwembad was koud. Om klokslag 20u sluit de receptie en is er niemand meer aanwezig, er is wel een telefoonnummer beschikbaar.

de locatie is heel goed : op wandelafstand van het centrum en toch rustig gelegen. Voldoende zetels, parasols en gratis badlakens aan het zwembad. Goede hygiëne. Verzorgd ontbijt. We hadden een studio met kitchenette : vrij ruim. Héél vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 3 augustus 2023

Nette en schone kamer, prima voor een paar overnachtingen.
    • Comfort Studio met Uitzicht op het Park

De wc bril was te klein voor de pot.

Zeer nette kamer en schoon. Zwembad was ook schoon en fijn om te hebben.

• Beoordeeld op: 31 juli 2023

Rustig ontprikkelen
    • Superior Studio met Uitzicht op het Park (2 Volwassenen)

De afwerking kon hier en daar wat beter. Het zwembad is een beetje eenvoudig.

De rustige ligging, en toch op wandelafstand van het centrum. Ruime studio, met afgescheiden keuken gedeelte. De directe toegang tot de grote tuin.

• Beoordeeld op: 28 juli 2023

Ideaal
    • Comfort Studio (2 Volwassenen)

Zeer nette en vernieuwde kamers, voldoende bergruimte, koelkast/oven/fornuis voorhanden! Ontbijt is basic maar zeer lekker,verse producten mooie ontbijtruimte,… vooral ontvangst door het personeel verdient een plus !!!

• Beoordeeld op: 27 juli 2023

Lou Paradis in plaats van Lou Paradou :-)
    • Comfort Studio (2 Volwassenen)

Het poetsen van de kamer mocht iets grondiger, de gebruikte koffie werd bijvoorbeeld niet aangevuld maar dat mocht de pret niet drukken ;-)

Het personeel was fantastisch: vriendelijk, attent en behulpzaam. De airco was geweldig, ook 's nachts. Het ontbijt was uitgebreid en lekker: zeker zijn geld waard. Gratis parking met veel ruimte en plaats onder een boom. USB aansluitingen naast het bed: praktisch om de smartphone op te laden. We hadden een zalig verblijf bij Lou!

• Beoordeeld op: 23 mei 2023

• Comfort Studio (2 Volwassenen)

Alles was prima. Mooie kamer met alles er op en er aan

• Beoordeeld op: 3 september 2022

prima bevallen.
    • Comfort Studio (2 Volwassenen)

wifi bereik kwam niet tot onze kamer. personeel bij de receptie spreekt nauwelijks Engels waardoor ze contact uit de weg leken te gaan en receptie personeel niet representatief gekleed.

rustig, mooi groen, schoon, fijn zwembad

• Beoordeeld op: 24 augustus 2022

prima verblijf

niets

alles was aanwezig zelfs een koelkast en keukentje

• Beoordeeld op: 17 juli 2022

Fijne en rustige locatie die van alle gemakken is voorzien
    • Comfort Studio (2 Volwassenen)

Ik vond het ontbijt een beetje tegenvallen voor de prijs. Er was weinig keus dus de tweede dag heb ik zelf mijn ontbijt gehaald. Ze kunnen het Engels van het personeel wel verbeteren want dit was bij sommige echt ondermaats. Ik vond de prijs uiteindelijk wel iets te hoog, wellicht kwam dit door het hoogseizoen waarin ik het hotel bezocht.

Fijne locatie, dicht bij het centrum en toch lekker rustig. Mooi zwembad, nette kamers en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 16 juli 2022

Goed transithotel op goede lokatie
    • Comfort Studio (2 Volwassenen)

Personeel leek wat onprofessioneel. Lopen erbij als toeristen.

Smaakvol ingericht. Goede lokatie vlakbij autoweg

• Beoordeeld op: 19 september 2021

Heerlijk
    • Comfort Studio met Uitzicht op het Park

Het zou wat gezelliger kunnen zijn op het terras. Er zat weinig leven in: bv. Iemand bij de bar voor een hapje en drankjes, parasols open, muziekje. Er was geen openbaar toilet bij het zwembad of beneden in het hotel. Moest daarvoor naar de kamer.

Goed hotel, fijne kamer met balkon en keuken. Fijn zwembad. Op loopafstand van het gezellige plaatsje

• Beoordeeld op: 10 september 2021

Uitstekend verblijf in een mooie kamer.
    • Comfort Studio (2 Volwassenen)

Geen openbare toiletten. Je kunt alleen op je kamer naar het toilet, dit is wel jammer als je bij het zwembad bent!

Een mooi verblijf met een mooie tuin en zwembad. Op loopafstand van het gezellige centrum. Het ontbijtbuffet was uitgebreid en lekker.

• Beoordeeld op: 12 augustus 2021

Heerlijk relaxt verblijf gehad en erg rustig.
    • Comfort Studio met Uitzicht op het Park

eigenlijk viel niets echt tegen..

Ontbijt hebben we op de kamer of het balkon gedaan omdat mijn vrouw een glutenallergie heeft dus zelf geregeld, Zwembad mag wat meer aandacht krijgen onkruid tussen de tegels en ongelijke tegels, Badkamer basic en schimmel in de voegen dat is makkelijk te verwijderen maar moet wel gedaan worden, en de laminaat in de badkamer staat bol van het vocht.

• Beoordeeld op: 27 juli 2021

Leuk hotel
    • Comfort Studio (2 Volwassenen)

De kamer was erg klein, er was niet veel bewegingsruimte. We hadden ook redelijk wat lawaaihinder van de bovenburen.

Lekker ontbijt, vriendelijk personeel en een aangenaam zwembad. Het hotel bevindt zich op 5 minuten wandelafstand van het centrum van Gréoux-les-Bains en de restaurants.

• Beoordeeld op: 25 juli 2021

Leuk hotel met vriendelijk personeel
    • Comfort Studio (2 Volwassenen)

We kwamen 2 uren vroeger toe dan de check in. Ookal hadden we niet verwacht meteen op de kamer te kunnen, hadden we toch gehoopt al eens contact te hebben met de receptie, maar die was dus nog 2 uren gesloten. De plaats rond het zwembad mag opgefrist worden.

Het personeel was super vriendelijk en gaf graag uitleg over de streek. Het ontbijt was simpel, maar wel lekker. Een keer waren we vergeten om te bevestigen voor de volgende dag en dat was toen geen probleem om alsnog te ontbijten

• Beoordeeld op: 23 juli 2021

Geweldig leuk hotel met mooie verzorgde kamers!

Niets!

Heerlijke sfeer in een mooi ingericht hotel in leuk stadje. Het was precies wat we voor een nachtje zochten. Mooie gezellige kamer, zeer schoon en netjes! Leuk privebalkon dat op mooi groen uitkeek. Er zat een keukentje in, zeer schoon met alles erop en eraan. Ontbijt was geweldig! Zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 16 juli 2021

Vertreffelijk
    • Superior Studio (2 Volwassenen)

De lokatie, rustige ligging van het hotel, goede bedden, heerlijk zwembad en een mooi parkje achter het hotel. Diervriendelijk hotel. Honden 6 euro per nacht.

• Beoordeeld op: 15 juli 2021

Heerlijke lokatie
    • Superior Studio (2 Volwassenen)

De lokatie, de studio, het zwembad en het parkje achter de accommodatie (zeker ook voor mensen met honden). Honden kosten 6 euro per nacht. Prima parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 19 september 2023

• Comfort Studio met Uitzicht op het Park

De hygiëne. Het is gewoon niet schoon. Op de badkamerdeur zag je viezigheid en op de grond. We waren er met een hond dus vroeg ik de schoonmaaksters vriendelijk na 4 dagen of ze wilden stofzuigen. Het ontbijt is qua aanbod ok. Dames die het ontbijt verzorgden zaten of bij de receptioniste of stonden buiten bij de deur te roken.

De ligging, alles in het dorp is op loopafstand. In- en uitchecken ging snel.

• Beoordeeld op: 13 september 2021

• Superior Studio (2 Volwassenen)

Wij hadden de pech dat het zwembad nog niet in orde was en tussen de stenen van het zwembad stonden lange grassprieten en onkruid. Ik had zin om dat allemaal beginnen uit te trekken. Had het voltallige personeel zich daar één uur aangezet was dat in orde geweest vooraleer de gasten kwamen. De tweede dag is men het rolluik van het zwembad komen plaatsen was een beetje entertainment. Later op de dag is een tuinman gekomen om het onkruid tussen te stenen weg te snijden met een graskantensnijder veel lawaai heel het zwembad vol gras en vuil een echte ramp. geen rust en geen zen. Als je gasten ontvangt moet de zaak 100 percent in orde zijn wanneer de eerste gast toekomt desnoods werk je een paar nachten door.

Zeer netjes en modern sjiek ,vriendelijk personeel, op wandelafstand van stadscentrum, goed ontbijt

Verbleven in juni 2021

• Beoordeeld op: 27 september 2021

• Superior Studio (2 Volwassenen)

Verhuizen na 1 nacht naar andere kamer.

Faciliteiten (kamer, zwembad) en klantgerichtheid van hetpersoneel. Lokatie van het park in de nabijheid van het stadscentrum. Mooie omgeving.

• Beoordeeld op: 28 juli 2023