3. Hotelbeoordelingen: Bourgondië

#1 van de 3 hotels in Beire-le-Châtel

Gebaseerd op 77 beoordelingen over deze B&B

• Beoordeeld op: 10 juni 2024

• Tweepersoonskamer met Douche

Supermooie locatie. Erg schoon. Goed ontbijt. Laden elektrische auto gaat goed.

Verbleven in juni 2024

• Beoordeeld op: 10 juni 2024

Interessant voor onderweg naar het Zuiden... maar dan wel voor langer dan 1 nacht ;-)

niets

Mooi gerestaureerd verblijf op een heerlijke groene plek die een thuisgevoel mogelijk maakt! Vooraf goede tips zowel om de locatie te vinden als voor het reserveren van een avondmaal in één van de dichtbij gelegen restaurants (voortreffelijk gegeten in Le Relais te Bèze). Het eigenaarsgezin is heel klantvriendelijk en geeft je een thuisgevoel. We komen graag terug voor een iets langer verblijf én om de fietsroute naar Dijon te verkennen!

Verbleven in juni 2024

• Beoordeeld op: 24 mei 2024

Schitterende B&B die we zeker nog eens gaan boeken voor een iets langer verblijf
    • Tweepersoonskamer met Douche

NIETS en om het nog duidelijker te stellen: niente, nada, rien !

Na een dagje rijden kregen we na een hartelijke ontvangst een rondleiding in het huis. De B&B overtrof onze stoutste verwachtingen. Een schitterende renovatie van een oude boerderij die nu voorzien is van de nieuwe snufjes zonder de authenticiteit teloor te hebben laten gaan. Kamer was pico bello, ontbijt voortreffelijk en we hadden heel aangename gesprekken met de gastvrouw. Wij komen zeker terug.

• Beoordeeld op: 16 mei 2024

Heerlijke luxe kamer. Voor ons een perfect verblijf en een geweldige gastvrouw!

Alles was perfect!

De lokatie was prachtig heerlijk rustig met alleen heerlijke vogelgeluiden. Helemaal in het groen. Gezellig buiten zitje. Je kon 's ochtends je ontbijt buiten genieten. En dat ontbijt was overvloedig, Heerlijk brood, kwaliteits beleg. Lekker vers, rijp fruit. Klasse we komen graag terug. Echt een aanrader.

• Beoordeeld op: 4 mei 2024

• Tweepersoonskamer met Douche

Super locatie, op het beveiligde terrein bij een kasteel. Ontzettend aardige., Engels sprekende eigenaresse. Woongedeelte Erg groot, complete keuken erin, koffie en thee gratis. Slaapkamer groot en fijn bed. Badkamer groot en Fantastisch! Goede tips voor de omgeving en restaurants. Ontbijt zeer goed verzorgd. We komen zeker terug!

• Beoordeeld op: 2 mei 2024

Top verblijf, een echte aanrader!
    • Tweepersoonskamer met Douche

We verbleven 3 nachten in deze geweldige B&B La Ferme du Château. Uitstekende locatie, niet alleen op doorreis naar het Zuiden, maar ook om enkele dagen te blijven en de prachtige omgeving van Dijon te verkennen. Caroline is een heel lieve en behulpzame gastvrouw die haar gasten in de watten legt met een uitstekend ontbijt en tal van tips met je deelt die het verblijf echt top maken. De B&B is idyllisch gelegen, alle voorzieningen zijn van uitstekende kwaliteit. We komen zeker terug! ❤

• Beoordeeld op: 27 april 2024

Mooi en vriendelijk

Niets.

Prachtig gerenoveerde boerderij van een kasteel met comfortabele kamers. Eet keuken waar je als gast gebruik van mag maken. Wij hebben daar avond eten klaargemaakt. Buitenterras en beveiligde parkeerplaats. Zeer vriendelijke gastvrouw. Top.

• Beoordeeld op: 23 april 2024

fantastisch

vind plaats van locatie

alles was boven verwachting

• Beoordeeld op: 12 april 2024

Rustgevend verblijf met erg attentvolle gastvrouw
    • Tweepersoonskamer met Douche

Prachtige ligging onder de platanen en met zicht op het mooie kasteel. De kamer was zeer hygiënisch en de gastvrouw warm en symphatiek. Het ontbijt was werkelijk buiten categorie en we hadden hier graag wat langer gebleven.

• Beoordeeld op: 30 maart 2024

Helemaal goed

Geen

Alles goed

• Beoordeeld op: 12 maart 2024

Beter dan thuis!
    • Tweepersoonskamer met Douche

Was een beetje lastig te vinden, maar als je de aanwijzingen van Caroline goed volgt, komt het goed.

Zo moet een B&B zijn! Beter dan wat je thuis hebt. Bijzonder jammer dat we alleen op doorreis waren, want hier zouden we wel langer willen blijven. Goed bed met goede kussens, een hele fijne douche met veel warm water. Alles is met veel oog voor detail gemaakt en aan alles lijkt gedacht te zijn. Het huis was al lekker warm, want het was koud buiten. Caroline is de perfecte gastvrouw en had 's morgens een overheerlijk ontbijt klaar gemaakt. Zoveel lekkers, maar de maag was niet groter 😋. Ook een veilige plek om onze trailer met motorfietsen neer te kunnen zetten. Super!

• Beoordeeld op: 10 maart 2024

Geweldig
    • Tweepersoonskamer met Douche

Een prachtige locatie. Vriendelijke ontvangst Mooie schone kamer Geweldig ontbijt Kan het van harte aanbevelen.

• Beoordeeld op: 9 maart 2024

Zeer gastvrij , zeer schoon en mooie plek.

Prachtig !

• Beoordeeld op: 27 februari 2024

Hier moet je een keer geweest zijn!!
    • Tweepersoonskamer met Douche

Het enige wat wij misten was een bankje of een luie stoel.

De locatie, de sfeer in het huis en de goede zorg van Carolien.

• Beoordeeld op: 15 februari 2024

fantastisch, een aanrader

ontbijt uitstekend

• Beoordeeld op: 12 januari 2024

• Tweepersoonskamer met Douche

Mooie kamer, uitstekend ontbijt, zeer vriendelijk ontvangst

• Beoordeeld op: 6 januari 2024

Heerlijk rustig in prachtige omgeving luxe comfortabel appartement

Alles was perfect

Prachtig gerenoveerd appartement, ontzettend vriendelijke gastvrouw die ons verwende met heerlijk ontbijt. Niets was teveel om voor ons te doen terwijl we maar 1 nacht bleven. Top verblijf

• Beoordeeld op: 14 oktober 2023

Toplocatie
    • Tweepersoonskamer met Douche

Prachtige accomodatie op een schitterende locatie

• Beoordeeld op: 13 oktober 2023

Verrassend leuke lokale en heerlijk ontbijt, aanrader
    • Tweepersoonskamer met Douche

Leuke lokale bij een kasteel, aardige gastvrouw, behulpzaam. Ontbijt met verse jus, vers fruit en pancakes, echt een aanrader

• Beoordeeld op: 11 oktober 2023

Voor herhaling vatbaar
    • Tweepersoonskamer met Douche

Het was gewoon perfect. Veel persoonlijke aandacht. Prachtige kamer en omgeving.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2023

Absolute aanrader voor overnachting tijdens doorreis
    • Tweepersoonskamer met Douche

Je rijdt binnen in een prachtige, direct rustgevende omgeving. Voelt als de middle of nowhere, maar dat gaf vooral de charme. We werden warm ontvangen en waren blij verrast door de hele ruime kamer op de begane grond. Alles was schoon, netjes, bed was groot en comfortabel. Compleet uitgeruste keuken aanwezig waar je eventueel zelf kunt koken. Op vrijdagavond staat er een pizzatruck op het dorpsplein met lekkere en betaalbare pizza's. Ontbijt was prima. We waren op doorreis naar Zuid Frankrijk en konden maar 1 nachtje blijven. Zonde! We raden deze accomodatie absoluut aan.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2023

Geweldige locatie

Helemaal niets!

Alles nieuw, schoon en zeer ruim alles. Echt subliem. Prachtige locatie en super vriendelijke eigenaresse. We komen zeker terug op doorreis. Hele mooie kamer. Koffie en thee mag je zo pakken. Ruime overloop waar je kunt zitten en prachtige keuken. Die hoef je maar met 1 andere gast te delen. Alles zeer goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 25 september 2023

Zeer aangename tussenstop
    • Tweepersoonskamer met Douche

Mooie plek, gastvrije mensen, heerlijk verzorgd ontbijt, lekkere bedden, goeie douche, kortom alles klopte

• Beoordeeld op: 21 september 2023

Top locatie! Geweldige Belevenis om hier te overnachten.

Niets, alles is Perfect!

No.1 is de eigenaresse Caroline, warm ontvangst en is een echte gastvrouw en maakt het graag naar je zin. Het is een beleving op zich om te overnachten op deze locatie. De B&B is gelegen in de voormalige bijgebouwen achter het kasteel midden in de natuur. Privé en afgesloten parkeerplaats is ook top! De kamer is groot, geweldige badkamer en sfeervol ingericht voorzien alle comfort (heerlijk bed) en moderne techniek. Volledige keuken met koelkast en koffiezetapparaat. Overweldigend ontbijt met verse jus d' orange, brood, kaas en vlees assortie. Kortom kom optijd, maak een wandeling in de omgeving en geniet van langer van je verblijf dan alleen om te slapen.