3. Beoordelingen vakantiewoningen: Corsica

Chemin Saint Julien, 20169 Bonifacio, Frankrijk

#2 van de 93 vakantiewoningen in Bonifacio

Gebaseerd op 8 beoordelingen over dit appartement

• Beoordeeld op: 14 juni 2024

Een plek om.terug te keren
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Wij konden niks bedenken dat tegen viel.

Modern, stijlvol huisje, met alle faciliteiten die men nodig heeft, met heerlijk terras in eigen stuk tuin. Het huisje ligt geheel vrij op het terrein van de eigenaren. De zoon spreekt goed Engels en communiceert snel. Hartelijke ontvangst. Klein winkelcentrum op paar minuten loopafstand. Hoewel het huisje buiten het centrum ligt, loop je in 15 minuten naar de haven en vandaar naar het oude centrum omhoog. La Palmeraie (het palmenbos) is een plek om je thuis te voelen en om naar terug te keren. 🌴

• Beoordeeld op: 8 juni 2024

Aanrader voor verblijf in Bonifacio
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De stoelen bij de tafel buiten zien er mooi uit maar zijn (voor ons) te laag om comfortabel te kunnen eten. Vier handdoeken voor twee personen voor twee dagen vonden we weinig. Ik heb de eigenaar niet om meer gevraagd en wellicht hadden we er meer gekregen maar er stond een wasmachine dus ik heb ze zelf gewassen.

Heel mooi en stijlvol ingericht appartement. Op loopafstand van Bonifacio en supermarkt nóg dichterbij waardoor je je auto dus bij appartement kunt laten staan. Goed, breed bed met heel fijn beddengoed. Hygiëne top! Wij hebben het er fijn gehad.

• Beoordeeld op: 2 juni 2024

Prima verblijf ♡
    • Appartement met 1 Slaapkamer

* directe aanwijzing waar we naar binnen mochten * bovenkant badkamer tegels waren niet overal goed schoon * hangmat was stuk * haakje aan de binnenkant deur van badkamer voor kleding op te kunnen hangen

* privacy * terras * appartement * wasmachine + wasmiddel * vaatwasser + tablets * regendouche + douchegel * mooie uitstraling * rolluiken * netflix * koffie * thee * luxe

• Beoordeeld op: 22 november 2023

Heerlijk verblijf in luxe appartement vlakbij Bonifacio
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Lampen geven fel tl-licht, andere sfeerverlichting zou dit appartement helemaal afmaken.

We werden vriendelijk ontvangen en kregen duidelijke uitleg van de host. Het appartement was prachtig, met een zeer uitgebreide keuken, mooie badkamer en alles wat je nodig had voor een zelfvoorzienend verblijf.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2023

Rust, privacy en alle comfort
    • Appartement met 1 Slaapkamer

We kenden het huisnummer van de accomodatie niet, het was moeilijk om de precieze locatie van de accomodatie tussen de verschillende huizen in de straat te vinden.

De privacy van de rustige ligging, de smaakvolle inrichting en het comfort in de keuken en badkamer, de locatie als ideale uitvalsbasis voor mooie natuurwandelingen in de omgeving en voor het stadsbezoek aan Bonifacio.

• Beoordeeld op: 17 juli 2022

Niets.

Zeer comfortabel verblijf dat tot in de puntjes verzorgd is. De keuken en badkamer zijn zeer luxueus en het terras met lounge is heel rustgevend. De airco is heel aangenaam met de warme temperaturen in de zomer. En dat alles op 15min wandelafstand van het stad. Een echte aanrader!

• Beoordeeld op: 13 november 2021

Aanrader op wandelafstand van Bonifacio!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Supermodern appartementje op fantastische locatie op wandelafstand van Bonifacio. Vriendelijke eigenaars die op hetzelfde domein wonen en heel hulpvaardig zijn, privé parking, groot terras en tuin, voorzien van alle nodige faciliteiten (nieuwe toestellen van goede kwaliteit, zalige inloopdouche,...) en alles piekfijn in orde. Voor een koppel is dit perfect! Voor ons als gezin was het enige minpuntje dat de badkamer met toilet aan de slaapkamer grenst, niet zo handig als de baby in de slaapkamer een dutje doet. Voor de rest, zeker een aanrader!

Verbleven in november 2021