3. Beoordelingen vakantiewoningen: Normandië

7 Rue Buquet, 14000 Caen, Frankrijk

#17 van de 240 vakantiewoningen in Caen

Gebaseerd op 4 beoordelingen over dit appartement

• Beoordeeld op: 13 oktober 2023

Geweldig fijn appartement op steenworp afstand van gezellig centrum
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Als ik dan een klein ding mag noemen dan is dat het ventilatie systeem. Er zit een soort ventilatie systeem in het appartement dat soms aan gaat en soms uit staat. Dit systeem maakt een constant zoemend geluid alsof er iemand in de kamer naast je zijn haar aan het föhnen is. Toen ik er was heeft het systeem 75% van de tijd aangestaan, ook snachts,

Een heel mooi appartement op een fijne locatie in de stad. In het appartement zou ik zo kunnen wonen. Alles zit er in, van een wasmachine tot een oven. En daarnaast is het ook nog heel mooi. De accomodatie zit op 100 meter van een 10 tal restaurants maar je hebt in het appartement geen last van enige drukte buiten.

• Beoordeeld op: 17 september 2023

prima
    • Appartement met 1 Slaapkamer

het was zondag en maandag erg onrustig op straat, dus erg rumoerig parkeren kan in de buurt, is wel betaald, maar valt mee qua prijs. met een beetje pech moet je een eindje slepen met je spullen tip voor de verhuurder, voor de zomer een ventilator neerzetten, door het rumoer was het niet fijn om het raam open te hebben voor verkoeling, dus het was zweten of herrie

goede locatie vlakbij het centrum, heel compleet allemaal, heeft allerlei voorzieningen. het heeft een beetje vreemde verdeling van de kamers, maar dat was verder niet erg. ook leuk is het terrasje buiten, wat ook overdekt is.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2023

• Appartement met 1 Slaapkamer

Meer inzicht in de mogelijkheid om te parkeren. De host was slecht bereikbaar

Mooie patio