4. Hotelbeoordelingen Les Portes

6,5

• Beoordeeld op: 27 september 2023

Zon, zee en strand.
    • Premium Hut met 2 Slaapkamers - Ré

Woonkamer beetje klein. Geen snijplanken.

Leuk huisje. Vrij compleet ingericht. Goede bedden en douche. Vlakbij zee. Lekker zwembad. Heerlijk gegeten. Kleine voorraad producten om mee te beginnen aanwezig zoals thee, koffie, wijn. Cadeautje toen we uitcheckten.

• Beoordeeld op: 19 september 2023

• Huisje met 2 Slaapkamers - Ré

Muggenoverlast vanaf valavond. Strandvlooien op het strand en ze beten!!

Locatie

• Beoordeeld op: 17 september 2023

Prachtige locatie met een dikke pluim voor personeel en kwalititeitsvolle producten in resto/bar
    • Premium Hut met 2 Slaapkamers - Ré

De living van de lodge is wel klein dus bij regenweer is dit wel niet optimaal. Wij hadden schitterend weer dus is voor ons geen probleem geweest.

Het personeel aan de receptie, bar/restaurant... waren SUPER vriendelijk! Je werd altijd met een glimlach verder geholpen en niets was hen te veel. Locatie op 300 meter van zee is geweldig. Voldoende privacy aan de lodge vonden we ook goed. Het restaurant en bar waren gezellig ingericht en voorzien van kwaliteitsvolle producten. Ook de cocktails waren geen suikerachtige brol maar lekkere zelfgemaakte zoals de Mojito Royal die overheerlijk was!!!

• Beoordeeld op: 13 september 2023

Niets.

Fantastisch verblijf in mooie bungalow.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2023

• Huisje met 2 Slaapkamers - Ré

Goede sfeer. Ruim opgezet.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2023

écht vakantie!
    • Huisje met 2 Slaapkamers - Ré

Enkel de huisjes zijn niet zo groot, wat misschien onhandig kan zijn als het slecht weer is en je de hele dag binnen moet blijven.

Super mooi met de bloemen en planten, heel stijlvolle inrichting, fijne ambiance met kinderen, … we komen zeker terug!

• Beoordeeld op: 6 augustus 2023

Prettig verblijf in fijne locatie.
    • Huisje met 2 Slaapkamers - Ré

Huisjes van binnen vrij basic. Ook behoorlijk gehoorig. Gym is heel matig helaas.

Mooie ligging met eigen patio en tuintje. Zwembad is leuk, eten erg goed. Kinderspeelplek prima. Fijne fietsverhuur. Service overal erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 31 juli 2023

Geen trap/ voetbalveldje.

De locatie. Mooi schoon park. Leuk restaurant en open air bar. Fietsverhuur en diverse stranden om de hoek.

• Beoordeeld op: 23 juli 2023

Fantastisch - het personeel ongelooflijk vriendelijke en behulpzaam vooral de nachtwaker, zo’ vriendelijke man!!

Niets - alles prima.

De planten, de privacy. Het personeel van de bar waar ik de croissants ging halen…

• Beoordeeld op: 19 juli 2023

Top vakantie op Le Phare
    • Premium Hut met 2 Slaapkamers - Ré

Enige opmerkingen zijn dat de prijs wat aan de hoge kant is voor 8 dagen en de WiFi langzaam.

Ze noemen dit een camping? Er is geen tent te zien en Le Phare biedt alleen hutten en dit bepaalt de uitstraling van Le Phare. We verblijven hier 8 dagen. Na binnenkomst worden we vriendelijk ontvangen en naar onze Premium hut met twee slaapkamers gebracht. Onze hut heeft alles wat je nodig hebt met twee slaapkamers elk voorzien van een toilet en een badkamer. De keuken heeft alles wat je nodig hebt en het terras biedt veel privacy door de begroeiing. Voor het huisje ligt een stukje met zand en ideaal voor onze hond. Wat we opvalt is de relaxte sfeer, het is rustig, goed georganiseerd en niet druk. s’ Avonds is er een markt of wel iets te doen en dat maakt het erg gezellig.

• Beoordeeld op: 16 juli 2023

Een verblijf om niet te vergeten.
    • Huisje met 2 Slaapkamers - Ré

Ik vond huisje aan kleine kant. We waren met zijn drieën. Maar goed en hebt groot terras en daar zit je meestal als je niet weg bent.

Leuke huisje, centraal gelegen. Park is mooi aangelegd, dichtbij bij twee strandjes. Personnel behulpzaam, aardig en zelf Engels sprekend! Fijn. Veel begroeiing, eigen tuin is echt je eigen tuin, niemand komt er op, alle huisjes staan zo dat je GEEN last van je buren hebt. In huisje airco, was gebruikt door ons ook nog. Alle nodige spullen in keuken. We hebben barbecue gehuurd, erg fijn en handig. Een van de dagen was soort marktje naast receptie. Super gezellig. Leuke zwembaden om af te koelen of bijkomen na een dag vol activiteiten. Mooie bloemen overal. Alles goed verzorgd en onder houden.

• Beoordeeld op: 9 juli 2023

Instant vakantiegevoel, een écht openluchthotel!
    • Huisje met 3 Slaapkamers - Ré

De hut met 3 slaapkamers is compact, niet té klein maar toch nipt met 5 volwassenen. Het restaurant op het domein is niet de moeite, kleine porties eten en geen goede prijs-kwaliteit verhouding. De buitenplaats aan de hut heeft geen overdekte beschutting en beschermt dus niet tegen regen. Het water van het binnenzwembad was te koud en heel veel lawaai van de machines in de gesloten ruimte.

Heerlijke locatie, je krijgt instant vakantiegevoel als je op het domein komt! Alles is verzorgd, de binnenpadjes zijn afgewerkt met mooie planten en bloemen en de gemeenschappelijke buitenruimtes zijn in ibiza stijl versierd met lampjes, macramé hangers,… Er staat een gezellige mobiele bar op het domein, het buitenzwembad heeft een perfecte temperatuur en er was tijdens ons verblijf ruim voldoende plaats om te liggen en te zwemmen! Het welkomstontbijt was attent, het hutje had een leuke buitenplaats om te zitten.

• Beoordeeld op: 24 juni 2023

Binnenzwembad en de ligging 2 stranden op 100 m.eter

• Beoordeeld op: 19 juni 2023

Geweldig
    • Premium Hut met 3 Slaapkamers - Ré

het speken in het Engels door de baliepersoneel, er is maar een enkeling die een beetje Engels spreek.

personeel erg vriendelijk, strand is vijf minuten lopen ,zwembad is perfect zo wel buiten bad als binnenbad, het restaurant op de camping kan je heel goed eten voor een leuke prijs.

• Beoordeeld op: 14 juni 2023

Heerlijk
    • Huisje met 2 Slaapkamers - Ré

Zalig terras. Mooie ligging aan het natuurreservaat, helemaal aan het uiteinde van het eiland. Hele vlotte fietsverhuur en de fietsen waren van goede kwaliteit. Alles klein, maar de ruimte zeer goed benut.

• Beoordeeld op: 5 juni 2023

heerlijke, rustige, zeer vriendelijke camping met mooie faciliteiten en goed restaurant

niets

prachtig aangelegd, zeer vriendelijke staff, hele hartelijke ontvangst

• Beoordeeld op: 4 juni 2023

Fantastische week in le phare
    • Premium Hut met 2 Slaapkamers - Ré

Prijs kwaliteit van het restaurant kan beter.

Top atmosfeer met vriendelijke staff. Concept zit perfect in elkaar met mogelijkheden voor elke doelgroep. Super zwembad voor jong en oud, fietsvoorzieningen, etc

• Beoordeeld op: 4 mei 2023

Fantastisch !!
    • Premium Hut met 2 Slaapkamers - Ré

Niets, maar bij een franse vakantie kan het wel iets meer druk/lawaaiig zijn.

Vriendelijk en behulpzaam personeel (ook engels !!). Met zelfs begeleiding naar het huisje, plus uitleg. En welkoms pakket, erg leuk. Allemaal Top ! Mooi huisje, met goede bedden en terras. Ons huisje (nummer 10) was rustig gelegen. Restaurant was heel goed en lekker (leuke bediening)! Fietsen verhuur op het park, ook top ! Ook mooie locatie.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2022

• Huisje met 2 Slaapkamers - Ré

Ontbijt is matig en veel te duur voor hetgeen je krijgt.

De accommodatie was prachtig. Volledig geïntegreerd in de natuur met veel privacy.

• Beoordeeld op: 19 september 2022

Terugkerend genot!
    • Huisje met 2 Slaapkamers - Ré

We zijn hier voor de 2de x geweest en weer heerlijk naar ons zin gehad. Vanuit hier Ile de Rè rond rijden is fantastisch. De rust, natuurlijk en de Cabane, punt gaaf!

• Beoordeeld op: 29 augustus 2022

Heerlijke plek om tot rust te komen!
    • Huisje met 2 Slaapkamers - Ré

Wel iets afgelegen op het eiland, dus voor de leuke dorpjes moet je wel even reizen. Maar dat wisten we van te voren. Ruimte in de accommodatie was beperkt (4 persoons) maar dankzij de grote veranda en het mooie weer niet aan gestoord.

Fijne cabana met in ons geval veel privacy. Strand op loopafstand. Vriendelijk personeel. Naast de zee ook een prima zwembad (binnen en buiten). Kortom, een plek waar je heerlijk tot rust kunt komen!

• Beoordeeld op: 5 augustus 2022

Niets.

Prachtige camping vlak aan het strand.

• Beoordeeld op: 30 juli 2022

Ontspannen en relaxen
    • Huisje met 2 Slaapkamers - Ré

Het bed was keihard en vermoedelijk ook bed bugs, elke nacht weer gebeten. Er waren geen muggen want de ramen hebben horren wat heel fijn is.

De locatie in het park was perfect, op korte afstand van het zwembad, restaurant en het strand. Het huisje heeft een eigen tuintje met zand en lekkere ligstoelen. De tuin heeft schaduw en zon.

• Beoordeeld op: 27 juli 2022

heerlijk! mooi park, goede ligging
    • Huisje met 2 Slaapkamers - Ré

mooi opgezet park, voor het huisje een stukje met zand en huisjes lagen mooi tussen bomen en planten