3. Beoordelingen B&B en herberg: Normandië

#15 van de 51 B&B's en herbergen in Honfleur

Gebaseerd op 82 beoordelingen over deze B&B

• Beoordeeld op: 1 juni 2024

• Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Nogal ver van het centrum van Honfleur

Gezellig om te kunnen ontbijten samen met de andere gasten aan één tafel

• Beoordeeld op: 26 mei 2024

Fantastisch!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De entourage en de kamer waren fantastisch. En zulke vriendelijke en behulpzame eigenaren. We hadden problemen met de auto en ze stonden ons met raad en daad bij..en niet te vergeten een heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 18 mei 2024

Aangenaam verblijf, heel gastvrije eigenaars en super rijkelijk lekker ontbijt.

Nierst

Super goed ontvangen bij de gastvrouw en de gastheer.

• Beoordeeld op: 16 mei 2024

Leuke tussenstop
    • Familiekamer met Eigen Badkamer

Zeer typisch kader in stijl.

• Beoordeeld op: 11 mei 2024

Fijn verblijf in Honfleur
    • Familiekamer met Eigen Badkamer

Wat een lieve mensen! Zij zorgen voor een fijn verblijf. Wij hadden de familiekamer die van alle gemakken was voorzien. Het ontbijt is top!

• Beoordeeld op: 10 mei 2024

Charmant gebouw en vriendelijke mensen.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Het ontbijt was heel verzorgd en lekker!

• Beoordeeld op: 29 februari 2024

Absoluut leuk verblijf op wandelafstand van het centrum!
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Tuin

Leuk verblijf met een tuin vol schitterende bloemen. Op wandelafstand van een bakker, via steegjes naar het hart van Honfleur waar alle restaurants zijn. Superlieve mensen, heel leuk ontvangst, parking aan de b&b wat lang niet overal het geval is, dus heel positief. Rustig gelegen maar overal vlakbij.

• Beoordeeld op: 24 oktober 2023

• Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

We zijn heel goed ontvangen door de eigenaars van de B&B, onze fietsen konden veilig achter slot in een schuurtje staan. Ze hebben ons kaartjes gegeven van restaurants waar we heel lekker hebben gegeten. Bij het ontbijt zijn we verwend geweest, een simpel maar heel lekker en voldoende ontbijt met elke dag een eitje naar keuze. Kortweg zeker een aanrader!

• Beoordeeld op: 23 oktober 2023

Een fijn verblijf op een prima locatie!
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Tuin

We logeerden op de bovenste kamer, de trap er naar toe is nogal smal. Voor ons geen probleem, maar met grotere koffers kan het wat lastiger zijn.

De gastheer en gastvrouw zijn erg hartelijk en verzorgen een heerlijk ontbijt. Je eet gezamenlijk met andere gasten aan een gezellige grote tafel. De kamer is schoon en praktisch ingericht. Het bed is prima. Het huis heeft een privé parkeerplaats en een mogelijkheid om de fietsen te stallen. Een kwartiertje lopen en je bent in het centrum.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2023

• Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Zeer vriendelijk ontvangst door twee geweldige mensen.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2023

Heel zeker een aanrader.

Niets op aan te merken.

Fijn verblijf gehad bij Les Pommiers. De kamers zijn met liefde ingericht en super proper. We kregen na 2 dagen propere handdoeken. Er is mogelijkheid om op de kamer thee te maken, geen koffie, dit vond ik jammer, we zijn geen theedrinkers. Maar de koffie bij het ontbijt maakt alles goed. Het ontbijt was zeer lekker, verse broodjes, koffiekoeken, regionale producten en niet te versmaden, hun zelfgemaakt appelsap. De eigenaars, Nathalie en Gilles, zijn supervriendelijk en lief.

• Beoordeeld op: 30 september 2023

Geweldig verblijf
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

Het is een heerlijke plek om te blijven. Nathalie& Gilles zijn geweldige gastheer en vrouw. Je wordt iedere dag verwend met lokale producten bij het ontbijt , van huisgemaakte appel jam tot rijstepap. Iedere dag een ei met liefde gemaakt door Nathalie en goede tips over restaurants en plaatsen om te bekijken. Kamer was schoon en voor een paar dagen groot genoeg. Op loopafstand van Honfleur wat fijn is na een bezoek aan een restaurant. Bij het afscheid nog een knuffel gekregen van Gilles😃 en een fles Cidre om thuis nog het vakantie gevoel wat langer vast te houden. Als we in de buurt zijn zullen we zeker weer hier verblijven. Thank you very much.

• Beoordeeld op: 28 september 2023

• Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

er was geen airco en de kamer was daardoor héél warm. je hoorde ook heel fel de andere gasten in hun kamer. badkamer was vrij klein met douche, lavabo & wc bij elkaar, maar geen deur... Ontbijten doe je aan één lange tafel samen met alle andere gasten, ik ben liever iets meer op mezelf.

het was een mooie gezellige B&B, hele vriendelijke eigenaars. kamer was mooi en proper. ontbijt was lekker. Honfleur was makkelijk te voet te bezoeken.

• Beoordeeld op: 25 september 2023

Goed verblijf
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Tuin

Ontzettend aardige mensen. Mooie kamer met goed sanitair. Ontbijt was goed. Klein stukje lopen van het centrum.

• Beoordeeld op: 17 september 2023

Authentiek adres met warme ontvangst
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Tuin

Hartelijke ontvangst met goede tips. De kamers zijn ruim, brandschoon en met zorg gedecoreerd. De bedden zijn fantastisch! De locatie is heel fijn om de omgeving te verkennen. Op wandelafstand van het centrum. De parking is heel handig! Het ontbijt is heerlijk. Zeer uitgebreid, met veel zorg en veel huisgemaakt. En de hosts, Nathalie en Gilles zijn superhartelijk en begaan. Een echte aanrader!

• Beoordeeld op: 16 augustus 2023

Zeer goed en een echte aanrader!
    • Familiekamer met Eigen Badkamer

Je wordt door de gastheer en -vrouw zeer vriendelijk verwelkomd en niet te vergeten de lieve hond <3 Het is er brandschoon en heel erg smaakvol en gezellig ingericht. Ontzettend lekkere bedden, douche enz. Er is geen airco aanwezig, maar dat mis je ook niet. Ontbijt was heel goed verzorgd en zijn niets te kort gekomen. Alles vers gemaakt of gehaald bij de bakker! De auto staat ook veilig voor de deur. Heel dicht bij het knusse centrum van Honfleur 3 min rijden. Zeker een aanrader!

Familiale chambres d’hôtes
    • Familiekamer met Eigen Badkamer

Enig (klein) minpuntje: er was iets mis met de afloop van de douche, waardoor douchen snel moest gebeuren voordat de badkamervloer nat werd; er was ook al wat schimmel aanwezig achter de plint. Ik geloof dat dit je niet mag weerhouden hier één of meerdere nachten te reserveren.

Een heel familiale chambres d’hôtes met een fijne gastheer. Onze kinderen voelden zich ook meteen welkom. Centrum op wandelafstand. Extra punten voor de hond/stofzuiger!

• Beoordeeld op: 14 augustus 2023

Les Pommiers wordt gerund door echtpaar met passie :)
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Passie van de beheerder/ster; geïnteresseerd in gasten Huis van meer dan 10 jaar oud. Parkeren (gratis) bij de les Pommiers en met slechts 15 minuten lopen ben je in het centrum;

Hele fijne chambre d'hotes

niks

We zaten in de familiekamer die heel mooi en ruim is. Lekker bed met apart bed voor onze dochter van 5, heerlijke regendouche. Op loopafstand naar het centrum. En misschien wel het belangrijkste: heerlijk ontbijt!

• Beoordeeld op: 11 augustus 2023

Echt een aanrader
    • Familiekamer met Eigen Badkamer

Heerlijk bed, gezellig huis.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2023

Uistekende B&B die we sterk aanbevelen
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Heel vriendelijke ontvangst door gastheer en -vrouw. Heel lekker ontbijt met zelfgemaakte confituren en een lekkere omelet. Ze kennen de streek heel goed waardoor ze ons adresjes kon geven waar we iets konden drinken en waar we goed konden eten (le vintage café en Brasserie de l´église)

• Beoordeeld op: 2 augustus 2023

Gastvrije chambres d'hautes in een gezellige havenplaats.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Niet echt een tegenvaller, maar omdat het een historisch pand is, is er veel van hout gemaakt waardoor de vloeren nogal kraakten (en je daar last van kan hebben als je daar gevoelig voor bent).

Gastvrijheid/vriendelijkheid vd eigenaren en de locatie tov het centrum. Het historiscge pand was erg sfeervol. Het ontbijt was erg lekker (o.a. zelfgemaakte jam) en de kamer mooi en schoon.

• Beoordeeld op: 31 juli 2023

Geluid op de kamers

Goede ligging, goed ontbijt en vriendelijke mensen

• Beoordeeld op: 29 juli 2023

Voor herhaling vatbaar.

Niets op aan te merken.

De gastvrouw en -heer zijn zeer aangenaam en behulpzaam, onze uitstap naar Rouen werd door hen mee voorbereid , ik kreeg 's ochtends een lijstje mee van alle bezienswaardigheden alsook tips omtrent parkingen en eetgelegenheden. Zeer hartelijke ontvangst, prima ontbijt, propere kamer.