3. Hotelbeoordelingen: Centre
  4. Hotelbeoordelingen Marçay
  5. Beoordelingen van Les Toiles de La Tortillère tentes luxes safari lodge glamping insolite

Beoordelingen over Les Toiles de La Tortillère tentes luxes safari lodge glamping insolite

2 Rue de la Tortillere, 37500 Marçay, Frankrijk

#3 van de 3 hotels in Marçay

• Beoordeeld op: 19 september 2022

Een bijzondere plek, waar je je welkom voelt!
    • Tent

Mijn partner zag op tegen het buiten toilet, een houten huisje op een paar meter van de tent. Echter is deze zo nieuw en schoon, dat het geen enkel probleem gaf. Het werd iedere dag aangevuld en schoon gehouden. Dus laat dit je niet tegenhouden. (ecologisch en hygiënisch)

De ligging van de tent overtrof onze verwachtingen. Het uitzicht is prachtig. En je hebt zeer veel privacy. In de tent kun je koffie en thee zetten. Er is een koelkast en een plaatje om iets te verwarmen. Het ontbijt was eenvoudig, maar daarentegen zeer smaakvol en biologisch. We zijn niets te kort gekomen. Waar wij het meest gelukkig van worden is dat je je welkom voelt. Toen we op het laatste moment vroegen om een kaasplankje, kregen we een prachtig opgemaakte plank vol lekkernijen. Die hebben we heerlijk opgepeuzeld bij het zwembad met een fles wijn. Het paard en Augustine de gans geeft het verblijf nog meer platteland gevoel. Dank je wel voor deze hele fijne ervaring. Oh ja: blijf alsjeblieft langer hier, want wij vonden het zo ontzettend jammer dat we na 2 dagen door moesten. Veel te zien in de omgeving en tijd bij de tent is nodig om te onthaasten...

• Beoordeeld op: 21 juli 2022

• Tent

Het ontbijt is erg mooi verzorgd en heel lekker. Toilet wordt goed bijgehouden. De eigenaar is erg vriendelijk en had ongevraagd een briefje bij het ontbijt gedaan met de mededeling dat het Nordic bath voor ons opgewarmd was en dat we er gebruik van mochten maken. Echt een fantastische plek! Fam De Liever

• Beoordeeld op: 1 november 2022