5. Beoordelingen van Maison Ailleurs

17 Rue Muret, 28000 Chartres, Frankrijk

• Beoordeeld op: 22 april 2024

Luxe, comfortabel, gastvrij
    • Familiesuite

Prachtig ingerichte en comfortabele kamer, hele mooie tuin, vriendelijk personeel (met goede tips), ideale ligging vlakbij de kathedraal

• Beoordeeld op: 18 augustus 2023

Heerlijk!!!
    • Suite met Uitzicht op de Tuin

Niets viel tegen. Wijzelf prefereren een stukje kaas bij het ontbijt maar deze gewoonte kennen de Fransen helaas niet..

Alles was top: vriendelijke ontvangst, heerlijk bed, smaakvol interieur, rustige tuin, uitstekend ontbijt, ideale ligging vlakbij de kathedraal. Ik raad het werkelijk iedereen die Chartres wil bezoeken aan!

• Beoordeeld op: 8 augustus 2022

Prachtige kamer, zeer warm welkom en toplocatie. Kortom, helemaal zoals je zou willen.

Mooi ingericht

• Beoordeeld op: 27 juli 2022

Maison Ailleurs heeft ons hart gestolen. We komen zeker terug!
    • Familiesuite

Het is een oud gebouw dus je moet met je bagage wat trappen op, daar moet je rekening mee houden.

De accomodatie is heel sfeervol ingericht, aan alles is gedacht. De kathedraal van Chartres ligt op 300 meter lopen. Je kan gebruik maken van een prachtige binnentuin. Parkeren kan op een kleine binnenplaats voor de accomodatie. Ga je naar Chartres, dan zou ik zeker boeken bij Maison Ailleurs. Valerie of Marthe zullen je hartelijk ontvangen.

• Beoordeeld op: 19 juli 2022

Heel leuk, heel relax; Autoluwe, aangename stad met voortreffelijke restaurants.
    • Suite

Zonneluiken zouden welkom zijn om de warmte buiten te houden; liefst geen airco

Rust-beperkt aantal gasten-ruime kamer +kitchenette Uitstekende kwaliteit van het materiaal. Kinderbed + kinderbadje Ontbijt : uitstekende producten

• Beoordeeld op: 12 juni 2022

Heel aangenaam
    • Suite

Alles was perfect en goed verzorgd. Mooie kamer en prachtige rustige tuin. Vriendelijke ontvangst.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2021

Fantastisch verblijf in centrum Chartres
    • Familiesuite

Helemaal niets. Had wel langer willen blijven!

Wat een heerlijk verblijf! Het gebouw, de tuin en het appartement zelf zijn prachtig. Het is ruim, schoon, zeer stijlvol ingericht en met oog voor details. Alles is van hoogwaardige kwaliteit. Ook het ontbijt. Wij kregen muesli, granen & noten, verse yoghurt, vers bruin brood, versgeperste jus d'orange, melk, koffie, thee en diverse soorten jam en honing. Bij mooi weer kun je het opeten in de prachtig aangelegde (gemeenschappelijke) tuin. De bedden slapen goed (ook de slaapbank) en het appartement is van alle gemakken voorzien. Ook de kitchenette is goed uitgerust. De ligging is perfect, vlakbij de kathedraal en restaurants. Valérie, de host, is ook gemakkelijk bereikbaar voor vragen. Ik kan een verblijf hier van harte aanbevelen!

• Beoordeeld op: 13 augustus 2021

Best bewaarde geheim van Chartres!
    • Familiesuite

Perfecte ligging, alles op loopafstand. Sfeervolle kamer was fantastisch en van alle gemakken voorzien. Met uitzicht op de prachtige tuin. En de gastvrijheid van Valerie en Marthe niet te vergeten, bedankt voor de goede zorgen!

• Beoordeeld op: 4 juli 2021

Genieten in hemelse setting
    • Suite

Bij aankomst werden we opgewacht door één van de hosts, deze was zeer vriendelijk en we kregen een kleine rondleiding in het verblijf. Er werden ons ook enkele restaurants in de stad aangeraden. Het verblijf is tot in de puntjes in orde, én er werd ons een ontbijt aangeboden voor de eerste ochtend. (pluspunten: goed dubbel bed - goede kussens - keuken - badkamer - prachtige tuin - rustig - parking voorzien). We konden ook genieten van een late check-out. We willen hier zeker nog eens terugkomen.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2022

Rustig verblijf op mooie centrale locatie. Mooi oud stijlvol gebouw met hoge ruimtes. Superschoon.
    • Suite met Uitzicht op de Tuin

In eerste instantie konden wij het gebouw niet zo makkelijk vinden. We moesten nog een rondje rijden en weer de steile straatjes op voordat we de juiste poort vonden. Gelukkig konden wij appen met de host, die zeer behulpzaam was.

Prachtig oud gebouw met hoge ruimtes rustig gelegen maar toch middenin het centrum. Er is een binnentuin voor gebruik van de gasten. Ontvangst heel prettig en persoonlijk. Ook konden we van tevoren al appen over aankomsttijd ed. Heel handig. Host zeer behulpzaam en vriendelijk. Haar tips voor restaurants absoluut opvolgen!

• Beoordeeld op: 12 september 2021