3. Hotelbeoordelingen Vellèches

#1 van de 1 hotels in Vellèches

Gebaseerd op 88 beoordelingen over deze B&B

• Beoordeeld op: 1 mei 2024

• Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De eigenaresse kookte nog een maaltijd voor ons terwijl we laat reserveerden. De locatie is prachtig.

• Beoordeeld op: 30 maart 2024

De trap.

De landelijke ligging en de mooie boerderij. Hele aardige eigenaar.

• Beoordeeld op: 24 maart 2024

• Driepersoonskamer met Uitzicht op het Meer

De verwachting werd gewekt op de website dat er ook een restaurant was/maaltijden geserveerd werden. Dat bleek (op dinsdag) niet het geval. Er waren overigens (op de tweede verdieping, met alleen een trapportaal) geen zichtbare instructies wat te doen bij brand; ook geen rookmelders. De ontvangst was wat kortaf.

De sfeer was bijzonder, landelijk, het landhuis was indrukwekkend, de omgeving was mooi, de kamer zelf was comfortabel en groot met een fraai uitzicht op de tuin achter.

• Beoordeeld op: 4 januari 2024

• Driepersoonskamer met Uitzicht op het Meer

te ver van de autosnelweg voor 1 overnachting, als je om te wandelen gaat en de rust is dit een geweldige plaats

mooie kamers

• Beoordeeld op: 4 november 2023

Leuke accommodatie en komen zeker weer eens terug
    • Driepersoonskamer met Uitzicht op het Meer

Eigenlijk niets. Het is zoals het is. Als ik toch iets moet zeggen dan is het dat de foto's het geheel mooier maken dan dat het in het echt is. De weg terug naar de A10 was een beetje een puzzel, slecht aangegeven, maar wij hebben de tolweg uiteindelijk gevonden. Misschien kan Marie lokale autoriteiten vragen hier iets aan te doen.

Wij zijn er te kort geweest om er echt van te kunnen genieten. Het gebouw heeft zo zijn charme. Marie was erg aardig voor ons, deed haar uiterste best en sprak gelukkig ook wat Engels. Nette accommodatie met goede bedden. Voor een extra bedrag kun je er dineren. Geen à la carte maar wel een heerlijke maaltijd met wat de pot schaft in de sfeervolle en leuke "eetkamer"

• Beoordeeld op: 24 augustus 2023

• Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Eerste instantie hadden we koud water met douchen maar na een half uurtje was warm

Alles was goed...ontvangst, kamers en ontbijt...

• Beoordeeld op: 23 augustus 2023

• Familiekamer

Authentiek, rustige ligging, mooi uitzicht op tuin. Mooi zwembad met ligstoelen.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2023

Reasonabel.l
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Vrij koele ontvangst van de eigenaresse. Weinig tot geen uitleg over de kamer en het landgoed. Erg streng op wat geluid in de avond, iets wat onmogelijk is in een oud huis met krakende trappen.

Rust, grote kamer, fijn zwembad

• Beoordeeld op: 13 augustus 2023

Prima onderkomen voor doorreis
    • Familiekamer met Eigen Badkamer

Wij vonden de ontvangst wat onpersoonlijk en niet erg flexibel.

Prachtige boerderij met mooie tuin en zwembad

• Beoordeeld op: 3 augustus 2023

En goed hotel voor 1 nacht
    • Driepersoonskamer met Uitzicht op het Meer

Onduidelijk aangeven waar je je moet melden

De ligging de rust en de ruime kamer

• Beoordeeld op: 2 augustus 2023

Mooie omgeving, hotel is goed gelegen om door te reizen maar weinig luxueus.
    • Familiekamer

Ontbijt is echt niet iets te beperkt. Geen top producten wat voor Frankrijk wel jammer is. Bij ontvangst hadden we misschien iets meer verwacht qua verwelkoming. We kwamen er aan na een lange rit en wilden graag een glaasje drinken (er stond een bordje met te verkrijgen drankjes buiten) maar niemand was zichtbaar om iets bij te bestellen. We bleven 'dorstig' tot we aan tafel konden. Het eten is oké, niet super maar voor die prijs viel dat wel mee. De kamers was wel wat aan opfrissing toe, zeker het sanitair.

De locatie is prachtig. Heel rustig gelegen. Achter de Manoir ligt een prachtig domein. Heel mooi en rustgevend.

• Beoordeeld op: 26 juli 2023

• Driepersoonskamer met Uitzicht op het Meer

Geweldige plek, super lieve mensen, heel rustig.

• Beoordeeld op: 23 juli 2023

Rustig verblijf.

Ontbijt is zeer simpel.

Ruime kamer met aangenaam bad en proper zwembad.

• Beoordeeld op: 10 juli 2023

Geweldig sfeervolle locatie met prachtig ingerichte kamers en biologisch eten uit eigen moestuin
    • Driepersoonskamer met Uitzicht op het Meer

Het bed had een heerlijke matras, maar trilt enorm bij iedere beweging. Niet fijn voor twee mensen in één bed

Het diner met producten uit de eigen tuin was fantastisch. De ferme-auberge bezit een prachtige authentieke sfeer, en de ligging aan een park met meertje is geweldig

• Beoordeeld op: 9 juli 2023

Heerlijke rustige locatie!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Ontbijt was heel eenvoudig.

Wij hadden niet aangegeven dat we savonds mee wilde eten maar er werd voor ons toch heerlijk gekookt.

• Beoordeeld op: 8 juli 2023

Goed. Typisch Frans ontbijt: baquette, brioche, kaas en confituur.
    • Familiekamer met Eigen Badkamer

Kamer en zwembad

• Beoordeeld op: 5 juli 2023

Heerlijk relaxed, prettig verblijf.
    • Familiekamer

Prachtige ligging, mooi authentiek landhuis.

• Beoordeeld op: 2 juli 2023

Mooi ,leuk, goed en rustgevend

Voor ons niks. Omdat wij deze B&B fantastisch vonden

Het ontbijt is goed,en de locatie is zoals het gezellige franse platteland leven

• Beoordeeld op: 18 juni 2023

pover ontbijt

de rust

• Beoordeeld op: 15 mei 2023

Een echt Manoir
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Toch wel wat verbeterpunten -Zwembad was niet open, zoals bij Booking vermeld stond. Helemaal groen. -Buitenkant van het Manoir is vervallen. -Grote tuin met her en der oude spullen. -Terras een rommeltje. -Ontvangst door een grote blaffende hond, maar hij was niet kwaadaardig. -Helaas geen mogelijkheid voor diner, moet vooraf gereserveerd worden, dus na lange reis weer de auto in. -Geen sleutel op de kamer. -Vieze waterkoker met 1 theezakje. -Nergens zeep. -Krakende traptreden. -Losse tegels in de kamer. -Douchen in bad zonder mogelijkheid om douchekop op te hangen. -Ontbijt erg afgepast op 2 pers. We waren de enige gasten.

Bij boeking werd al meteen vermeld dat aankomst alleen tussen 17-19 was en vertrek voor 10. Prima, duidelijke communicatie. Wellicht hier ook de reservering van het diner vermelden. In 1e instantie reden we het verkeerde erf op, gelukkig kwam Marie net aanrijden. Een wat gehaaste dame, die ons snel onze kamer op de 3e verdieping liet zien. Geen lift. Erg leuk. Balkenplafond, groot fijn bed. Bad is fijn maar een beetje klein. Sfeervolle ontbijtruimte. Omgeving is superrustig, wakker worden met het gefluit van vogeltjes. 6 mooie pauwen die rondlopen in de tuin. Voldoende parkeerplaatsten. Wij hebben een fijn verblijf gehad, want we houden van dit soort accommodaties. Niet zo geschikt als overnachtingshotel omdat het ver van de snelweg ligt.

• Beoordeeld op: 8 mei 2023

Rustig afgelegen verblijf midden in de natuur.
    • Suite

Verblijf was gedateerder als op de foto's

Een rustig en apart verblijf. Ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2022

Prachtig oud landhuis, middle of knowere.

Kan niet iets bedenken.

We waren op de terugreis en zochten voor een overnachting een verblijf waar we ook konden dineren. We waren de enige gasten en Marie moest even bedenken of ze iets kon bereiden omdat ze normaliter niet op woensdag kookt. We kregen een heerlijk 3 gangen menu voorgeschoteld met verse producten. Heerlijk geslapen op de zolder en na een lekker ontbijtje voldaan vertrokken.

• Beoordeeld op: 20 september 2022

Overnachten en weer door
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Het gebouw zou wel wat onderhoud kunnen gebruiken. Bad/douche is gesitueerd achter een muurtje in de kamer. Geen privacy. Dat kan een probleem zijn wanneer je niet reist met je partner of iemand die niet dicht je staat. Ontbijt eenvoudig. Er lopen ook twee grote honden rond die nieuwsgierig zijn en aan alles snuffelen. Daar moet je van houden.

Op doorreis naar Zuid Frankrijk via Booking deze accommodatie geboekt. Hoewel het kaartje anders doet vermoeden, ligt de accommodatie niet direct aan de snelweg, maar ca. 15 min er vanaf. Voor ons in de middle of nowwhere. Erg rustig dus. Wij kwamen om ongeveer half 8 savonds aan en waren de enige in de accommodatie. Onze kamer was op de 3e verdieping, geen lift dus slepen met koffers. Er was niets te eten (maaltijden moeten van te voren worden "besteld"). Wij werden in eerste instantie door de doorverwezen naar restaurants een paar dorpjes verder, maar na een dagje autorijden hadden wij daar uiteraard geen zin meer in. Toen bood de (in eerste instantie wat norse maar later ontdooiende) eigenaresse aan een charcuterieplankje te maken. Eenvoudig, lekker en wij waren geholpen!

• Beoordeeld op: 29 augustus 2022

Prima voor een overnachting.
    • Familiekamer

Helaas was het meertje drooggevallen. Het eten dat wordt aangeboden is goed. De kinderporties zijn niet geschikt voor tieners. Er is weinig te doen in de directe omgeving.

Het was een zeer rustige, mooie locatie. De locatie lag op de doorreisroute. De gastvrouw was vriendelijk. Naast het ontbijt, kun je ook gebruik maken van een eenvoudig diner.