2. Hotelanmeldelser for Frankrig

• Anmeldt: 10. november 2021

7,0
    Godt
    • Deluxe-dobbeltværelse

Vi fik anvist et værelse, der var meget småt og som havde en trappe til en yderligere etage, hvor toilet/bad m.m. fandtes. Vi var ikke interesseret i denne trappe. Trinnene var meget små og vi var bange for, at komme galt afsted hvis vi skulle benytte toilet om natten. Efter at have afvist værelset flere gange, fik vi at vide, at vi kunne få et andet værelse efter to dage. Efter vores afvisning af denne løsning og flere telefonsamtaler med reception og andre medarbejdere, viste det sig, at vi godt kunne få et andet værelse, hvor der var højt til loftet og god plads. Det var noget bøvl og der forsøgtes virkelig at få os til at beholde det værelse, der slet ikke levede op til vores bestilling og ønsker.

Morgenmad: sommetider for lidt plads. Mangler pålæg og skæreost og rugbrød. Synes at markedsføringen på nettet viser billeder f.eks. af tagetage, hvilken der ikke er adgang til. Der er andre billeder, der viser ting, som vi ikke kunne se eller finde på hotellet.

Overnattede: november 2021

• Anmeldt: 26. juli 2022