2. Hotelanmeldelser for Frankrig

7,0

8,6

• Anmeldt: 10. december 2023

6,0
    "Det er en skøn beliggenhed,- næste gang tjekker vi lige flugtvejene inden og bestiller retur taxa. vi lige flugtvejene"
    • Comfort-2-personersværelse

1 . Der gik en røg alarm om natten som at gjorde alle gæster skulle evakueres. De viste sig at ( fik vi at vide dagen efter at en person havde røget på sit rum),- derfor samlede alle gæster sine værdier kl 3 om natten for at tage trapperne ned,- desværre fik ingen af os real besked om hændelsen, blot nogle befagter som om vi bare kunne gå tilbage og sove. 2. Vi fik bestilt tatar ret sent om aften i baren. De næste 2 dage var vi mavesyge og sengeliggende de næste 2 døgn. 3. Vi betalte 58 euro for en taxa fra airport til hotel i myldretiden,- det tog godt 1,5 time. Retur bad vi om en ordinær taxa, men fik en fin og velduftende stor mercedes ,- nu kostede turen 80 euro for den samme tur retur søndag kl 11 uden trafik,- næste gang bestiller vi selv en bil. Det er uanstændigt når der ligger et samarbejde mellem hotellet og taxa så den fri konkurrence bliver udelukket.

Ro og orden

Overnattede: december 2023

Disse overnatningssteder har også fået gæsteanmeldelser: