3. Hotelbeoordelingen: Elzas

#2 van de 2 hotels in Rodern

• Beoordeeld op: 29 december 2023

heerlijk uitgerust!
    • Klassieke Kamer

Weinig, hooguit dat andere gasten luidruchtig zijn

Heerlijk hotel, fijn en uitgebreid ontbijt. Super kamer met heerlijke sauna. De dorpen waar je uitgebreid kunt dineren liggen op loopafstand. Verder is het prachtig wandelen, hardlopen of mountainbiken in de omgeving

• Beoordeeld op: 9 oktober 2023

• Suite

De kerk in het dorp die elk uur zijn klokken luid... Vanaf héél vroeg in de ochtend. Heel storend.

Ruime suites. De bedden zijn comfortabel. De spa is super! De gemeenschappelijke ruimte met Juke boxen pooltafel zijn heel leuk voor 's avonds.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2023

Leuk hotel
    • Superior Tweepersoonskamer

Langs toch wel drukke weg. Dorp Rodern heeft verder vrij weinig voorzieningen.

Mooi, kleinschalig hotel

• Beoordeeld op: 18 september 2023

Mooiste plekje in de Elzas.
    • Suite

Variatie van het ontbijt.

De kamer met terras was echt perfect. Airco was ook heerlijk bij de 30+ Vriendelijk personeel. Centraal in de Elzas.

• Beoordeeld op: 11 september 2023

Ontzettend genoten van de sfeer, luxe en heerlijke voorzieningen van zwembad en wellness
    • Klassieke Kamer

Prachtige sfeervolle en zeer ruime kamer. Heerlijk zwembad

• Beoordeeld op: 11 september 2023

Heerlijk
    • Klassieke Kamer

Eigenlijk niks te klagen, de badkamer en wc hadden geen deur.. dat was misschien het enige wat beter kon.

Heerlijk ruime kamer, alles netjes.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2023

• Superior Tweepersoonskamer

De sfeer is erg gezellig en authentiek. De suite modern, het ontbijt heerlijk en de wellness precies goed.

• Beoordeeld op: 7 juli 2023

• Klassieke Kamer

De spafaciliteiten zijn enkel van 10u tot 19u open. Als je op daguitstap gaat kan je er niet van genieten.

• Beoordeeld op: 26 juni 2023

comfortabel verblijf in prachtige omgeving

geen idee

Prima, ontbijt en vriendelijke mensen. Lekker zwembad en fijne ligbedden.

• Beoordeeld op: 10 juni 2023

Leve de Elzas
    • Klassieke Kamer

Heeft geen eigen restaurant dus om uit eten te gaan moet je 20 minuten lopen of de auto pakken

Erg mooie kamer, fijne spa en lekker rustige locatie vanwaar je binnen 20 minuten bij veel leuke andere dorpjes kan komen.

• Beoordeeld op: 30 september 2022

• Suite

Het ontbijt wat je kon bijboeken vonden we aan de prijzige kant. Onze kamer was echt niet schoon genoeg, in de hoeken lag veel stof en onder het bed was het ook niet best.

Leuk klein hotel, met een fijne spa. Het hotel ligt in een erg mooi gebied, je kunt alle kanten op. In de omliggende dorpen zijn meer dan genoeg restaurants te vinden. In Rodern zelf is verder niet veel te doen, behalve wijnproeven.

• Beoordeeld op: 19 september 2022

Wij zochten een rustig hotel en omgeving en die hebben we wel echt gevonden.
    • Klassieke Kamer

Buiten het ontbijt waren er geen hapjes, jammer. Maar we hebben wel wat gevonden in St.Hypolite, het dorpje verderop. Info in dat verband zou niet slecht zijn, dat is mijn suggestie. Verder heb ik geen negatieve ervaring.

Slaapkamer was super. Het ontbijt was goed, maar de ontbijtkamer was heel erg fris. We hadden jammer genoeg geen tijd over om van het zwembad te kunnen genieten. De ligging en omgeving van het hotel was schitterend. Gewoonweg gaan!

• Beoordeeld op: 6 september 2022

prima en heerlijk met die airco
    • Klassieke Kamer

=Voor de parkeerplaats moesten we een stukje lopen met de koffers. Ook was er in het dorp (nog) geen restaurant of winkel. Wel hoorden we dat er een renovatie was. Andere gasten moesten nog verder lopen omdat onze parkeerplaats vol was.

we hebben geen tijd gehad om van het zwembad of het ontbijt gebruik te maken, maar de kamer was super de luxe, en we hebben heerlijk op ons balkonnetje aan de binnenplaats gezeten. Heel handig was de koelkast met een keur aan Elzas wijnen en de glazenkast ernaast. gewoon even een bonnetje invullen en aan het eind afrekenen.

• Beoordeeld op: 5 september 2022

Cosy
    • Klassieke Kamer

Dat we bij vertrek reeds om 13h het hotel moesten verlaten. Geen mogelijkheid om nog de namiddag door te brengen ah zwembad!

Rustig gelegen, mooi gerestaureerd charmant hotelletje. Net goed, niet té groot.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2022

Helemaal niets

Erg relaxed, keurig netjes hotelletje

• Beoordeeld op: 21 augustus 2022

Heerlijk ontspannen. Komen zeker terug!
    • Klassieke Kamer

Adults only zou voor ons fijn zijn geweest:-) Helaas was er geen snack te krijgen in het hotel.

Ruime kamer, zwembad, uitgebreid ontbijt. Goed bed, voor 1 van ons wel iets te hard matras. Prachtige omgeving. Behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 29 juli 2022

Prachtige locatie en een oase van rust tenmidden de toeristische trekpleisters. Ideale uitvalsbasis
    • Klassieke Kamer

Biologische en lokale, verse producten.

• Beoordeeld op: 24 juli 2022

Genieten van zowel het hotel als de omgeving
    • Superior Tweepersoonskamer

Niet veel. Het zwembad is ondiep (1m20) goed voor kleinere kinderen, misschien iets te ondiep voor volwassenen. De poort om binnen te komen is regelmatig gesloten wat (enkel) een probleem kan opleveren bij het inchecken

Eigenlijk is hier alles goed geregeld. Het personeel is heel opmerkzaam en behulpzaam. We hadden op basis van de beschrijvingen een kamertype met parketvloer gekozen (wegens allergie). Echter bij inchecken bleek het een -weliswaar mooie- kamer te zijn met tapis plein. Toe we dit melden heeft Laurent meteen een oplossing gezocht waardoor we na de eerste nacht konden verhuizen naar een fantastische kamer met parket. Ontbijt is royaal met eigen produkten. Alles wordt ook meteen bijgevuld. De faciliteiten zijn goed (opgepast kinderen tot 14jaar kunnen enkel gebruik maken van het zwembad, niet van de andere wellness gelegenheden zoals vb jacuzzi). Ook is er in de gemeenschappelijke ruimte een biljart, jukebox, tv met Xbox, kikkertafel,… De ligging zelf is perfect om de Elzas te bezoeken. Kortom een prachtige plaats om wat langer te bijven.

• Beoordeeld op: 11 juli 2022

Fijne vakantie op een mooie locatie.
    • Klassieke Kamer

De bedden waren te hard voor mijn smaak. Het zwembad had veel vliegen erin dit had vaker schoongemaakt kunnen worden.

De locatie was super en het hotel verder was erg mooi. Het interieur was fijn en de kamers zijn ruim.

• Beoordeeld op: 2 juli 2022

• Klassieke Kamer

Het respect voor de authenticiteit van deze boerenhoeve uit 1541, in combinatie met het comfort en de wellness faciliteiten. Smaakvol ingerichte, prachtige en ruime suite met comfortabel bed. Ruime douche voor 2 personen, apart boudoir.

• Beoordeeld op: 18 juni 2022

Goeie basis om van hieruit de streek te verkennen. Centraal tussen veel dorpjes, Colmar en Sélestat.
    • Klassieke Kamer

Kamers zijn ruim maar verduistering kamer valt tegen , een probleem vooral voor de korte zomernachten. s'Morgens kan het ontbijt wel horig zijn tot in de kamer.

Ruime nette kamers en heel netjes. Ontvangst heel vriendelijk en professioneel. Centrale locatie om sfeervolle dorpen in omgeving te ontdekken.

• Beoordeeld op: 8 mei 2022

erg fijn relaxed en erg schoon.
    • Klassieke Kamer

we vonden de bedden iets te hard en jammer genoeg kon je hier niet iets van een snack of dineren.

het was erg relaxed en de mensen erg vriendelijke en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 27 september 2021

Mooi gelegen hotel met veel faciliteiten
    • Klassieke Kamer

Beperkt aantal parkeerplaatsen bij het hotel

Mooie ruime kamer met uitzicht op het zwembad.

• Beoordeeld op: 17 september 2021

• Klassieke Kamer

Lamp aan bed defect, bed matige kwaliteit