2. Hotelanmeldelser for Frankrig

6,2

6,7

• Anmeldt: 20. juli 2023

2,0
    "Kørte der fra igen kl. 02.00 da det var mere behageligt i bilen."
    • 1 overnatning

Mangel på udluftning. Manglende Aircondition. Meget støj af familier med børn.

Placering.

Overnattede: juli 2023

• Anmeldt: 16. juli 2023

1,0
    Meget dårligt
    • 3-personersværelse med 3 enkeltsenge.
    • 1 overnatning

Beliggenheden. Personalet. Morgenmaden. Værelserne og larmen.

Intet. Hold jer langt væk fra dette hotel!

Overnattede: juli 2023

• Anmeldt: 26. maj 2023

2,0
    "Et sted, som på ingen måde kan anbefales til andre. Vi kørte af nød hjem før tid, af samme grund."
    • 3-personersværelse

Stort set alt kunne have været bedre. Værelset lugtede surt, indelukket og som om der lå en grillbar lige under. Træværk på gangbroen ved at rådne op. Der mangler borde og bække til området på græsarealerne uden for bygningen, som kunne bruges til at side og nyde vejret, eller indtage medbragt mad og drikke. Mange personer på stedet, som virker til måske at høre til stedet, måske delvist arbejde der, idet de hele tiden var ved og omkring indgangen til receptionen og talte meget med personen i receptionen. Alt kom derved til at virke "skummelt" og utrygt, med så mange personer omkring stedet, som forekommer at høre til den nederste del af samfundet. Vi måtte vælge at køre hjem om aftenen før forventet afrejse, idet vi ikke turde at blive natten over - bl.a. følelsen af, at bilen måske ville være tømt af suspekte personer næste morgen. Et ophold som vi sent vil glemme, og aldrig vil vende tilbage til.

Dårligt morgenmad. Kun meget tørt brød og man skulle spørge efter det hele tiden, idet der ikke blev fyldt op uden. Meget langsomt og spartansk. Ganske få valgmuligheder.

Overnattede: maj 2023

• Anmeldt: 9. december 2021

"dyrt men dårligt"
    • Gruppe
    • Dobbeltværelse
    • 1 overnatning

Service er ikke det der betegner stedet

Vakumpakket morgenmad står ikke højt på min ønskeseddel og hjælpen med at komme ind på værelset, var der ikke, så jeg blev nødt til at bestille yderligere et værelse, hvilket gjorde det til et meget dyrt ophold. Hotellet ligger midt i et megacenter for storhandel og er temmelig ucharmerende, når man tænker på den charmerende by, der ligger 5 km der fra.

Overnattede: november 2021

• Anmeldt: 19. september 2021

Meget dårligt
    • 2-personersværelse

Der var snavset, ikke møgbeskidt, men snavset. Kun to håndklæder i alt. Ingen dyne men et tæppe, der lugtede. Intet gardin, kun et rullegardin. Så enten bælgravende mørkt eller fuld indsigt fra parkeringspladserne. Ingen tallerkener til morgenmaden. Man skulle lægge sin mad på en serviet på en bakke, der i øvrigt ikke så for rene ud. Der var kun overskårne flûtes til morgenmaden. Ingen ost eller pålæg eller æg. Kun indpakkede produkter så som marmelade, smøreost mv. Man blev ikke ordentlig mæt pga. det manglende brød og æg og andet protein. Bordene blev ikke tørret af efter hver kunde.

Der var kaffe og juice til morgenmaden og yoghurt og smør/ smøreost i køleskab. Forskellige slags te og en kogekande. Mælk og müsli. Kaffen var drikkelig. Badet, om end småt, virkede med varmt vand med det samme og temp. kunne reguleres. Ro om natten, da hotellet lå ude i et indkøbsområde, der blev øde efter lukkerid. Lidl lige overfor.

Overnattede: september 2021

• Anmeldt: 25. juli 2021

3,0
    Ringe
    • 1 overnatning

Lurvet og slidt sted med små værelser og meget lydt

Ok personale, dog havde de overset at vi havde booket 2 værelser

5,0
    Rimeligt
    • 3-personersværelse

Overnattede: juli 2022

Disse overnatningssteder har også fået gæsteanmeldelser: