3. Beoordelingen vakantiewoningen: Normandië
  4. Beoordelingen vakantiewoningen Caen
  5. Beoordelingen van Studio calme dans un château au coeur de Caen

Beoordelingen over Studio calme dans un château au coeur de Caen

4 Chemin de Fleury-sur-Orne, 14000 Caen, Frankrijk

#16 van de 240 vakantiewoningen in Caen

Gebaseerd op 6 beoordelingen over dit appartement

• Beoordeeld op: 20 augustus 2023

Mooi verblijf
    • Studio

Wat er tegenviel is dat de gordijnen niet erg verduisteren waardoor het vroeg licht is op de kamer. Dus als je daar niet tegen kan dan raad ik aan om een slaapmasker mee te nemen. Ook is het bed niet heel breed en is het matras heel zacht. Het bed is ook een soort slaapbank (bed komt uit de bank).

De communicatie met de host was super fijn. De host stuurt regelmatig een berichtje om te vragen of alles nog naar wens is enzovoort. Ook de kamer zelf was erg hygiënisch en had een mooie uitstraling. De badkamer is wat aan de kleine kant, maar werkt gwn prima. De keuken heeft een grote koelkast en vriezer. Ook is er een kookplaat, magnetron en oven waar je goed gebruik van kan maken. De keuken was goed uitgerust met keukengerei. Verder is deze accommodatie prima om in je eentje of met zijn tweeën te verblijven (met meer dan dat past ook niet). Als laatst was de ligging prettig. Het is lekker rustig en ligt redelijk in de schaduw waardoor het op de kamer ook niet heel warm wordt.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2023

Goede plek om Caen te bezoeken.
    • Studio

Slaapbank biedt weinig ondersteuning, je ligt in een kuil. Matras ligt wel goed als je deze op de grond legt.

Goed contact met Lucas de host! Dat op afstand, via chat. Heel betrokken, dacht mee, hield ons op de hoogte van werkzaamheden op het parkeerterrein. Perfecte plek, van alles voorzien. Helemaal nieuw, gevoel dat we de eerste gasten waren.

• Beoordeeld op: 2 mei 2023

Perfect appartement in gerestaureerd kasteeltje op een rustige, groene plek aan de rand van Caen.
    • Studio

monumentaal gebouw (kasteel), rust (soort binnenplaats/parkje met groen), sfeervol en compleet ingericht (o.a. grote tv), fietsen konden in gangetje staan, vlakbij de Orne en Velofrancette, mooie groene wandeling naar centrum

• Beoordeeld op: 7 juli 2023

Goed verblijf
    • Studio

Adres is niet te vinden via navigatie Bij aankomst onduidelijk welk appartement Onduidelijk waar de sleutel is Werkzaamheden aan het pand waardoor je vroeg wakker wordt van activiteiten Bed is een slaapbank

Hetbqas dicht bij het centrum

• Beoordeeld op: 29 mei 2024