3. Hotelbeoordelingen: Noord - Nauw van Calais

Boulevard De Turin, Lille Centrum, 59000 Lille, Frankrijk

#23 van de 55 hotels in Lille

• Beoordeeld op: 6 november 2022

• Suite met Queensize Bed en Eenpersoonsbed

Organisatie en variatie van het ontbijt en de algemene netheid van het hotel. Het zogezegde tijdelijk defect van de lift was permanent... voor een hotel met 11 verdiepingen.

De locatie

• Beoordeeld op: 4 november 2022

Spijt van deze boeking
    • Executive Suite

Ontbijt was een tegenvaller.. Kwaliteit en keuze was matig. Zeep in flacon op toilet werd niet bijgevuld ondanks dat ik dit aangaf bij receptie. 1 lift was defect gedurende 3 dagen. Hotelkaart voor binnenkomst kamer en lift weigerde regelmatig. Airco werkte nauwelijks. Het was benauwd op de hotelkamer nummer 302. Er kon slechts een klein raam open. WiFi was zeer traag De dichtbijzijnde parkeergarage was continue bezet door autoverhuurbedrijven

Locatie, Vlakbij de stad Lille Goed bed

• Beoordeeld op: 10 oktober 2022

Een Top hotel!
    • Suite met Queensize Bed en Slaapbank

Het water in onze badkamer stroomde heel erg langzaam door het pujte weg. Daardoor werd alles in die ruimte nat en zat je in een natte toiletruimte.

Vanaf je binnenkomst is de sfeer top. Zeer vriendelijk Personeel. Meedenkend. Mijn zoontje was ziek. Ze waren zo meevoelend en behulpzaam. Ook de schoonmaakster was zoooo lief. Ontbijt was lekker en gevarieerd. Je mocht zelfs je eigen eitje bakken. Heerlijk geslapen door de matrassen op de bedden. We hadden ook een magnetron in onze kamer. Goed geïsoleerd want het hotel was volgeboekt, we zagen genoeg jonge gezinnen, maar hebben bijna niets gehoord. Geen last van geluiden buiten het hotel, dat toch wel tegenover een treinstation en busstation staat.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2022

• Suite met Queensize Bed en Slaapbank

Matras was niet heel goed, douche was verstopt dus douchen moest in etappes en de airco deed amper.

Grote ruime en schone kamers, vriendelijk personeel en prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2022

Super !!

Er viel niets tegen.

Heel vriendelijk personeel. Ruime kamer en heel stil. Je kon niets horen van de treinen. Jammer genoeg konden wij geen ontbijt nemen omdat we vroeg weg moesten, maar er komt zeken een volgende keer.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2022

Voldoende
    • Suite met Queensize Bed en Eenpersoonsbed

Geen vriendelijk personeel achter de bar. Zeker geen 4 sterren hotel waard. Ontbijt was veel teweinig keuze. Als ook de liften die meestal tetraag naar boven en beneden gingen. En 2 kaarteb waar ee maar 1 niet overal werkte xaar we moesten zijn. Een kamer voor 3 en geen 3 stoelen als geen 3grote handdoeken als geen drie kleine handdoeken vuile kussens. Badkamer aan het bad de chouwergel leeg en de shampoo. 1 flesje water bij aankomt voor 3 mensen. Geen bagage rekje. Kon meer 1 raam open.. Wil ik nooit meer naar toe voor de prijs die ik betaald heb zijn andere 4 sterren hotels veel beter dan dees. Slechte ervaring gehad met twee tieners. An 17 jaar.

Het personeel achter de bar wss niet vriendelijk Liften gingen traag boven en beneden. Ontbijt teweinig variatie geen 4 sterren waard. Lag wel dicht tegen de metro

• Beoordeeld op: 5 augustus 2022

Ruime kamer voor 4 personen

• Beoordeeld op: 1 mei 2022

• Suite met Queensize Bed en Eenpersoonsbed

Stank in het toilet, hoeken van de kamer waren vies, vlekken op de gordijnen, zeep niet aangevuld, nog voor de uitchecktijd waren de kamerpasjes al buiten werking.

Locatie

• Beoordeeld op: 27 april 2022

• Suite met Queensize Bed en Slaapbank

Kamer viel vies tegen;vieze vloerbedekking met vlekken In toilet hing een dispenser met zwarte plekken, waarschijnlijk schimmel, omdat vloeistof zelf een lichte kleur had. Hele kamer, op de bedden na, zag er niet fris uit. We verblijven regelmatig in een Novotelhotel, dus hadden hogere verwachting. Daarnaast verblijf met 2 kinderen, die altijd uitkijken naar een attentie bij aankomst, maar helaas, niks ontvangen.

Locatie, dichtbij het Euralille, overdekt winkelcentrum. Geen last van geluid verkeer/station, ondanks zicht op. Bedden kids was bij aankomst opgemaakt, erg fijn.

• Beoordeeld op: 22 april 2022

niet best
    • Suite met Queensize Bed en Slaapbank

stank in de wc en hele slechte bedden

locatie

• Beoordeeld op: 20 april 2022

Voldoende
    • Suite met Queensize Bed en Slaapbank

Zeer onprettige ervaring. We hadden een babybed gereserveerd. Bij aankomst bleken er geen babybedjes meer te zijn. De receptionist stelde voor om onze baby op een handdoek te leggen (!). Uiteindelijk, na lang aandringen, kregen we een gammel babybed aangeboden. De volgende ochtend kregen we ontbijt als compensatie. Verder is het hotel erg overpriced.

Ontbijt

• Beoordeeld op: 18 april 2022

slecht, vies en stom
    • Suite met Queensize Bed en Eenpersoonsbed

de wc stonk ontzettend naar urine toen wij aankwamen.. ook het tapijt was erg vies. kussens liggen niet lekker. en je kijkt uit op een station met zwervers of snelweg. personeel is erg onvriendelijk.

het bad was erg groot

• Beoordeeld op: 17 april 2022

Tegenvaller
    • Suite met Queensize Bed en Slaapbank

Kamers zijn sterk verouderd (vergane glorie) Op een lentedag van ca 20 graden was het op de kamer al snikheet en niet koel te krijgen. Door de ligging aan de drukke weg konden de ramen niet open en er is ook geen (werkende) airco. Nauwelijks geslapen en een nacht eerder vertrokken. Geen restitutie :-(.

locatie prima, maar geen sfeervolle omgeving bij het station ontbijt prima

• Beoordeeld op: 8 maart 2022

efficiënt
    • Suite met Queensize Bed en Slaapbank

alles was duidelijk alleen maar op doorreisfaciliteit bedoeld.

de locatie vlak bij het station

Verbleven in maart 2022

• Beoordeeld op: 28 februari 2022

Top hotel
    • Suite met Queensize Bed en Slaapbank

Top locatie, 1 min lopen vanaf Lille Europa. Kamers zijn groot en het personeel was vriendelijk.

Verbleven in februari 2022

• Beoordeeld op: 21 februari 2022

Prima Hotel, maar let goed op bij de betaling als je incheckt.
    • Suite met Queensize Bed en Slaapbank

Wat me het meest tegenviel is dat ik de kamer dubbel betaald heb en ik het geld niet heb teruggekregen. Ik heb 1 x met mijn credit card betaald dmv pre authorisatie/incasso, Bij het inchecken gaf het apparaat echter een foutmelding. Aan de balie vroeg men toen of ik ook nog met een andere kaart kon betalen en heb toen ook dmv pintransactie via mn bankrekening betaald. Achteraf bleek het dus 2 x afgeschreven te zijn . Het verblijf heeft me dus 2 x zoveel gekost. Het Hotel is op zichzelf prima verder, maar dat was wel een domper. Ze hebben het geld (260 euro) niet teruggestort en ik steek er ook geen energie meer in.

Prima locatie, vlakbij station en groot winkelcentrum. Kamers waren prima in orde

Verbleven in januari 2022

• Beoordeeld op: 4 januari 2022

Super tevreden
    • Suite met Queensize Bed en Slaapbank

Het ontbijt was wat minder.

De ruimte vd kamer met kinderen.

Verbleven in januari 2022

• Beoordeeld op: 30 december 2021

Geen fijn verblijf in een hotel op de perfecte locatie.
    • Suite met Queensize Bed en Eenpersoonsbed

De badkamer was niet schoon. In het bad zaten haren. De vloer was vies en de wasbakken en waterkoker zaten vol met kalk en bruine vlekken. Elke ochtend heel vroeg werd er door personeel meerdere malen op de deur geklopt. De ene keer voor ontbijt die niet voor ons bedoeld was en de andere keer omdat ze de kamer wilden schoon maken, maar wij zouden die dag uitchecken. Daarnaast kwamen ze de 1e dag de kamer pas om 16.30 schoonmaken. Toen vergat ze onze toiletpapier aan te vullen en dus zaten we zonder toiletpapier. Wij vonden dit geen 4 sterren hotel!

Voldoende faciliteiten op de kamer. Ruime kamer met 2 ruimtes om te slapen, apart toilet en bad en douche gelegenheid en keukentje voorzien van alle gemakken. Dit was erg fijn! Locatie was ook top!

Verbleven in december 2021

• Beoordeeld op: 6 december 2021

Teleurstellend
    • Suite met Queensize Bed en Eenpersoonsbed

Ontgoocheld op het vlak van prijs kwaliteit verhouding. Ontbijt is erg beperkt, had voor de prijs meer verwacht.

Goede locatie

Verbleven in december 2021

• Beoordeeld op: 7 november 2021

kort weekendje Lille
    • Suite met Queensize Bed en Eenpersoonsbed

kamer was kleiner dan we hadden verwacht bedden waren iets te hard ontbijt was erg mager weinig opties de wc was apart van de douche gescheiden en de wc was als in het vliegtuig dus erg krap.

de locatie snelle incheck personeel was vriendelijk

Verbleven in november 2021

• Beoordeeld op: 4 november 2021

De trip naar Rijsel was top, het verblijf zouden we niet meer in Novotel boeken.
    • Suite met Queensize Bed en Eenpersoonsbed

we boekten op boeking een kamer met 3 volwaardige bedden en kregen er een met een groot en een slaapbank. Nochtans betaalde je iets meer voor drie volwaardige bedden. Een keuze die we via Booking konden maken. De wifi viel constant weg en ik had wel op goeie wifi gerekend, de kamertemperatuur was veel te warm en kregen we niet naar lagere temperatuur. Een medewerker zei dat de kamerkeuze verkeerd ingesteld was door Booking, de temperatuur centraal geregeld werd en de wifi wel werkte. Tja.

Ontbijt was goed. Badkamer was zeker ok. De ligging is ook mooi centraal en ondanks treinstation rustig.

Verbleven in november 2021

• Beoordeeld op: 19 oktober 2021

een wat kil en onpersoonlijk hotel
    • Suite met Queensize Bed en Slaapbank

kamer voldeed niet aan de omschrijving "executive suite"

ruime kamers, ontbijt was in orde

• Beoordeeld op: 6 oktober 2021

niets

de kamer

• Beoordeeld op: 24 september 2021

Hotel is OK voor als je een dagje gaat shoppen.
    • Suite met Queensize Bed en Slaapbank

WC en badkamer zijn een soort prefab ruimtes, helemaal in kunststof, net als in een camper. Ontbijtruimte en receptie zijn vrij basic. Ligging tussen autoweg en (achterkant) van het station is niet echt "gezellig".

Kamers zijn ruim en de bedden comfortabel, het 3de bed was ook prima in orde. Het ontbijt was goed voorzien. Shopping center en centrum waren op korte loopafstand. Dichtbij het bus- en treinstation, dus ideaal als je met de trein of bus komt.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2021

zeer goede kamer en zeer goed ontbijt
    • Suite met Queensize Bed en Slaapbank

sfeer buiten het hotel, geen tuin of of zwewbad of terras of iets dergelijks sfeer bar. geen sfeervolle omgeving, meer zaken of doorreis hotel.

kamer ; ontbijt; tv; Lille zelf.