5. Beoordelingen van Résidence Odalys Thalassa

7,5

6,1

7,1

• Beoordeeld op: 9 mei 2022

Teleurstellend. Alleen op de Franse toerist toegesneden.
    • Tweekamerappartement (4 Personen)

Voor de rest bijna alles. De WiFi moest elk dag opnieuw ingesteld worden. De internetsnelheid was dermate traag dat enige app om programma via KPNiTv of BVN te bekijken niet lukten. Dat zou prettig geweest zijn omdat de TV alleen Franse of nagesynchroniseerde series uitzond. Geen muziekzenders , geen CNN, geen Eurosport. De beddenmatrassen waren van een dermate stevige kwaliteit dat ik/wij elke ochtend beurse plekken voelden op bv de heupen. De apparaten in de keuken waren of niet makkelijk te bedienen ivm alleen een franse handleiding of insufficient zoals het koffiezetapparaat dat niet op de juiste temperatuur werkte. Verder is het vreemd dat er in een 4 kamer appartement slechts 2 wijnglazen zijn. Verdere opsomming van onvoldoende of matige dingen laat ik achterwege.

Het betreft een appartement. Dus het ontbijt moet je zelf verzorgen. Geen probleem , dus een verkeerde vraag-suggestie. Het uitzicht was goed vanuit het appartement. De ruimte die dienstdoet als woonkamer was groot. Het was prettig dat toilet en badkamer gescheiden ruimtes waren.