2. Hotelbeoordelingen Verenigd Koninkrijk
  5. Beoordelingen van Ashmount Country House

Beoordelingen over Ashmount Country House 5 sterren

Mytholmes Lane, Haworth, BD22 8EZ , Verenigd Koninkrijk

• Beoordeeld op: 2 augustus 2022

Een prachtig countryhouse maar wel midden in een drukke straat.
    • Amos Ingham

De badkamer was heel klein en er was geen licht bij de spiegel. Het was er erg warm en er was geen fan. Gelukkig deed Georgia haar best voor ons en bestelde direct een fan, die de volgende dag arriveerde. De vloerbedekking zag er een beetje vies uit. Het ontbijt was redelijk. Ik miste wel vers fruit en bij een vijf sterren pension verwacht ik geen goedkope papieren servetten. De tuin is fijn maar wel een beetje verwaarloosd. Ook stonden er toen wij arriveerden lege glazen op tafeltjes en lagen er servetten op de grond. Die lagen er nog toen we weggingen. Iemand zou echt meer aandacht en liefde voor de tuin moeten hebben.

Het was een prachtig oud huis in het plaatsje Haworth. Vanuit onze kamer (Amos Ingham) die aan de achterzijde van het huis lag, hadden we een mooi uitzicht. Het four poster bed was heel comfortabel. Fijn dat er private parking was. Het mooie straatje van Haworth is op loopafstand.