2. Hotelbeoordelingen Verenigd Koninkrijk

Beoordelingen over Ashorne Hill Leamington Spa 3 sterren

Leamington Spa, Leamington Spa, CV33 9QW, Verenigd Koninkrijk

#7 van de 9 hotels in Leamington Spa

• Beoordeeld op: 7 november 2023

Geen hotel maar conferentie oord.
    • Deluxe Tweepersoonskamer

We dachten in een landhuis te overnachten maar achteraf bleek het zo te zijn dat we eigenlijk op een conferentie oord zaten waar trainingen en seminars gegeven werden. Onze hotel kamer was gelegen in een kil en zakelijk gebouw, duidelijk gericht op het bedrijfsleven. Gericht op veel één persoons overnachtingen. Zo ook onze kamer die ingericht was voor één persoon. Dit is wel hersteld overigens na hierover contact gehad te hebben met de receptie. Het avond eten was goed maar we werden niet echt verwacht. Hoewel er voldoende ruimte was om te eten moest er toch gevraagd worden of we een tafeltje konden krijgen. Geeft geen welkom gevoel. Het ontbijt ging gelukkig goed en was uitstekend. De ambiance echter was niet echt sprankelend maar meer zakelijk. Groot bedrijfskantine gevoel. Afijn, we zijn een beetje misleid door de foto's op booking.com. Je hebt daar niets te zoeken als je niet aan een seminar of training deel neemt. Wellicht onze eigen schuld dat we daar andere verwachtingen van hadden.

De locatie is heerlijk. Ruimtelijk op een resort. Vriendelijk en behulpzaam personeel.