2. Hotellrecensioner UK

• Recenserades: 30 april 2024

Ganska bra

• Recenserades: 4 april 2024

7,0
    trevlig och kommer fler gånger
    • Dubbelrum Executive

inget fanns inget o klaga på

klart god men finns utrymme för att bli bättre

• Recenserades: 9 juli 2023

Helt ok.
    • Dubbelrum Standard utan fönster

Att det inte var gratis wifi på rummet. Att man behövde säga till om städning på rummet, fick reda på det när jag undrade hur ofta de städar.

Var engelsk frukost som serverades. Lätt att komma till tunnelbanan

• Recenserades: 30 april 2023

Bra
    • Grupp
    • Tvåbäddsrum Standard utan fönster

På booking sidan stod det att WiFI ingick i alla rum men på plats visade det sig att det kostade extra ,7£ per dag det var en besvikelse! Det var lite snålt med amenities, pyttesmå tuber med duschtvål etc och en halv rulle toalettpapper. Rummen på nedre botten är väldigt lyhörda, man hör HELA samlaget när grannarna har sex, och vi blev väckta av ljudet från städaren som var bullrig med sin vagn ute i korridoren. Extremt stark rum-doft/ air freshner i lobbyn,nästan så man får lite huvudvärk, min vännina med astma upplevde detta som problematiskt. Något för hotellet att tänka på.

Centralt läge. Rent och fint. Trevlig personal Man känner sig trygg och säker Sköna sängar Möjlighet att välja bort frukost om man ändå planerar att äta ute.

• Recenserades: 4 januari 2023

Acceptabelt
    • Enkelrum Standard

Receptionen, dörren till duschen kan inte stängas.

Visa personal ( kvinna) är katastrof. Jag vet inte hur man kan anställa en sån kvinna. Hon är horrible . Hej

Bodde här januari 2023

• Recenserades: 5 december 2022

Lite för pengarna
    • Dubbelrum Standard

Högt pris sett till standarden. Frukosten var torftig med litet utbud. Städningen kunde varit noggrannare och det saknades fritt wifi på hotellrummet.

Restaurangpersonalen vid frukosten var mycket trevlig och hjälpsam. Bra med vegetariska korvar. Läget var bra med goda förbindelser med kollektivtrafik. Bra ställen att uppehålla sig på vid entrén. Att receptionen är öppen hela tiden är bra.

Bodde här november 2022

• Recenserades: 29 september 2022

Acceptabelt
    • Vistelsen var 1 natt

När vi bad om kaffepulver i receptionen fick vi duschtvål och te... En grön lampa lyste hela natten i taket ovanför sängen Propp till badkaret saknades för att kunna tappa upp ett bad, det var väldigt omständligt att få tag på denna, verkar inte som att alla i personalen vet hur ett badkar fungerar.

Åt inte frukost

Bodde här september 2022

• Recenserades: 8 augusti 2022

7,0
    Som vanligt en trevlig vistelse i London med många upplevelser
    • Tvåbäddsrum Standard

Dåligt utbud på frukosten, nästan bara engelsk frukost att välja på. Hotellet börjar bli ganska slitet med flagnande tapeter och trasiga möbler. Städning och tömning av sopor måste fungera även under pandemin om man bokat flera nätter. Saknas toalettborstar på rummen.

Hyggliga förbindelser med DLR och tunnelbana på gångavstånd. Nära till Greenwich, London bridge och O2 arena. Engelsk stil på hotellet med robusta möbler. Hotellet har bar och flera restauranger.

Bodde här augusti 2022

• Recenserades: 21 juni 2022

bra!
    • Tvåbäddsrum Standard utan fönster

otroligt trevlig personal, bra läge!

Bodde här juni 2022

• Recenserades: 26 april 2024

1,0
    Diskriminerade service mot annan etniska tilhörighet.
    • Tvåbäddsrum Standard

Jag och min 20 åringa son bokade ett twin rum med view och fick inte det rummet vi bokat vid incheckning. Vi fick ett dubbelrum med 5 cm mellanrum med en byggarbetsplats som view. När vi klagade dagen efter argumenterade receptionisten med oss och var väldigt sur och otrevlig. Vi fick ett större rum på första våningen men dock dålig ventilation och det var det kallt på dagarna och nätterna. Vi klagade och fick 2 mobila element. Städningen av rummet skedde inte och vi tog upp det med städpersonaler och informerade receptionen och dem tyckte vi skulle städa, tömma soporna och bytta sängkläder själva. Frukosten var fruktansvärt, smaklösa, samma mat som kom in och ut. Korvarna och baconet var torra, bakelserna var gårdagens och omeletten var grå. Det var bullriga miljöen varje dag på frukosten. Personalerna plockade av disken och bankade tallrikarna när dem skrapade av resterna från tallrikarna i samma rum man satte och åt. Dem var högljudda när dem kommunicerade med varandra. Vi bodde där i 8 dagar och det var inte värd pengarna och vår upplevelse var att personalerna var diskriminerade mot folk med en annan etniska tilhörighet eftersom Britterna fick bättre service när dem klagade på servicen. Jag skulle aldrig rekommenderar detta hotellet till nån.

Det var det sämsta vistelse. Personalarna var otrevliga, I receptionen, städet och frukosten. Den hade väldigt dåligt service.

• Recenserades: 20 februari 2024

Kommer inte boka igen
    • Vistelsen var 1 natt

Personalen otrevlig plus frukost inte prisvärd

Nära London

Bodde här februari 2024

• Recenserades: 10 december 2023

1,0
    Dålig service. O- trevig personal.

Ingen wi fee

Åt inte pga dålig frukost

Bodde här december 2023

• Recenserades: 4 december 2023

2,0
    Besviken
    • Tvåbäddsrum Standard utan fönster

3 nätter, inget städ. Dusch munstycken var trasigt. Fick stå på knä och föna håret för spegeln satt så lågt. Sliten inredning. Varmvattnet tog slut(?!) När jag stod och duschade. Morgonen jag skulle åka fanns inget varmvatten alls. Hade högre förväntningar på ett 4 stjärnigt hotell.

Frukosten var helt okej. Trevlig utsikt från baren.

Bodde här december 2023

• Recenserades: 18 oktober 2023

• Dubbelrum Standard utan fönster

Ingen ventilation och inget fönster, det blev väldigt varmt och svårt att sova, de sa att de skulle ställa in en fläkt med det hände inte.

Området som det låg i

Bodde här oktober 2023

• Recenserades: 20 september 2023

Mycket dåligt
    • Vistelsen var 1 natt

Hemsk vi var många i gruppen som inte kunde betala då våra kort inte gick igenom deras maskiner. Det var skitigt överallt fläckar och mögel på kuddarna. Dom kunde inte hjälpa till med väskorna det fick man själv göra Världens mardröm !! Aldrig mer på det hotellet!!

Bodde här september 2023

• Recenserades: 17 september 2023

8,0
    Mycket bra
    • Tvåbäddsrum Standard utan fönster

Vgs ovan. Blev lite dyrare efter byte av rum men annars var det bra. Dock hade de ingen wifi. Man behövde betala extra för det. Detta var jätte konstigt för mig som rest mycket att ett hotell i Europa kräver extra för wifi.

Utseendet på hotellet. Personalen var behjälpliga. Det var fint och fräscht dock inte alla rum och alla plan. Vi behövde byta rum. Vi fick betala extra för rum med fönster och frukost. Rummen på plan 1 var mörka och varma. El- kondition fungerade ej så bra.

Bodde här september 2023

• Recenserades: 17 juli 2023

Urdålig
    • Dubbelrum Standard

Otroligt slitet ingen service fel på hissar så att man fick gå upp 12 våningar och sedan vänta på att hiss i evigheter allt var bara urdålig

Inget

• Recenserades: 10 juli 2023

2,0
    Mycket dåligt
    • Dubbelrum Standard utan fönster

Sa till om att toalåset på rummet var sönder ingenting hände hade bruna fläckar i taket och rummet var en 5-10 minuter gång från lobbyn

Fint i lobbyn och andra gemensamma utrymmen

• Recenserades: 26 maj 2023

Området fantastiskt hotellvistelser katastrof
    • Dubbelrum Standard

Det som var sämst var att ingen städning förekom under hela vistelsen. Fick inga nya handdukar någon gång Brandalarmet gick på natten under tre nätter. Till slut struntade vi i att gå ut ur sängarna då vi trodde att det var falskt alarm. Detta är livsfarligt att hantera sina gäster så. Har aldrig varit med om något liknande trots att jag rest i mer än 50 länder. Några i receptionen var mycket otrevliga speciellt mannen. Kvinnorna mycket mer tillmötesgående Ni får skärpa till er inte leka med människors liv. Tänk om vi brunnit inne samtliga gäster. Tänkte först publicera detta i olika medier men efter att tänkt till fattade jag beslutet att inte vara långsint Ni får gärna höra av er till mig med en värdig förklaring. lennart.franden@outlook.com

Området är toppen. Har vänner inom finansvärlden som bor här. Perfekt ställe att bo på. Enkelt att komma dit och lika enkelt att besöka andra platser. Med det är vi oerhört nöjda. Men jag har bott här tidigare så jag hade koll.

• Recenserades: 25 april 2023

• Tvåbäddsrum Standard

Att rummen som vetter mot det gamla varvsområdet störs något otroligt av tunnelbanans linje DHL som går över en bro 50 meter bakom hotellet. Vi bodde ändå på 7:e våningen men det lät som om tåget gick precis utanför fönstret. Ett gnisslande ljud varje kvart vilket gjorde att det var omöjligt att sova.

Det mesta var bra dock en detalj som drar ner helheten.

• Recenserades: 1 april 2023

smutsigt, gammalt
    • Dubbelrum Standard utan fönster

inget, det var smutsigt, första rummet hade hål i taket så det läckte in vatten så vi fick byta rum. hotellet hade inte uppdaterats sen 1970talet och det var samma möbler som då..

bara läget. inget annat

Bodde här mars 2023

• Recenserades: 5 november 2022

1,0
    Sämsta hotellet jag varit på. Brandlarmet gick stup i kvarten.

ALLT.

INGET.

Bodde här oktober 2022

• Recenserades: 10 juli 2022

4,0
    jag hade hellre spendera 1000kr mer på något helt annat än detta hotellet.
    • Reser med vänner
    • Tvåbäddsrum Standard

Frukost var inte bra, rummen var kvava. Väldigt svårt att få rätt temperatur i duschen, antingen kokhett eller iskallt. Man fick betala för wifi på rummen vilket man tycker ska ingå i priset. Hotellet i helhet var inte värt pengarna.

läget var bra och nära till Canary Wharf stationen. Fanns en Tesco 5 minuter ifrån. Pizzerian som ligger inne på hotellet hade 10/10 pizza.

Bodde här juli 2022

• Recenserades: 30 april 2022

• Dubbelrum Standard

Ingen städning alls, ingen toalettborste, kände fjädrarna genom madrassen, dyr och tråkig frukost. Värmen gick inte att justera i rummet, personalen erbjöd sig att öppna fönstret och ställa dit en fläkt? Inget fungerande internet,

Läget

Bodde här april 2022

Gäster har även recenserat dessa boenden: