2. Hotelbeoordelingen Verenigd Koninkrijk

6,2

5,4

• Beoordeeld op: 4 augustus 2022

1,0
    Kijk nog even verder voor je boekt.
    • Chalet met 1 Slaapkamer

De eerste indruk is dat je op een plek bent die wat ondefinieerbaar is. Mijn associatie was een asielzoekerscentrum. Veel mensen op een kleine hoeveelheid grond en veel achterstand en verwaarlozing van het terrein. Het app was vies, zeer vieze vloeren. Kapot raam in de slaapkamer, kon niet even dicht voor t geluid wat er was toen kids wilde gaan slapen. De slaapbank stak een veer uit. Beddengoed rook muf. En overtrekset kwam uit een verpakking die zo uit de winkel leek te komen. Was niet ff lekker gewassen. Luid publiek, blowen/muziek openbaar, veel meeuwen niet perse kindvriendelijk ondanks alle amusement en speeltuintjes. Als het dan al een ervaring was dan was het om een andere kant van Engeland en de mensen hier te zien, maar qua vakantie gevoel zou ik wat anders kiezen volgende keer.

Lekker dicht bij het strand. Voordelig qua prijs. Vriendelijke receptionist/slagboombewaker/lakenuitdeler.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2022

Voldeed beter dan verwacht van z'n grote locatie
    • Chalet met 1 Slaapkamer

De checkin was wat omslachtig, een controle aan de gate, toen naar achter op het terrein gestuurd, waar we wat lakens en sleutel kregen, De lakens bleken voor een tweepersoonsbed te zijn terwijl we losse bedden hadden. Toen we teruggingen was de uitgifte daar al dicht.