2. Hotelbeoordelingen Verenigd Koninkrijk

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bedden zijn erg zacht

Mooie locatie, Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 10 april 2023

Accommodaties en restaurant zeer fijn - houding van het personeel teleurstellend
    • Met huisdier
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het personeel vindt het niet de moeite om aandacht te besteden aan wat de klant zegt of vraagt. Wij hadden aangegeven tijdens het diner op de eerste avond dat wij reeds ontbijt bij de boeking hadden betaald maar dat gezien wij 's morgens om 7 h 30 moesten vertrekken en het hotel pas om 8h met ontbijt start, dit slecht uitkwam. Het ergste was dan nog dat we achteraf te weten kwamen dat we perfect ontbijt op de kamer op een vroeger uur hadden kunnen bestellen maar niemand de moeite nam ons daarover te informeren. Toen we dit ook aan de receptie meldden bij ons vertrek maar voor de 3de persoon nog ontbijt dienden te betalen, weigerden ze hiermee rekening te houden en waren hierover zeker niet klantvriendelijk. dit betekent maw op de eerste plaats dat wij nooit meer ontbijt inclusief zullen boeken via jullie website. Bovendien ook spijtig want wij voorzien om ook volgend jaar naar dezelfde regio te gaan voor Crufts en dit voorval moedigt ons niet aan hetzelfde hotel te boeken hoewel we het voor de rest best aangenaam vonden. Wij hebben zelfs ook 2x in het hotel gedineerd met ons 3.